Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

*csak kalandsporttal/offroadizével
Épp nem rég utazták be Izlandot ismerőseim (autóval) és azt mondták, mivel csak a sziget szélén vannak aszfaltutak, a terület belsejébe terepjáróval érdemes menni, mert azok magasak és lehet hajtani őket. Egyszer mentek egy Passattal, aztán egy valami Navara-hoz hasonló terepjáróval és lényegesen nagyobb élmény volt az utóbbi. Passatnál mindig figyelniük kellett, ne üssék meg az alját. 20-szal 50 km-es táv nem nagy buli. :) Ebből kiindulva oda valami kalandsporttal mennék, pl. a BMW-del.
Izlanddal még nem szemezgettél
Felszerelés előtt ki lett "órázva? (pl. esztergapadon meg lehet nézni, hogy üt-e)
Ha nem, akkor elképzelhető hogy csak most vetted észre - szerintem.
Könnyen meg lehet nézni,. hogy üt-e? Valószínűleg igen és már akkor is ütött mikor megvetted ha csak nem azután nem gumiztattál vagy valami más módon nem nyomattad el. Egy tárcsa ha nem kap semmi külső behatást (vagy nem túl nagy és vékony mint pl. a suzuki 320-as tárcsája ami párezer km forszírozott használat után képes megvetemedni) akkor amíg el nem kopik nem fog ütni.
Elírtam az előző hsz-omban. Szóval 4 ezer km után kezdett el rázni.
elég keveset bír el,,,, nemrég szereltem fel egy superbike kormányt egy N es verzióra, hát mindent lehetett kifűzögetni, de nem nagyon tetszett..
FZS 600 első féktárcsával van gondom. Amikor feltettem ezt a legutóbbit, kb. 400 km után elkezdett rázni. Nem szoktam satukat fékezni, finoman megyek vele. Mégis elkezdte a rázást. Amikor feltettem, hibátlan volt. Használtan vettem és tettem rá.
Fékolaj, karmantyúk, tömítések kicserélve. Betétek is újak. MI LEHET A GOND?:?????
Korábban is vettem egy - igaz kínai - tárcsát, de az is 4 ezer után elkezdett rázni. Azt vadiújonnan tettem rá.

Most attól félek, hogy ha veszek egy minőségi új tárcsát 100 ezerért, és az is elkezdi a rázást, akkor nagyon mérges leszek.....

ÖTLET???
Köszi, de én magasítani és köezelebb hoznám némileg, egyenesítve.
Az FZ1-es kormánya meg inkább egyenes, de magasítót kellene alá tennem, és akkor sem lenne sokkalta közelebb.

Azt hiszem ezt csak próba lapján kideríteni, tehát szerelésre fel :-D
Tegyél rá FZ1 kormányt
Nekem van kormány magasító, nem kellett alakítani rajta semmit.
Sziasztok,

kicserélném a kormányt az FZ6s-en, nekem túl sportos a gyári kialakítás, jó lenne magasabb és szélesebb, egyenesebb megoldás.
Tudja valaki, hogy mekkora mozgása van a kábeleknek, bovdeneknek?
Nem szívesen cserélgetném az egész kormány-miskulanciát, ezért valami normális és költséghatékony megoldásra törekednék.

A másik meg az ülés, némileg puhítanék és szélesíttetnék rajta, de elsőként a kormány dolgot kellene megoldanom, azzal némileg változna az üléspozícióm és "seggterhelésem", így ez a második megoldandó feladat lenne.
Amilyen néptelen a sziget belseje sanszos hogy észre sem veszik,viszont ha igen passz mi a büntetés.
vadkempingezőket nem láttam, de elég sok kemping van...
Elsősorban Szardíniát motoroztuk körbe, Korzikára csak "átkukkoltam"....
Lehetett szardínian satorozni? A képek zöme ott készült?
Eh papírkutya.
gugliba megnéztem
Szállásunk mindig le volt foglalva előre, probléma nem volt...
Szállás hol volt a kórságos elefantos sziklát megnézted?
Jó volt, vannak szuper utak, de Korzikán több
Osztrák kolléga...
Azért sikerült egy 2500-at lemotorozni.Az SS125 Cagliari-Olbia közt,az SS128-as Nuoro-Aritzio-Gavoi körül,az SS198-as Lanussei-Nurri környékén az SP105-ös Észak felé amíg van szárazföld és még sorolhatnám.
A kisfalukban nagygáz és egykerékkel a faluban emelkedőn majd szűk kanyar és majdnem beköszöntem a reggelizö papának,a 90-éves bácsival úgy dumáltunk el hogy én olaszul ő magyarul egy kukkot nem tudott,
A komp halál,az autópálya mégúgy,pláne esáben.
Ha még élek és szerencsém lesz 18-környékén megmutatom a 800R-nek is.Tuti visszamegyek.
Príma képek
Szardíniára inkább nyaralni menj, bár vannak jó utak itt is, de ha motorozás a lényeg,akkor Korzika...
Tomtom gps azért hozott érdekességeket,,,, volt onroad, meg offroad is bőven.
volt, hogy egy lépcsőn akart felvinni, a kicsi falukban mindig bementem a központba, ahol durván meredek és szűk utcák voltak, nagyon tetszettek, kanyaroknál a szakadékokba gyakran autók lesodródva vagy épp törött motorok...
Az igen,sardegna,biztos jó hely lehet.
Látom te nem unod meg az autópályázást,,, nekem az M7 esen is halál végig menni, nem hogy 4e km ert....
Hogy hogy újból Norvégia
Mi most értünk haza, pár kép...