Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én szemüveg problémámat ez a keret oldotta meg:
https://www.amazon.com/SKECHER...*Version*=1&*entries*=0

Vékony, lapos szár, teljesen a fül mögé hajlik, követve a koponya formáját. Sisak alá is jó, illetve a lövészeten a fültok is megbolondítana, ha a fülemet rápasszírozná a szemüveg szárára.
3 Körül jöttem haza, motorral.
Többit tudod.......
Szerencsésnek érzem magam, hogy legalább ezzel az egy dologgal nem kell tökölnöm, ha motorozni megyek!
Így is egy kisebb szertartás a beöltözés...
Vezető csere esetén szélvédő cserével
Autónál is fasza lenne ha a szélvédőbe csiszolnának dioptriát.
Engem nem érint a probléma, de nagyot kaszálhatna az a sisakgyártó aki a beépített napszemüveg mintájára megcsinálná a sisakba épített dioptriás "szemüveget". Megveszed a sisakot, elmész az optikushoz, az felírja milyen kell, a gyártó meg küldi a megfelelő belső szemüveget.
Napszemcsis a bukóm. Rendes szemcsis a problémám. Kontaklencse sajnos nem jön be motorozáshoz, mert szeretem egy picit nyitva hagyni a rostélyt a levegő miatt, akkor viszont azonnal szárítja a szememet a szél. :-( Majd lesz valahogy.
Rájöttem, de a videó nélkül, a motornál térdelve nem tűnt úgy, hogy a felső anya is mozgatnivaló. És nem nagyon akartam elcsavarni valamit, aminek a fékhez van köze.
Bocsi igazad van!! szerintem én képzeltem bele a napot!!
Nem biztos hogy napszemüvegről van szó...
Hát ez így kicsit gáz mert most ugye nem mondhatom hogy vegyél új sisakot inkább azt mondom hogy ha veszel egy másikat akkor olyat vegyél amiben van belső napszemüveg! Ha más nincs akkor kompromisszumot kell kötnöd! mosod a belsejét és élvezed a napszemcsit :(
Sasszeg közelébe se kell érni...ne legyünk már ennyire vakok videó alapján... alul lazít anya felül csavarni a gumis résznél másik anyát.
ricnivel a durva állítás, menetes résszel meg a finom...
talaltam egy ilyet:
Nem tudom hogy vannak recék, 3 mm-enként? :D Inkább legyen egy fokkal alacsonyabb, mint magas, én úgy vagyok vele. Nem szeretem emelgetni a lábfejem, a pedálról megemelni meg pláne nem!
Ok, akkor végső konklúzió: recés részen??? Mert akkor nem állítok, csak az a nyűgöm, egyik rece magas, másik alacsony. :-(
Ezen a cipos videon maig rohogok.
Amugy igy kene,de a sasszeg miatt tenyleg nem lehet.
Marmint mas motorokon az u alakba csatlakozo meneten van a sasszeg.
Szerintem ő csak a lábtartó optimális helyzete miatt mutatta meg példának. Itt direkt kontaktba van a pedál a többi alkatrésszel. Fazereken nem.
charex adta ezt a linket: http://youtu.be/-7nVJAkixV0
Na, ott állítottam, ahol a sárga karika van, a recés részen. De pár napja itt azt az infót kaptam, hogy nem ott kell. Most akkor hol?
Nekem 4 bukóm volt, mióta komolyabban motorozom. Egyikkel sem volt kényelmetlen a szemüvegviselés, még maszkban sem. Szóval bonyolult tanácsot adni.
Jajj, nem ott kell! :D Azt ne bántsd.
A fékkart próbáltam állítani, hasonlóan, ahogy a váltót. Kilazítottam egy 10-es anyát a menetesszáron, de alatta van egy u alakú fém darab, ami közrefogja az ellenanyát, ami így nem forgatható. Na ott van egy biztosító valami.
fék állítása hol mi
max a fék nyeregnél van sasszeg, de ott nem állítunk semmit
Ötlet erre?
Olyan sisakom van, amiben van szemüveg kikönnyítés. Ki kellett vennem két oldalt egy-egy kis darab szivacsot, igy faszán bemegy a szemöveg. A meleg miatt viszont vettem maszkot a sisak alá, mert azt könnyebb mosni. Így viszont szar a szemüveg, kimondottan nyomja a fülem mögött a csontot. Idomul továbbra is majd annyit a sisak bele? Vagy van olyan maszk, ami a fület nem fedi?