Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

#1: Hogy kell biztosítékot ráakasztani?
#2: Lehet USB-s praktikusabb lenne számomra, de ez a talpas megoldás mindenképp előnyös, kiváló.
#3: FZ1-en az első ülés alatt van az akksi, még meg kell nézzem, milyen hosszú kábel kellene, hogy lehessen tölteni bármilyen kütyüt. Minél hosszabb, annál kevesebb feszkót tud szállítani, úgy tudom.
Adott egy ilyen bizgere,de lehet másmilyen is,a lényeg hogy akassz rá egy biztosítékot,nehogy gebasz legyen,ezt rákötöd az akkura,azért ezt mert van egy talpa,fixre be zudod az ülés alá rakni egy kétoldalas ragasztóval vagy huzalkötegelővel.

http://autofejlesztes.hu/sziva...

Lehet ez is de itt a biztosítékot meg a szemes sarukat neked kell rátenni.

http://autofejlesztes.hu/sziva...

Ha az akksi ugyanúgy van mint az fz6-okon hogy tank alatt bónuszként ezen keresztül lehet tölteni is egy megfelelő töltővel.

Na innel fel lehet neki dudni a szivargyujtós merülőforralótól az usb töltőn át a kerékfújó kompresszorig mindenféle vackot.

De ha rajta felejted szívhatja az akkut.
Zoli, te ötletgyáros.
Szóval lenne az ülés alatt eldugva egy szivargyújtó, abból jönne ki egy kábel (vagy menne valahova), amire aztán rá lehetne csatlakoztatni a kütyüt, ez az elképzelés?
hali!
A fékkar mennyi?
Ülés alatt,lengocsatlakozo.
Szarkalról jut eszembe. Nekem is kellene egy szivargyújtó, de a kormányon csúnya. Esetleg valaki látott valami jó helyet, ahová raktak ilyet és nincs szem előtt?
Sziasztok!
Lenne egy-két eladó cuccom Fz6-ra:
- PUIG RACING felhajló fék és kuplungkar (3 km-t használtam)
- GIVI Bukócső
- Saito szivargyújtó töltő
Képeket mellékeltem.
Hát nekem fontos a saját nyugalmam és szeretem a kis motorkámat. A párom szerint a motor babusgatása és csinositgatása helyett néha motorozhatnék is ( 12 éves és 21300 km van benne ), pláne hogy most jutna rá idő is.
Vki tudna ajánlani Miskolc környékén hol lehetne az injektorszinkront megnézetni?
Nem véletlenül. Kell az, főleg az FZ6-nál szokott észrevehető lenni.
Hát, nem te mondtad
Ez melyik szerelő? Azért mindent ne higyj el.
Injektorszinkron állítólag nem olyan fontos, mint a karbiszinkron.
A szerelő szerint ha alapjáraton és max. 2-3.000 rpm alatt nem rángat, nem rezonál/vibrál, akkor nem érdemes vele foglalkozni.
Persze 100.000 km-nél rá kell nézni.
Normális, nincs neki elég fojtása és ugrál az alapjárat.(rally feeling) Az egyik dobot fogd be kézzel és meglátod, hogy kisimul a járása.

Injektorszinkron olyan, mint a karbiknál, órát rá és összenézni... (nekem 40k -nál volt nagyon picit volt elmászva az egyik henger). Ha nincs egyébként gondod vele, akkor nem feltétlen szükséges, max a saját nyugalmad miatt.
Nem kötelező eredeti szett jó a DID kombinálva egy eredeti első lánckerékkel.
Láncszett kérdés:

Az egyenetlen nyúlás miatt cserés lesz a láncom így természetesen szettben cserélném.
- A kérdés, hogy csak eredeti Yamaha jó rá, vagy DID és hasonlóak is megfelelnek?
- Esetleg DID kombinálva egy eredeti első lánckerékkel?

