Gépkönyv szerint 10w-30. Rakhatsz bele 10w-40-et is. Könyv szerinti periódus 6000 km.
3 literből ki fogsz jönni, és még marad egy kicsi utántölteni is (nekem még soha nem kellett szerencsére).
HIvatalosan 2,7 liter, ha a szűrőt is cseréled.
Leeresztőcsavar 43 Nm.
Nem kell ezt túldramatizálni. Hülyeség 3-4 ezer forintos olajért kidobni a pénzt. Felesleges a nagyon magas hőtűrés meg a full synth is.
Nekem volt már Repsol, Castrol, Motul is benne, most Agip van. A csere utáni párszáz kilométeren lesz egy kis különbségérzés (főleg a váltónál), de egyébként tökmindegy.
A csicsás túlárazott olajok helyett szerintem sokkal több értelme van a periódus betartásának és, hogy minden olajcserekor a szűrőt is cseréled.
Igen én is sejtem hogy sok a marketing meg a hiedelmek. Inkább arra vagyok kíváncsi mi a külömbség az 5 és 10 ezer forintos olaj között... Hát ez az, hogy laborunk nincs tehát hinni kell a gyártónak, hogy valamiért csak dupla annyiba kerül vagy vesszük az olcsóbbat, hogy úgyis mindbe az van csak a csomagolás más..
Valaki tudja, hogy a "gépkönyv milyen olajat ajánl?
Teljesen mindegy mit raksz bele,egyiktől sem lesz jobb vagy .................mert ugye mindenkinek van otthon akkreditált laborja és mikronra méri mindenki a spejzban a kopásokat ugye?reklám és piac szerintem csak ennyi az olaj téma.A motulra is azt mondják vaj puha lesz a váltó tőle.Szerintem maradt minden ugyanolyan mint a másik olajjal.
Jó a castrol act evo xtra is 10w40 enyémben pl.volt már valvoline is,most motul 5100 10w40 van benne semmi különös varázslatot nem tapasztaltam az előző olajokhoz képest oil humbuk
Sziasztok! FZS 600 2002 milyen motorolajat érdemes használni? Olajszűrőt és légszűrőt? Motul 5100 10W40-et ajánlgattják. Van 4100-as is jóval olcsóbban illetve a Repsolt is ajánlják abból is többféle van...
Ha kikopott már gyújtás zárszerkezete, vagy a hozzá tartozó kulcs akkor tekinthető akár normálisnak is.
Nekem a GS-en már kopott volt az egész úgy ahogy volt, egyszer el is hagytam menet közben a kulcsot, mert egy bukkanó után kiesett... persze egy négysávos felüljáró közepén, aztán forgolódhattam hogy még azelőtt meglegyen, hogy egy teherautó abroncsára feltapadjon. Azóta mindig hozzá van kötve a slusszkulcs a tükörszárhoz (függetlenül attól, hogy a mostani motorjaimból nem jár ki).
Ha nem okoz amúgy problémát, nem biztos hogy megéri vele foglalkozni.
Felteszem a - szerintem koltoi - kerdest: az normalis, hogy jaro motornal ki tudom venni a gyujtaskulcsot, illetve ha gyujtast adok a gepre, es kiveszem a kulcsot, siman tudom inditani?
Masik, ertelmesebb kerdes: mekkoranak kell lennie a guminyomasnak?
Halihoo! Nemrèg majdnem üresre járattam a tankot( 50 km villogás után) tankoltam. Na azòta nem akar indulni fèl fordulatra, csak egy jò egèsz tekerèsre, ès mintha nèha nèha gyengèbb lenne. Elvileg az ac val van egybe a szűrő? Szòval bìzzak benne hogy majd kitisztul( ???!!! )A szűrő? Vagy valakinek valami tapasztalat? Köszikee
Nem gondoltam volna, hogy sikerül... a totalbike-on volt egy cikk nemrég' hogy ez Mo-on lehetetlen...
nyilvános infó, hogy az átminősítés mennyibe került összesen?
Persze, készen van. Rövid időre volt belőle naked bike, de mostanra teljesen felépült.
Sőt, végig csináltam a folytási procedúrát, kit beépíttetés, NKH engedélyezés, teljesítmény mérés, majd, hétfőn volt NKH vizsgán.
Tehát már legális A2 moci lett belőle.
Igen, jól emlékszel. Talán két-három téli hónapban járok kocsival és munkában is ez a "céges" motor.
Tehát ez nekem hobbi szinten a közlekedési eszközöm.
Ha kivárja csak jön majd rá vevő.. Lehet érdemes lenne már most elkezdenie hirdetni, mert nyilván nem 700 körül akar érte kapni, ami amúgy egy tök átlag, extrák nélküli 12 éves FZ6 normális ára lenne.
Vele csak az lesz a baj hogy nem fogja senki sem megfizetni azt amit valoban erne, mert ott lesz mellette a rengeteg olasz inport amiben 100ezrek vanak, vagy serultek, hasonlo ora allasra telerve fele áron. A birka ugyis azt veszi, 10bol 9,5 vevo birka.
Akkor én most mit csináljak majd kb. 1-2 év múlva amikor fájó szívvel, de lehet hogy megválok a 2004-es Fz6-omtól amiben most valós 21630 km van?
Tekerjem előre?
3 literből ki fogsz jönni, és még marad egy kicsi utántölteni is (nekem még soha nem kellett szerencsére).
HIvatalosan 2,7 liter, ha a szűrőt is cseréled.
Leeresztőcsavar 43 Nm.
Nem kell ezt túldramatizálni. Hülyeség 3-4 ezer forintos olajért kidobni a pénzt. Felesleges a nagyon magas hőtűrés meg a full synth is.
Nekem volt már Repsol, Castrol, Motul is benne, most Agip van. A csere utáni párszáz kilométeren lesz egy kis különbségérzés (főleg a váltónál), de egyébként tökmindegy.
A csicsás túlárazott olajok helyett szerintem sokkal több értelme van a periódus betartásának és, hogy minden olajcserekor a szűrőt is cseréled.