Épp nem rég utazták be Izlandot ismerőseim (autóval) és azt mondták, mivel csak a sziget szélén vannak aszfaltutak, a terület belsejébe terepjáróval érdemes menni, mert azok magasak és lehet hajtani őket. Egyszer mentek egy Passattal, aztán egy valami Navara-hoz hasonló terepjáróval és lényegesen nagyobb élmény volt az utóbbi. Passatnál mindig figyelniük kellett, ne üssék meg az alját. 20-szal 50 km-es táv nem nagy buli. :) Ebből kiindulva oda valami kalandsporttal mennék, pl. a BMW-del.
Könnyen meg lehet nézni,. hogy üt-e? Valószínűleg igen és már akkor is ütött mikor megvetted ha csak nem azután nem gumiztattál vagy valami más módon nem nyomattad el. Egy tárcsa ha nem kap semmi külső behatást (vagy nem túl nagy és vékony mint pl. a suzuki 320-as tárcsája ami párezer km forszírozott használat után képes megvetemedni) akkor amíg el nem kopik nem fog ütni.
FZS 600 első féktárcsával van gondom. Amikor feltettem ezt a legutóbbit, kb. 400 km után elkezdett rázni. Nem szoktam satukat fékezni, finoman megyek vele. Mégis elkezdte a rázást. Amikor feltettem, hibátlan volt. Használtan vettem és tettem rá.
Fékolaj, karmantyúk, tömítések kicserélve. Betétek is újak. MI LEHET A GOND?:?????
Korábban is vettem egy - igaz kínai - tárcsát, de az is 4 ezer után elkezdett rázni. Azt vadiújonnan tettem rá.
Most attól félek, hogy ha veszek egy minőségi új tárcsát 100 ezerért, és az is elkezdi a rázást, akkor nagyon mérges leszek.....
Köszi, de én magasítani és köezelebb hoznám némileg, egyenesítve.
Az FZ1-es kormánya meg inkább egyenes, de magasítót kellene alá tennem, és akkor sem lenne sokkalta közelebb.
Azt hiszem ezt csak próba lapján kideríteni, tehát szerelésre fel :-D
kicserélném a kormányt az FZ6s-en, nekem túl sportos a gyári kialakítás, jó lenne magasabb és szélesebb, egyenesebb megoldás.
Tudja valaki, hogy mekkora mozgása van a kábeleknek, bovdeneknek?
Nem szívesen cserélgetném az egész kormány-miskulanciát, ezért valami normális és költséghatékony megoldásra törekednék.
A másik meg az ülés, némileg puhítanék és szélesíttetnék rajta, de elsőként a kormány dolgot kellene megoldanom, azzal némileg változna az üléspozícióm és "seggterhelésem", így ez a második megoldandó feladat lenne.
Azért sikerült egy 2500-at lemotorozni.Az SS125 Cagliari-Olbia közt,az SS128-as Nuoro-Aritzio-Gavoi körül,az SS198-as Lanussei-Nurri környékén az SP105-ös Észak felé amíg van szárazföld és még sorolhatnám.
A kisfalukban nagygáz és egykerékkel a faluban emelkedőn majd szűk kanyar és majdnem beköszöntem a reggelizö papának,a 90-éves bácsival úgy dumáltunk el hogy én olaszul ő magyarul egy kukkot nem tudott,
A komp halál,az autópálya mégúgy,pláne esáben.
Ha még élek és szerencsém lesz 18-környékén megmutatom a 800R-nek is.Tuti visszamegyek.
Tomtom gps azért hozott érdekességeket,,,, volt onroad, meg offroad is bőven.
volt, hogy egy lépcsőn akart felvinni, a kicsi falukban mindig bementem a központba, ahol durván meredek és szűk utcák voltak, nagyon tetszettek, kanyaroknál a szakadékokba gyakran autók lesodródva vagy épp törött motorok...
Látom te nem unod meg az autópályázást,,, nekem az M7 esen is halál végig menni, nem hogy 4e km ert....
Hogy hogy újból Norvégia
Mi most értünk haza, pár kép...
Ha nem, akkor elképzelhető hogy csak most vetted észre - szerintem.
Fékolaj, karmantyúk, tömítések kicserélve. Betétek is újak. MI LEHET A GOND?:?????
Korábban is vettem egy - igaz kínai - tárcsát, de az is 4 ezer után elkezdett rázni. Azt vadiújonnan tettem rá.
Most attól félek, hogy ha veszek egy minőségi új tárcsát 100 ezerért, és az is elkezdi a rázást, akkor nagyon mérges leszek.....
ÖTLET???
Az FZ1-es kormánya meg inkább egyenes, de magasítót kellene alá tennem, és akkor sem lenne sokkalta közelebb.
Azt hiszem ezt csak próba lapján kideríteni, tehát szerelésre fel :-D
kicserélném a kormányt az FZ6s-en, nekem túl sportos a gyári kialakítás, jó lenne magasabb és szélesebb, egyenesebb megoldás.
Tudja valaki, hogy mekkora mozgása van a kábeleknek, bovdeneknek?
Nem szívesen cserélgetném az egész kormány-miskulanciát, ezért valami normális és költséghatékony megoldásra törekednék.
A másik meg az ülés, némileg puhítanék és szélesíttetnék rajta, de elsőként a kormány dolgot kellene megoldanom, azzal némileg változna az üléspozícióm és "seggterhelésem", így ez a második megoldandó feladat lenne.
Elsősorban Szardíniát motoroztuk körbe, Korzikára csak "átkukkoltam"....
Szállásunk mindig le volt foglalva előre, probléma nem volt...
Osztrák kolléga...
A kisfalukban nagygáz és egykerékkel a faluban emelkedőn majd szűk kanyar és majdnem beköszöntem a reggelizö papának,a 90-éves bácsival úgy dumáltunk el hogy én olaszul ő magyarul egy kukkot nem tudott,
A komp halál,az autópálya mégúgy,pláne esáben.
Ha még élek és szerencsém lesz 18-környékén megmutatom a 800R-nek is.Tuti visszamegyek.
volt, hogy egy lépcsőn akart felvinni, a kicsi falukban mindig bementem a központba, ahol durván meredek és szűk utcák voltak, nagyon tetszettek, kanyaroknál a szakadékokba gyakran autók lesodródva vagy épp törött motorok...
Hogy hogy újból Norvégia
Mi most értünk haza, pár kép...