Ha mindenképpen eredetit érdemes venni, akkor ugye 2007-es FZ6S2-höz ( RJ14 ) ez megfelel, ugye?: 5VX-W001A-00
Hol érdemes venni? Az ebay-en olyan 180-190€ körül látom.

Köszönöm a válaszokat! :)
Igen, teljesen átlagosnak mondható ez a jelenség olyan típusú sportdobok esetén, mint a tied. Enyém anno még többet is ingadozott.

@Gyuresz: Múltkor mentem 30 km-t végig 180-nal, tűrhető volt, sőt... még élveztem is. Pleximről van kép az albumomban, magasságom 180 cm. Széltől függ. Ha hátulról fúj, ez a 180 simán tartható tartósan is. Ezelőtt autópályán mentem, de a szembe szél miatt 160-nál sem volt kényelmes. Nagy a hasam, én nem tudok behúzódni plexi mögé, szóval úgy szoktam közlekedni 50-nel, mint 150-nel. A túra plexi fasza, sokat segít, de sajnos nem túl esztétikus, veszít a sportos megjelenéséből. Biztos vannak szélvédettebb motorok is, mint a Fazer, de én még mindig azt mondom, hogy a kategóriájában ez az egyik legjobb sporttúra motor.
Üdv Fazekasok!
Kérdésem olyan emberekhez szólna akik fz1 fazert használnak. Arra lennék kíváncsi hogy gyári plexivel kb milyen tempó tartható még kényelmesen? Vagy aki változtatott turha plexire mi a tapasztalat vele. Mivel eddig épkézláb sportmotort nem találtam magamnak így lehet vennék egy fz1 fazekat. N-esem meg volt ugye de azon meg zavart a huzat Választ köszönöm előre is skacok
Sportdob van fent tompító nélkül és katalizátor sincs. Akkor normálisnak tekinthető, ne aggódjak?
Az injektor szinkronon mit értesz? El kéne vinni beállítatni?
Nitro nem kell bele? Tudok olcsón!

@ttr: A "professzionális" dolog egy pozitív jelző volt, mert tényleg minden harmadik kérdés olajról szól itt.
A FZ6-on a lengőkar nekem sem tetszett igazán, S2-n már finomítottak rajta.
Olaj? Az enyém benzines!
Phase-R_OneT ! Királyul néz ki a cangád ! Na AZ már lengőkar ! De ez a "zártszelvény" kicsit olcsójános-nak tűnik...
Köszi ! Király. Olaj ügyben asszem' elvagyok valahogy.Gondolom a "professzionális" csak szarkazmus volt.Na jó,csak abból kiindulva,hogy az mt-01-en elég szépen volt kidolgozva ez a hátsó lengőkar dolog,itt meg elég házgyárinak tűnik ez az egyszerű megoldás,de elhiszem,hogy teljesen ok. ...(volt mt 01-em...). Az "új fajta" bizony szebb ! Szerintem.De ezt embere válogatja.Amúgy pedig így is NAGYON tetszik a gép,egyre jobban. :D Ha pedig pusztán a fizika-geometria törvényeiből indulunk ki,valszeg a zárt szelvényes megoldásnál többet bírhat a sokszög.
Köszi a válaszokat !
Használat során nem veszel észre semmi különbséget. Valakinek az új fajta jobban tetszik.
Ilyen professzionális kérdést én évek óta nem láttam itt. És mindemiatt, nekem fogalmam sincs, mire vagy kíváncsi.
Esetleg az nem érdekel, milyen olaj kell a motorodba? Abban profik vagyunk.
Sziasztok ! Van-e valamilyen tapasztalatotok arról,hogy miben különbözik a " zártszelvény " lengőkar pl.2005 évjárat,illetve a szépen megmunkált sokszögű, pl 2002 ill. 2008 évjárat.Kb a lényeget én is vágom,de ténylegesen,felhasználói szinten,érdemben.Köszi a válaszokat !