Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legfeljebb annyiban van igazad, hogy a gyárban sablonon legyártják és nem 2 darabot az korrekt! A doboztartómat most akarom újra készíteni savállóból mert sokkal szebb lenne fényesen. Ma viszont a 76-os úton láttam egy csopperest, a kormány fogantyú az ember feje felett volt 15 centivel, kapaszkodott mint a majom a sövényen.
Lehet venni saválló könyököket , és összehegeszteni egyenes csővel persze nem féldélután összebaszva és akkor az is jól néz ki. Vagy 6 éve elkezdtem a csöveket és a könyököket összevadászni, aztán elment a kedvem tőle, Kell még hozzá saválló szalagidom meg egyéb apróságok majd lassan összeáll!
Olyan formát,hajlításokat,megoldásokat amiket egy gyár tud tervezni és gyártani te egy saját kezű gyártással nem tudsz megcsinálni.
Ha van olyan hajlítód,védőgázas hegesztőd,alapanyagaid,flexeid akkor valszeg lakatos vagy,ha az vagy és ebből élsz akkor lehet többet keresnél egy munkával addig míg legyártod a gyári áránál.
Hameg hobbizol egy 125-ös flexel,egy fogóelektródás hegesztővel és rozsdás lomizott szögvasból meg látom mi förmedvényeket taknyolnak össze olcsóság címén a motoros átlag.
Sem kinézetben,sem mechanikalig nem egy épkézláb darabok,taknyolt varratokkal.
Te ilyet ne írj mert a gyárban is ember, gyengébb esetben robot hegeszti össze az ember közreműködésével. Más dolog, hogy krómozni otthon nem tud, de megcsinálja savállóból majd kipolírozza és ugyanaz ! Tudom mert én hegesztettem fogyóelektródás -védőgázos ívhegesztéssel (CO) roboton acélt és alut is.
Sosem éri el kinézetben a gyárit egy homemade cucc.
Nem azt mondom, hogy olcsó... mert szerintem kb a felét kérné el érte egy szaki. De ha azt nézed, hogy ez egy minősített termék, 27% áfával megspékelve, akkor ennek ez a reális ára.

Szóval ahhoz képest, hogy nekem nincs bukócsövem 40 ezerért, ez kifejezetten jutányos is

Valamelyik nap volt egy galéria itt a sportmotoron, TRX-re csinált a srác lánckerék deklit, mert sokallta a 245 eurót a megvehető tuning alkatrészre. Amit csinált, hunyorítva olyan volt mint a drága bolti, volt vele 3000 Ft anyagköltsége (azt nem írta mennyit koptak a szerszámai) de eltökölt vele 35 órát.. Szóval ha így nézzük be is árazta a saját idejét, kb nettó 2000 forintra. Akkor most olcsó, vagy drága a bolti cucc?
köszi
hívtam a Fokt motort
http://www.fokt.hu/
ők forgalmazzák itthon

60800Ft!
ami tényleg nem sok
A mai gurulás eső miatt elnapolva szombat 8-ra. A Difer melletti MOL kúton 8-ra tali!
Hepco & Becker gyárt hozzá. Nem is olyan drága, már amit az ebay kidob.
http://www.ebay.com/itm/Hepco-...
csak azért gondoltam rá mert több helyen dicsérték de így már felejtős

akkor a költői kérdés hogy ki gyárt FZS 1000 -hez bukócsövet? (Givinél nem találtam)

amúgy nem sajnálom rá a lóvét mint a kép is mutatja
új Givi konzolok + 3 Givi doboz + 200 e a nagy szervizre
csak bukócsövet eddig egyszerűen nem találtam....
Még mellékes megjegyzésként annyit fűznék hozzá, hogyha kicsit jobban belegondolunk, tőlünk fejlettebb országokban nem véletlenül követelik meg hogy még egy ártatlan doboztartó konzolnak is legyen hatósági papírja, hát még egy bukócsőnek.

Azok a hazai meg kelet-európai szakik, akik versenyképes áron tudnak alternatívát kínálni a gyári, vagy a nagy kiegészítőket gyártó cégek termékeivel szemben szinte kivétel nélkül NEM rendelkeznek azokkal a járműipari ismeretekkel, hogy minden esetben a célnak megfelelő és teljesen biztonságos terméket is gyárthassanak le! Persze több kevesebb sikerrel akár jót is csinálhatnak, pláne ha mondjuk a kezükbe adja valaki a gyárit, és azt változtatás nélkül le is tudják másolni.

Egy dobozrendszer tartójának a megalkotása nem tűnik olyan nagy feladatnak annak aki kicsit jobban otthon van a csőhajlító és egyéb szerszámok között. Most már Petya89-től függetlenül, nem egy olyan utólagos dobozrendszert láttam már motorokon amik szintén életveszélyesre sikerültek, mivel ott se tartották be azt a szabályt, hogy a lábtartónak kell előbb leérnie és nem másnak (pláne nem valami fix elemnek).

