Gázállás érzekelő, baloldalon van a pillangotengelyen. 2005ig ha jol tudom gyari hibásak. Az szokott olyat csinalni hogy elmegy az alapjarat es füstöl. Egy potméter, lehet sok ido kell hogy teljesen átmelegedjen és rossz ellenallas értéket adjon.
Ha van yamaha szerviz a kozeledben és bebizonyosodik hogy tps a baja, akkor ha minden igaz ezeket kellene cseréljék ingyen. Legalábbis egy jóbarátomnak cserélték kb 1,5éve.
Kihagytam pár évet mert gyerek stb. Előtte supermotoztam,úgy gondoltam visszatérek. A Husky nagyon szuper volt,de a kollegák folyamatosan szívták a vérem ,hogy nem tudok velük menni hosszú túrákra,így elcseréltem a VTR-re. Az is hibátlan kis motor volt,brutális erő és nyomaték.
Viszont lenyomtam vele 200 KM-ert egyhuzamba egyszer és másnap úgy éreztem magam mint akit agyonvertek . Fájt a csuklóm és szinte mindenem...nekem nem volt kényelmes. Eladtam és nézegettek ismét superlotyókat,viszont közben hozzám került ez a fz6s. Úgy voltam vele hogy eladom ,de motorozgattam vele kicsit és baromi kényelmes. Még meglepődtem mikor rádobtam pár sportgumit hogy mit tud,így most átalakítom picit és megtartom. Meglepő hogy túramotor létére hogy húz....
Úgyhogy városba nézek egy Berget,túrákra meg marad a Yamaha...
Mentem vele még egy százast,az alapjárat melegen 1150-1200 . Aztán gondol egyet 10 perc múlva és leesik 5-600-ra. Füstöl és dadog..leáll.
A hangja meg kattogó és zörgő. Holnap elviszem egy szerelőhöz délután,szétszedetem darabokra. Most már én is kíváncsi vagyok mi okoz ilyen szopatós hibát......
Több idő volt a benzint valahogy kiönteni, mint a szerelés.
Simán kijött, a netről lopott kép sokat segített, mert a szivattyúról az úszó "modult" le kellett venni, mert máshogy nem jött ki a benzinszivattyú.
Ha valaki esetleg kivenné, csatolom a képet, meg a tankom belsejéről is...
A benzinszűrőt is kipucolom holnap, ha már kint van.
Az előbb mennem kellett egy céges anyagbeszerzésre, Budaörs, majd egér út környékére. Össze is akadtam egy FZS 1000-rel. Lámpánál megmustrálta, tetszett neki
Sziasztok srácok!
Egy kis segítség kellene . Hozzám került egy FZ6S tartozásba,2004-es. Úgy voltam vele hogy eladom,de kerültem vele pár kört és megtetszett.
Állt a motor 3 évet,a tankja belül elég koszos volt. Elvittem szerelőhöz hogy takarítsa ki,mikor végzett vele mutatta hogy milyen koszos,rozsdás volt. Az alapjárat hidegen 900 volt,felvettük 1200-ra ,mert melegen leállt (kevés volt). Most raktam bele spurit hogy pucolja át mégjobban,de ma délelőtt melegen folyamatosan leállt lámpánál,illetve visszaváltásoknál is. Még a városból kiértem semmi gond nem volt vele,de kb 8 Km után elkezdett rángatni ha beálltam egy fordulatra huzamosan. Ha húztam neki nem szaggatott,csak ha tartottam a fordultatot 2-3 -at rángatott. Lámpánál ha elengettem a gázkart azonnal leállt,mikor visszaindítottam a fordszámmérő 500-at mutatott és leállt. Úgyhogy a gázzal kellett játszanom hogy ne fulladjak le ha megállok,vagy ha visszaváltok. Egy cbr-es haver azt mondta hogy az alapjárat lóf@sz,vegyem feljebb mégjobban kb 2000-ig hidegen,mert neki is annyi. Nahh...szóval ha van valakinek tippje mi baja,megköszönném ha megosztaná velem.
Illetve a fejidom eladó lesz róla,mert egy N-est dobok rá.
90% hogy tényleg TPS .
Mennyi egy ilyen szenzor? Vagy lehet hogy csak koszos mert állt sokat a motor?
Ha van yamaha szerviz a kozeledben és bebizonyosodik hogy tps a baja, akkor ha minden igaz ezeket kellene cseréljék ingyen. Legalábbis egy jóbarátomnak cserélték kb 1,5éve.
2004-es.
Viszont lenyomtam vele 200 KM-ert egyhuzamba egyszer és másnap úgy éreztem magam mint akit agyonvertek . Fájt a csuklóm és szinte mindenem...nekem nem volt kényelmes. Eladtam és nézegettek ismét superlotyókat,viszont közben hozzám került ez a fz6s. Úgy voltam vele hogy eladom ,de motorozgattam vele kicsit és baromi kényelmes. Még meglepődtem mikor rádobtam pár sportgumit hogy mit tud,így most átalakítom picit és megtartom. Meglepő hogy túramotor létére hogy húz....
Úgyhogy városba nézek egy Berget,túrákra meg marad a Yamaha...
A hangja meg kattogó és zörgő. Holnap elviszem egy szerelőhöz délután,szétszedetem darabokra. Most már én is kíváncsi vagyok mi okoz ilyen szopatós hibát......
Simán kijött, a netről lopott kép sokat segített, mert a szivattyúról az úszó "modult" le kellett venni, mert máshogy nem jött ki a benzinszivattyú.
Ha valaki esetleg kivenné, csatolom a képet, meg a tankom belsejéről is...
A benzinszűrőt is kipucolom holnap, ha már kint van.
Esetleg meg tps re gyanakodnek.
De 10-15km utan allisd be az alapjaratot 1200ra es ugy nezd meg...
Na kiderül....köszönöm!
hidegen maga emeli a fordulatszámot.
Egy kis segítség kellene . Hozzám került egy FZ6S tartozásba,2004-es. Úgy voltam vele hogy eladom,de kerültem vele pár kört és megtetszett.
Állt a motor 3 évet,a tankja belül elég koszos volt. Elvittem szerelőhöz hogy takarítsa ki,mikor végzett vele mutatta hogy milyen koszos,rozsdás volt. Az alapjárat hidegen 900 volt,felvettük 1200-ra ,mert melegen leállt (kevés volt). Most raktam bele spurit hogy pucolja át mégjobban,de ma délelőtt melegen folyamatosan leállt lámpánál,illetve visszaváltásoknál is. Még a városból kiértem semmi gond nem volt vele,de kb 8 Km után elkezdett rángatni ha beálltam egy fordulatra huzamosan. Ha húztam neki nem szaggatott,csak ha tartottam a fordultatot 2-3 -at rángatott. Lámpánál ha elengettem a gázkart azonnal leállt,mikor visszaindítottam a fordszámmérő 500-at mutatott és leállt. Úgyhogy a gázzal kellett játszanom hogy ne fulladjak le ha megállok,vagy ha visszaváltok. Egy cbr-es haver azt mondta hogy az alapjárat lóf@sz,vegyem feljebb mégjobban kb 2000-ig hidegen,mert neki is annyi. Nahh...szóval ha van valakinek tippje mi baja,megköszönném ha megosztaná velem.
Illetve a fejidom eladó lesz róla,mert egy N-est dobok rá.
1 fő,mondjuk 2 éjszaka hétvégén,KB mennyiért?