Ha esetleg rossz a féknyereg, és már nem túl friss a fékfolyadék akkor még az 5.1 is... Nagy élmény amikor ereszted lefelé izomból, és azt veszed észre hogy beesik a pedál, fékhatás meg semmi
Ez a fékezés téma elég fontos ahhoz, hogy foglalkozzunk vele, mi kezdők...
Én is csak most kezdek el rendesen fékezgetni, hátsóval először, aztán az elsővel, a súlypontot inkább hátra helyezni...
Igen, csak a kar cserénél érdekes az a rész. Amúgy szerintem simán azért recés, hogy ne forduljon el a tengelyen, nem állítási célja van.
Ha jól emlékszem egy pont jelölés van is rajta, aminek a vágásnál kell lenni(ez jelöli az eredeti pozicíót), de ebben már nem vagyok biztos. (csak hondán és kawán vettem le vagy keverem a robogó berugójával )
Kézikönyvben pontosan le van írva, hogy kell beállítani, vagyis a lábtartóra vízszintesen mérve 25,8mm-el legyen lejjebb a fékpedál teteje. Nem tudom milyen recékről írsz, mert csavarral kell beállítani. A tengelyről nem kell levenni a fékpedált, ott jelölés van, hogy milyen pozícióban kell felrakni.
Olvasom a Phase-R_OneT-től kapott könyvet, s ha jól veszem ebből ki, akkor inkább mégis úgy kéne állítanom a hátsó féket, hogy felette lehessen a lábam, és ne tudjak kis erővel nagy fékezést csinálni? Vagyis egy recével lefelé, hogy a lábam készenlétben legyen, de csak igen erős nyomásra jöjjön a full fék?
Ettől függetlenül szeretem. A kawasaki előtt egy Fzs 600 2002 volt. Lehet fel sem tűnne ez a dolog ha nem iktatom be a ZX6 ot. Adok egy esélyt a 7100 nak hátha tényleg beválik.
Arrol nem is beszelve hogy a leheto legrovidebb ido alatt a celszeru elerni az utazo sebesseget mert a gyorsulashoz sokkal tobb benzin kell mint a sebesseg tartasahoz.
Most az van benne de nem érzem tökéletesnek. Volt szervízben, a szakember mevnézte és azt mondta normálisan működik, de ha olajat cserélek finomabb lesz. Itt irták mások is hogy az 5100 nem vált be, ezért gondoltam kopróbálni a javasolt 7100-at. Tökéletesen vált és nem is ránt a fokozatok között, csak nagyon érzem a fém-fémhez súrlódó érzést. Lehet hogy csak elszoktam a fazertől. Utoljára egy zx636-om volt.
Egyébként az alacsony fordulat jobban öli a motort, mint a közepes/felső tartomány. Persze üzemmeleg motorról beszélünk, de hidegen se jó 2000-nél elváltani... (nagy fordulat nagyobb olajnyomás) http://totalcar.hu/magazin/tec...
Nem tudom a 78 lovas, hogy van belőve, de a 98 lovas 8000 felett indul meg úgy igazán, addig csak pöfög. 600-ast pörgetni kell ha tényleg haladni akarsz és a váltó is más ha fordulaton van a motor.
Gyakorlatilag 4-5000-től a legsimább a váltó szerintem(és még magasabban), alatta is lehet váltani simán, de akkor darabosabb...
Miért pont 13k? Egyébként lehet az, ha olyan lenne a motor.
Papíron 10k körül adja le a max nyomatékot az FZ6, tehát minden bizonnyal akkor megy a legjobban ha ekörül vannak elváltogatva a fokozatok. Persze azt megértem ha valaki nem szeret állandóan így menni, de azért ez közel sem a motorkínzás kategóriája.
Nekem a Divinél 9000-nél kezdődik a piros, szóval nem egy forgós motor, de azért 7500-ig egy átlag ingázós napon is elforog a mutató, mert minek vettem volna "erős" motort ha használni meg nem akarnám. Pl részben ezért se fogok utcára ennél a 100 ló körüli határnál erősebbet venni, mert azt még ennyire se lehetne élvezettel használni, mert sok kedvem nem lenne a 3.-at 200-nál elváltani
Gondolom az állandóan 13.000 rpm-nél való váltás is rendeltetésszerű., de 8.000 mivel felett semmi nem történik, nem megy jobban, tehát nem huzatom.
Ez van.
A "hülyére huzatásnak" és annak hogy csak 78 lovas mi köze egymáshoz? A "gyenge" és a sima FZ6-nak elég hasonló a karakterisztikája. Nyomatékmaximumnál váltani meg nem hülyére huzatás szvsz, hanem sima rendeltetésszerű, de dinamikus használat..
Én is csak most kezdek el rendesen fékezgetni, hátsóval először, aztán az elsővel, a súlypontot inkább hátra helyezni...
Ha jól emlékszem egy pont jelölés van is rajta, aminek a vágásnál kell lenni(ez jelöli az eredeti pozicíót), de ebben már nem vagyok biztos. (csak hondán és kawán vettem le vagy keverem a robogó berugójával )
http://youtu.be/-7nVJAkixV0
A munkahengernél van 1 anya vagyis 2, azokat kell meglazítani, utána lehet állítani. Hasonlóan mint a váltónál.
http://totalcar.hu/magazin/tec...
Gyakorlatilag 4-5000-től a legsimább a váltó szerintem(és még magasabban), alatta is lehet váltani simán, de akkor darabosabb...
Papíron 10k körül adja le a max nyomatékot az FZ6, tehát minden bizonnyal akkor megy a legjobban ha ekörül vannak elváltogatva a fokozatok. Persze azt megértem ha valaki nem szeret állandóan így menni, de azért ez közel sem a motorkínzás kategóriája.
Nekem a Divinél 9000-nél kezdődik a piros, szóval nem egy forgós motor, de azért 7500-ig egy átlag ingázós napon is elforog a mutató, mert minek vettem volna "erős" motort ha használni meg nem akarnám. Pl részben ezért se fogok utcára ennél a 100 ló körüli határnál erősebbet venni, mert azt még ennyire se lehetne élvezettel használni, mert sok kedvem nem lenne a 3.-at 200-nál elváltani
Ez van.
Mondjuk a kocsimmal nem szoktam tudni "szerpentinen" két kanyar között 100 fölé gyorsulni.