Szokásos jófogás böngészés közben találtam:
http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_faser_fs6_49237410.htm?first=1
Faser FS6
Vajon kereste már valaki telefonon?
Most, hogy összeszedtem szerszámokat a motorhoz, kiderült, hogy vannak szerszámok a motorhoz, a motorban.
Olyan is van, amit nem is ismerek. Viszont jól látom, hogy a fék állításához kell egy sasszeg? Vagy legalábbis olyan biztosító izé? Azt hol kell vennem? Az spéci cucc, vagy sima vasboltban kapok?
Másik: 16 liter, 350 km.
Harmadik: elég a korábban említett 2,2-2,5 nyomás?
Áram van rendesen itt valami relé baj lehet vagy pedig az immobiliser már szét szedtem mindent de semmi.. Holnap viszem a szervizbe csak az a baj Angliába vagyok és nem tudom hogy hova vigyem..
Mérj rá az akkura! Ha lemerült töltsd fel, és próbáld úgy, vagy próbáld meg másik akkuról, esetleg autóról bikázva.
Én ugyan nem értek hozzá, de nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy lehet nincs töltése a motorodnak, aztán eddig bírta. Ha egy jó akksiról beindul, kéne mérni egy töltést..
Sajnos minden ugy tűnik hogy rendben van a legnagyobb problémám az hogy sokat nem tudok a motorról mert csak 3 napja vettem csak a tank alatt van biztositék?
Sziasztok sos vettem egy yamaha fz6n 2006.09 es gépet tegnap járt alapjáraton és egyszer csak leállt.. Müszerfalon semmi csak az órát jelzi hiába gyujtás alatt van első lámpa nem világit benzinpumpa nem megy, index, féklámpa stb jók.. Nem is indit..
Szia! Üdv a fórumon !Szerintem nem normális, bár én így nem tudom beazonosítani, de "mély, morajló" hangot én még nem halottam az én motoromból. Próbáld beazonosítani honnan jöhet, biztos , hogy a blokkból? Sebesség függő a dolog, vagy fordulatszám inkább?
Mivel nincs semmilyen gyartotol ilyenem,se doboztarto se bukocso.
Te mondtad hogy rezonanciatol kettetort,amugy nekem tok megfelel a givi bukocso,de azert kerdeses hogy bukaskor mit tenne?
Amugy van egy givi x.01 sisakom..........ha meg eltel szart dragan.
A givi egy macskaevo tarsulat low cost termeke,azon se csodalkoznek ha india legbudosebb varosaban gyartatnak csak hogy sporoljanak nemi lírat a maffianak.
És arra mit mondotok, hogy FZ6-os Givi csövem egy túra után a rezonanciától fogta magát és eltört? Nem történt semmi behatás. Hibátlan volt, mikor elindultam, mire hazaértem, ketté volt törve. A tömeggyártás nem mindig jó.
Lehet venni mindent ja,pl csohajlitot,awi hegesztőt,cnc gépet mondjuk egy vizesvagot,én csináltam doboztartot,nem lett rossz. Meg pofára is kinez de nem gyári,és eltokoltem vele 3-4 hétvégét.
Az sw motech meg lézerrel kivag egy ötmillis alulapot,egy 15 tonnás hajlító meretre egyengeti és egy igen csini alkatrész lesz ketmasodperc alatt ami nem feszül,nem törik el a hegesztésnel,nem csale és pontosan oda illik ahova kell.
Hello srácok! Most találtam rá a fórumra a gúgli által. :)
Egy kérdésem lenne, ha megengeditek.. :) Most vásároltam meg egy 2005-ös Yamaha FZ6N-t, 26.000 km-ben van (állítólag, aztán ki tudja...) és gyorsuláskor egy fura, mély, morajló hangra lettem figyelmes, ami 6000 fordulatnál kezd hallatszani. Ez normális?
Üresben szép hangja van, alapjáraton is és rágázolva is, csak sebességben, gyorsuláskor hallani.
Nem a szépséggel vagy annak hiányával van gond, hanem azzal hogy nincs mögötte az a mérnöki tudás ami a bolti darab mögött ott van, éppen ezért korán sem biztos hogy biztonságos is lesz. Persze lehet jönni azzal a proli dumával, hogy a gyárban is egy melós robotol, aki meg tudja csinálni... csak az a baj, hogy itt sok esetben a melós szinten lévő szaki maga a tervező is, ami már problémás.
Ebay-en ki kell fogni. Mondjuk szezonban valószínűleg nem lesz olcsón.
Az öreg FZ750 motoromra postával együt 20 matyiért volt gyári teljes Hepco doboztartó konzol.
http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_faser_fs6_49237410.htm?first=1
Faser FS6
Vajon kereste már valaki telefonon?