A csizma dolog az ilyen.
Én például személy szerint sokkal jobban szeretem (és szerintem - érzésre legalábbis - sokkal precízebben is tudom irányítani a lábtartóra kifejtett nyomással a motort) tornacipőben nyomni. Rendesen tudok pipiskedni a lábtartón, és nagyon finom az egész érzésre. Csizmánál meg majdnem teljesen mindegy mi van rajtam, ez az érzés sokkal tompább. Egyedül talán csak a régi Falco félcsizmában volt meg ugyan ez az érzés.. de az meg nem sokkal nyújtott több védelmet mint egy tornacipő. Mondjuk annak ellenére, hogy tornacipőben jobb érzés a motort irányítani, azért inkább a cross csizmám használom. Először nagyon fura volt, mert az egy eléggé merev cucc (sportcsizmák a fasorba sincsenek hozzá képest), de elég hamar meg lehet szokni, még utcai motoron is.. terepgépen aztán persze helyreáll a világ rendje, mert ott a lábtartó helyzete és a csizma kialakítása rendesen találkozik is.
Vettem csizmat, ez az Universalmotor erdekes egy hely. Gaerne GRT, amit szerettem volna, nem volt. Majd lesz nyar vegen, most gyartjak. Ami volt, az nekem tul huzos volt arban. (70e, viszont tenyleg eleg jo darab volt.). Ami a GRT felett volt egy lepcsobel, az se volt a meretemben, vegul Gaerne IKE lett.
Viszont egybol allitgatnom kellett a pedalokat. A feknel pont feluton kene lennie ket rece kozott. Egyik recen pont a csizma kozepen van sikban a oedal, a masik recenel meg tul alacsony, nem erzem ugy, hogy tudnek eroteljesen fekezni, ha kene. A masik recenel tudnek, csak felfele kell huznom a labam, ha a fekre akarom tenni. Rajta tartani meg nem tunik jonak, nem akarok allandoan "fekezni".
Valto. Erdekes. A vekonyabb eleju cipovel jobb volt. Itt most ott tartok a beallitassal, hogy felfele egesz jo, bar neha beleakadok, mikor ki akarom huzni a labam oldalra, a lefele valtasnal meg elegge fel kell feszitenem a labam. Van, hogy fel is kell emelnem. Ha lentebb van, akkor meg nem esik eleget vissza valtas utan, es nem valt fel. Meg nem tudom rendesen kihuzni a valto alol a valto fole.
Benzin: nagyjabol hany km-t mehetek, ha elkezdett szamolni a km szamlalo a beny miatt? Reggel nyilvan ott kezdek, de azert jo lenne tudni, hogy 20-at vagy 50-et mehetek.
Ha szitál a moci vidd el gumishoz kiegyensúlyoztatni, nálam is volt ilyen és mondta a gumis h párezrenként ismételni kell a kopás miatt, meg persze az első felszerelésnél.
Áhh ! Bocs. Hülye f@sz vok. Mentem még... Semmi gáz nincs vele. Nem tudom,mit éreztem "félre".Kissé elszoktam már.Rég volt ilyen cangám. Még egyszer sorry a pánikért ! És természetesen Köszi a válaszért !
Sziasztok ! Elhoztam a cangát,nekem nagyon tetszik így elsőre is ! Viszont lenne egy kis probléma : ha jobbra kanyarodok,a kormány könnyebben "beesik",mintha balra kanyarodnék.Elengedett kormánnyal minimálisan szitál,de itt azt olvastam,ez normális lehet.Egyébként NEM húz el se balra,se jobbra. HELP ME ! Mi lehet a gond ? Köszönöm a válaszokat !
Imádom a cuccaikat,jelenleg a hondához lőttem 24e-ért egy engage sportot.Mágneses nem lockos de amúgy ugyanaz,Rohadt régen nem gyárthatják,valaki forgalmazónál lehetett raktárban mert vadonatúj,még a tankra rakható gyári átlátszó fólia is megvolt hozzá,sosem használták.
139 Euroról indult lefelé az ára.
Amúgy találtam helyet a szivargyújtónak az első ülésnél, a szervomotor alatt! Van egy fémlemez és arra rá tudnám ragasztani.
Akkor azt hiszem, meg is van a terv! :) Ritkán használom egyébként, szóval nem lesz nagy teher le, meg feltenni az ülést, ha épp be akarok dugni valamit.
1,http://www.homasita.hu/product/52501 például ez,autósboltban adnak ilyesmit.
2.A fix USB töltő állandóan vesz fel töltést,keveset de vesz fel,és akkor nem tudsz mást rádugni,plusz nem mindegyik USB töltő 2A-es.
3,Na jó ne szőrözz nem Kamcsatkáig kell elvezetni a delejt.
Nekem a motech Tankloc electric verzió a Lieblingem.
Meg annyi, hogy a Samsung telefontöltőm 5.3V / 2A-s, szóval 2 amperes (USB esetén) kellene nekem. 1,5-tel már töltődött a GPS, azalatt még tartani sem tudta az akksi szintet.
A bal oldali vízszintes idomtakaróba fúrta bele az előző tulaj, ez jó hely, közel a kormányhoz, bármi csatlakoztatható rá, direktbe van kötve az akksira, és ezen keresztül töltöm télen csepptöltővel is.
Én például személy szerint sokkal jobban szeretem (és szerintem - érzésre legalábbis - sokkal precízebben is tudom irányítani a lábtartóra kifejtett nyomással a motort) tornacipőben nyomni. Rendesen tudok pipiskedni a lábtartón, és nagyon finom az egész érzésre. Csizmánál meg majdnem teljesen mindegy mi van rajtam, ez az érzés sokkal tompább. Egyedül talán csak a régi Falco félcsizmában volt meg ugyan ez az érzés.. de az meg nem sokkal nyújtott több védelmet mint egy tornacipő. Mondjuk annak ellenére, hogy tornacipőben jobb érzés a motort irányítani, azért inkább a cross csizmám használom. Először nagyon fura volt, mert az egy eléggé merev cucc (sportcsizmák a fasorba sincsenek hozzá képest), de elég hamar meg lehet szokni, még utcai motoron is.. terepgépen aztán persze helyreáll a világ rendje, mert ott a lábtartó helyzete és a csizma kialakítása rendesen találkozik is.