Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem elég a Motul 5100 is, egy álom a váltó... persze 1-esbe betéve kattan egy nagyot, de szerintem mind ilyen.
Kb. így vagyok vele én is, 7.000 rpm felett ritkán jár a fordulat, hülyére nem huzatom, pláne hogy csak 78 lóerős az enyém.
Melegen csörög, de nem vészesen.
Látom pörög a ciripelő hang téma, érdemes az R6 fórumba is nézelődni ez ügyben ugyanis ott annyival letudták h szinte mind ciripel és ez ilyen és pont! Nem cseréltek semmit és senki nem írta h lett volna bármi gond. A blokk hasonló így gondolom a ciripelő hang forrása is ugyan az lehet.
Ott tiszta
Ha még nem tetted, először takarítsd ki a dzsuvát a váltókar tövéből.
Sziasztok. Segítség kellene. Pár hónapja írtam hogy az fz6 2006-os fazeremnek hangos és kemény a váltója. Akkor azt a tippet kaptam hogy csréljem le az olajat Motul 7100-ra. Azt szeretném tudni hogy 10w40 vagy 10w50 a jobb megoldás? Köszönöm.
Éreztem
Csak a fordulatszám miatt kérdeztem
Abban még csak 8000 van
1 hengeres?
89ezer, gyári lánc és feszítő. A láncnak egy picit már van hangja. Szelephézagokat tavaly néztem, egy kipufogóoldali volt a tűrés határán. Igaz, 6000 fölött ritkán forog a motor.
Egyszeruen nem ertem ezeket a feszitoket. Nekem a hondaban (ami pedig hiresen beteg errol) tokeletes volt a feszito 50000nel es nem hiszem hogy az olasz cserelt volna barmikor is benne . Az svben kiszedtem kitakaritottam de nem volt kopas rajta, ott a lancnak volt inkabb hangja. Apueban olyan 70000van a feszitoben ami tuti, 1lanc csere es meg mindig nem zorog.
Pedig fészbúk videón rengeteget látok amit feszítenek.
Ok,köszi
Nem a rugó gyengül el hanem a ricni kopik ki azon az egy helyen mert épphogy nem akar sokáig nyúlni a lánc hanem csak ott csapkodja és szép lassan elkopik a pecek és a ricni, egy erősebb rugó sem oldja meg a gondot mert attól még kopott, rá lehet erőszakkal feszíteni, de ugye akkor a láncot nyújtjuk és a vezetőket koptatjuk el.
Manuális feszítő vagy a fene foglalkozik vele had zörögjön hozzáállás a legolcsóbb.
csak komplett
Akkor go yamaha itthon,kár agyalni,csak rugót lehet kapni hozzá?
Customers who live in the EU pay the VAT rate 21% applicable in the Netherlands, where as customers outside the EU are exempt from any VAT charge.
Sztem olvass utána :-)
Nekem felugrott egy FREE SHIPPING
Europe wide on orders over €50* felirat,és általában AFA-s árak vannak a webshopokban,legalábbis az eddigiben mindben ahol vásároltam.
Ez van még:
https://www.motorcyclesparepar...
128 EUR + 21% holland ÁFA + 0 Ft akciós kiszállítás = kb. 49.000 Ft
Itt sem olcsóbb.
Üdv!
Yamaha márkaszervizben 49.000 Ft, ezen kívül a legolcsóbb forrás a boats.net, ott most 108,55 USD + 26,99 USD szállítás + 27%ÁFA:
http://www.boats.net/parts/sea...
(A 6-os számú alkatrész.)
Sajnos ez is kb. ennyire jön ki, nagyon drága.
Kis érdekesség: Mikor meg volt az xt-m raktam bele castrol actevo 20w50-et, ősszel,tavasszal tökéletes volt. Nyarakat viszont nem szerette, néha úgy felhígult az olaj, hogy nem alig lehetett üresbe kirakni, meg a váltások is nehezek lettek . Kipróbáltam a motul 3000-ret, szintén 20w50, utána egyszer nem csinált ilyet, még nyáron se a homokbányába. Biztos van különbség az olajok között, csak átlagos felhasználás során nem vesszük észre. Repsolt kihagynám én is egyébként.
Nekem sok km van a motorba, hétvégén néztem, tettem bele csavar huzot, és meg se moccan a lancfeszito belső csavarja. Az nem lehet, hogy az egyenetlenul nyúlt vezermulanc rángatja? Én a láncot 60 ezer km ekként szoktam cserélni. Bocs, tabletrol írok.