Szóval nem biztos hogy tényleg drága a 2-3x annyiba kerülő, de mérnökök által kifejlesztett, és tesztelt, tömeg gyártott termék, mint ezek a barkács megoldások. Számla nélkül, okosban... A felelősségvállalási oldalról nem is beszélve..
Mutattam neki mit szeretnék (a rendőr Divi gyári bukócsövét). Adtam neki róla képeket.

Amit csinált, az első ránézésre olyan is lett, csak annyi hiba volt vele, hogy:

A kelleténél jóval nagyobbra csinálta, ezért esély se volt arra, hogy a lábtartó érjen le először és ne a cső. Életveszély 1.

Tett bele olyan merevítő részt, ami a gyáriban nem volt. Ennek meg is lett az eredménye. Az első bukócső két oldala között, az olajhűtő alatt vezette át a saját fejlesztésű merevítését, amibe erőteljes fékezéskor belerugózott az első kerék (pontosabban a sárvédő, amit így össze kis karcolt). Ez azért volt ciki, mert ilyenkor feltámaszkodott rajta a rá nehezedő motor, és nem lehetett kormányozni a motort. Életveszély 2.

A felhasznált csavarok, látszólag nélkülöztek minden ésszerűséget. Ahol a gyári csavar imbuszfejű volt oda hatlapfejűt tett, és fordítva. Ezért kész rémálom volt a fel és leszerelése.

A határidőket képtelen betartani. Augusztus eleje volt amikor nála hagytam a motort, és azt ígérte, két hét és vihetem is. Na szeptember első hetének a végén lett meg a cucc, és az eredetileg kialkudott összegen még emelet, úgy kellett alkudozni.
Utána 2 nappal elmentem motorozni (eredetileg több napra), mit sem sejtve, hogy folyamatos életveszélyben vagyok. A felszerelés után 1 héttel már sajnos itthon voltam és a bukócsövet is leszereltem.

Amikor ezeket szóvá tettem neki hárított, majd méltóztatott eljönni hozzánk, valamikor az ősz közepén, felmérni a hibákat, hogy akkor kijavítja. A bukócsövet ekkor elvitte, azóta se láttam... pedig kerestem. A nagy hibát ott követtem el, hogy ekkor nem kértem vissza a pénzt.. mert azóta se pénz, se megrendelt termék!


Egy sunyi fasz a srác (Petya89), aki ha sikerül neki megcsinálni a cuccot, feszít, hogy milyen ügyes, de ahogy valami nem jön összee sunnyog és a megrendelőjét hibáztatja. Senkinek sem ajánlom!
Ahogy rendelni akartam a szettet ott katalógusba ugx hozta hogy elso 15 v 17 hatso 42-48ig. Most elso lanckerek 16os...
Gyarinal eggyel kisebb maris rendkivul eszreveheto.
Miért ? Volt rá panasz? (munka minőség / pénz kezelés)
igen TPP-nél csináltatnám de messze van (mint írtam sajnos sablonja még nincs) mire 2x 3x lemennék innen annyi lenne mint a bukócső
Sziasztok,
2004-es FZ6 ra keresek GIVI oldalsó doboztartót!
Ha valakinek van és megválna tőle, vagy tud valakit aki megválna tőle légyszi jelezzen!
Köszönöm!
Csak vigyázz hogy el ne bassza, mert a végén se pénz se termék...
Tóth-Pál Peti-nél? :)
FZS 1000-hez érdekel valakit bukócső ? (rajtam kívül)
gyártatni szeretnék (Szegeden egy sráccal aki többféle motorra csinál)
sajnos még FZS 1000 -hez nincs meg a sablon

Ezért keresnék Szegeden vagy közvetlen környékén valakit akinek olyan gépe van mint nekem , és ezzel megkönnyítenénk azok dolgát akik később szeretnének a mocira bukócsövet
üdv

5 liter vagy egy picit alatta túra tempóban

B
Van egy kis szerelnivalóm még mára, remélem alkatrész nélkül is meg lehet javítani.
3 előtt jelentkezem.
Egy sima szivargyújtó aljzat (ha nincs beledugva fogyasztó) igazából csak két szabad vezetékvégződés. Közepében a pozitív, palástjában a negatív pólus. Semmi aktív alkatrész, áramkör nyitva, nincs, ami fogyasszon.

Viszont egy USB-s adapter, legyen akár olyan, mint amit linkeltél vagy a szivargyújtóba bedugható, tartalmaz aktív mikroelektronikai komponenseket és általában egy LED-et is, amik a gyakorlatban elenyésző mértékben ugyan, de fogyasztanak áramot akkor is, ha nincs beléjük dugva semmi.

"Jobb" biztosíték? Ez hülyeség. Biztosíték az biztosíték. Amit belinkeltél, abba a képek alapján már be van építve egy üvegbiztosíték. Ha igaz, amit a termékoldal ír, akkor egy 5-6 Amperes üvegbiztosíték hibátlan a készülékhez.
Es a lanckerekek? Elso 15 v 17? Hátsó?
Köszönöm!