Igen, akár lehet összefüggés. Ugyanis a benzinvisszajelzőnek is van egy önellenőrző funkciója, aminek szintén van, mégpedig 8000-s a hibakódja. Meg kellene nézegetned a csatlakozókat, hogy nincs-e szétcsúszva valami.
Lepucoltam a láncot. Huuuuu, mi jött ki belőle. Délelőtt lemosogatom a motort, délután pedig beolajozom a láncot. Kicsit nagyon másként néz ki. Na nem olyan gyönyörű fényes, mint egyes láncok itt a fórumtagoknak, de legalább már nem fekete.
Köszönöm a válaszod. Nálam ez úgy jelentkezik, hogy csak óra szerint esik le a fordulat, amúgy nem. Amikor kigyulladt a benzinszint visszajelző akkor jött elő a probléma. Vajon lehet összefüggés a két dolog között?
Phase-R-em becsajozott. A szerelem vak, pedig ha tudná, hogy rokonok...!
Papíron (alig) van köztünk különbség (+8 lóerő, -20 nm az FZ1-ben), de az eltérő teljesítményleadásuk miatt totál más őket vezetni. Az FJR nyugodt, nem kívánja, hogy tépd neki a fülét vagy fölényeskedj az utakon. Hosszú, és lapos, mint egy hajó, és habár az üléspozíció kb. ugyanannyira "egyenes", mint a Fazeré, mégis "ülősebb" és kényelmesebb az FJR. Nagyon lehet dönteni, szinte ringatózik gyors kanyarváltásoknál. A Fazer sokkal feszesebb mint tekintetben: gázadás, felfüggesztés, fékezés - itt gyökeredzik az FZ-nk lelkének sportossága.
Ezen valamiért úgy érzem, mintha 'versenyeznék'. Mikor rajta ülök, folyamatosan izzik bennem a versenyszellem - fárasztó tud lenni. FJR-ből árad a chi és a chill. El tudnám képzelni magamnak, ha erősebb lenne.
(FJR nem az enyém)
Nem is errol beszeltem, hanem attol hogy a behozott motorok lenyomjak az árát az itthon vasarolt motoroknak is. Ezért tudta haverom az s2est olcson megvenni, sok az fz6 , rengeteg van belole.
Egy másik barátomnak van egy bordo, ő az első tulajdonosa, 26000valos km. Mikor elakarta adni 1millioert, senkinek sem kellett, bár inkabb nem is hirdette sokaig, lebeszeltem rola hogy eladja mert megegy ilyen motorja nem lesz :)
Az olasz import 27.000 km, az ugye lehet 80.000 km is...
Kitárgyaltuk ezt már itt, olvassatok vissza.
10 évig, egy olyan országban, amely alapvetően motoros nemzet, és 9-10 hónapig van jó idő, motorozni 27e km-t... Hát....
Alig mentem a mocival és már 3.000 km belepörgött 3 hónap alatt, komoly túrán nem is voltam, több hétig állt, és az eső is állandóan esik.
Indulásnál nálam sem csinálja, mindig kicsit kell menni vele mire előjön. Ettől függetlenül remélem megoldja a problémát, mert ahogy írtam a tünetek megegyznek.
Az a baj hogy amennyit ér a motor annyit nem fizetnek érte mert rengeteg olasz inport van nagyon olcsón. S2-est vett haverom nem olyan regen hasonlo tulajdonsagokkal mint a tiede, annyi hogy turaplexi is van rajta, 900ert. Nem biztos hogy megeri eladni.
Ez a TPS hibakódja a Thundercaten. Lehetséges, hogy megadta magát. Véletlenül éppen ez a téma most itt az FZ6-ok kapcsán is.
Annyit lehet megpróbálni, hogy a torx csavarokat meglazítod, és egy kicsit megmozgatod előre-hátra a szenzort, hátha az egy kicsit megtisztítja az érintkezőket. Utána viszont be kell állítani újra a TPS-t.
Szia!
Nekem csak akkor kezd el leállni,ha megyek vele vagy 8 km-ert. Állítólag a TPS hidegen is szarakodik ha rossz,de csak erre tudok tippelni ettől függetlenül.
Mivel a Thundercat téma eléggé halott, gondoltam tőletek kérek segítséget. Adott egy 2003-as YZF 600R Thundercat. A hibakód(amennyiben tényleg hibakód, nem csak félretájékoztattak) a következő 3000-es fordulatról 0-ra majd vissza 3000-re. Mit akarna jelezni a motor? Előre is köszönöm a segítséget!
A csere ingyenes vagy az alkatrész is?
Mert red baronéknál sosem lehet tudni.
Egyszer akartam egy levegőszűrőt venni náluk és közölték,hogy csak a náluk vásárolt motorokhoz adnak csak alkatrészt.
Ja bocs hogy betettem a lábam.
Ez egy frissen kent lánc. Egyszerre fényes és olajos. Nem trükk, nem ámítás.