Csak kíváncsiságból.. összeadtátok már valaha mennyit költötök a lánc pucolására, ápolására, és ezért mennyivel megy el többet a láncszett?
Szerintem ezt tisztán anyagi kérdésként kellene kezelni. Anno a GS-en én soha se pucoltam a láncot, max egy nedves szivaccsal letöröltem ha túl sok homok, meg szennyeződés volt már rajta (főleg eső után), aztán lefújtam sprayjel. Kb két 400ml-es flakon láncspray ment el egy láncszett élete alatt, így futottak a szettek 25 ezer km körül. Ennél talán csak egy automata láncolajozó lehet lényegesen gazdaságosabb, mert az valamelyest megoldást nyújt, vagy hosszan el tudja odázni ha a csapok közül a tömítetlenség miatt már eltűnt volna a kenőanyag (ezt pedig sprayjel nem lehet pótolni, tehát a lánc hamarosan tönkre is megy).
Nem tudom pontosan milyen első és hátsó felfüggesztés van az FZS-ekben, de vezettem mind GS500-at (2007), mind FZ1-et is.
A GS500 minden szempontból egy nagyon alap motor, akár teljesítményről, akár technológiáról van szó. Alattam konkrétan nyeglett, összeült. A kicsi gumijai és könnyű súlya miatt nagyon lehetett dönteni, de semmilyen szempontból nem hasonlítanám össze egy FZS-sel, mert totál más. A GS a maga kategóriájában jó motor, de objektíven nem szolgálhat alapul összehasonlításra az FZS-sel. (Az FZS-nek állíthatók az első telója is, azzal tudsz variálni egy keveset.) R1-esek tuti ezt mondanák az FZ1 motorokról, de hát el kell fogadni, hogy vannak lépcsőfokok minden tekintetben.
A láncot két dologgal is baromi jól ki illetve le lehet puccolni függően a pénztárcádtól:
1. Würth-ös féktisztító spray ( csak Würth-ös vált be más gyártmány nem)
2. Brigéciol, de csak a piros kupakos. A sárga kupakos szart sem ér!
Az eredményt mellékeltem.
Üdv!! Ide is eljutottam hála az égnek! Sikerült vennem tegnap egy 2004-es FZS 1000 Fazert !! Már régóta nézem a fórumot is és párszor már írtam is de most már tényleg van alapja hogy itt lehetek és örülök hogy egy ilyen jó motorok mellet egy frankó a fórum is üzemel!! (tudom kicsit nyálas lett )
Na a motorról annyit hogy szinte szalon állapotú vezetett szervízkönyves és kicsivel több mint 32ezer van az órában írásos garanciávala km-re és az állapotára , túrakormány , túraplexi , fém fékcső , bukógomba, hangtompítós fogaskerekek,szivargyújtós csatlakozó vagy mi , és túradoboz!!! Nincsen össze vissza karcolva! Persze a kis gs 500 után kicsit fúrcsa meg nehezebb de majd belejövök és még a futóműve is kemény nekem így elsőre de fel van keményítve ami frankó úton patent de mentem vele szar utakon is és ott kirázta a belem de ez az én gondom majd megoldom! Este kicsit kevésnek érzem a tompított erejét de majd cserélek benne izzót! És hogy hogy megy az kész!!! Így elsőre sok is egy kicsit de majd a km-ek helyre teszik a dolgukat!! Lényegében ennyi így elsőre majd lesz kérdésem 1-2 dologról de majd holnap!
Vajon miert kell ket kulonbozo meretu villaskulcs a valto illetve a hatsofek allitasahoz? Bakker.
Lassan jo lenne mar vegre osszfutni a bandaval, nagyon kivancsi lennek,,hogy csak nekem tunik hangosnak a valto, illetve van valami baja?
A lancot mivel pucoljam? Nem olyan shep fenyes mint a bicajomon (brigeciol+lancolaj).
A tanktaskat csak a mahnes tartja? Nem kell oda gumipok? Ma nem fertem be a hatso dobozba (elletve befertem, de a suly soknak tunt a lanccal megspekelve), eszert vittem a tanktaskat is. Tok jo, tetszik.
Szia! Én innen Tördemic-Badacsonylábdihegyről írom Neked, hogy valahol a víz odament az irányjelzőreléhez vagy a kapcsolóba, ahol testeli a feszültséget, és működésre készteti az a pár milliAmper ami átfolyik. Ha kiszáradt elmúlik mint a fosás!
Ja igen, ledes az index, és nem villog, csak ha kapcsolom rendesen. Szóval normálisan működik, csak kattog akkor is, ha nem indexelek, de rajta van a gyújtás.
Sziasztok! Tegnap xarnakáztam hazafelé menet, mai takarítást követően pedig azt tapasztaltam, hogy az index relém kattog ha kell, ha nem... Leveszem a gyújtást, elhallgat, ráadom, nyomatja. Miért csinálja?
Hirdetesek kozott volt egy magyar fz1-s, sötétkék, dobozszett, plexi stb. Eltunt a hirdetesek kozul, ismeri valaki azt a motort ? Vagy a bordo teliidomos, duradobozost ? Hahu hirdetesek
Szerintem ezt tisztán anyagi kérdésként kellene kezelni. Anno a GS-en én soha se pucoltam a láncot, max egy nedves szivaccsal letöröltem ha túl sok homok, meg szennyeződés volt már rajta (főleg eső után), aztán lefújtam sprayjel. Kb két 400ml-es flakon láncspray ment el egy láncszett élete alatt, így futottak a szettek 25 ezer km körül. Ennél talán csak egy automata láncolajozó lehet lényegesen gazdaságosabb, mert az valamelyest megoldást nyújt, vagy hosszan el tudja odázni ha a csapok közül a tömítetlenség miatt már eltűnt volna a kenőanyag (ezt pedig sprayjel nem lehet pótolni, tehát a lánc hamarosan tönkre is megy).