de megvolt pakolva, azért vettem :D
a hátsó teló beállítását meg most így nem tudom, valahol középre lehet állítva, csak furcsa, hogy lassú tempónál van 60 alatt
Az elso es a masik ketto kozt van kulonbseg.
Kerdes mi kell bele?
Amugy vicces de a bannerbol a homasitanal vannak ki...tt olcsok.
Vagy eredeti nem kinai yuasa dragan vagy valami olcso vacak tobbszor.
Akksit jobb akkumularorosnàl venni be is teszi es ha gond van nincs reklamàció.autosboltban màrkekeckedhetnek hogy ki szerelte be főleg elektromos alkatrészeknél. Bannert vegyél vagy yuasat... sokàig jok..
Meghalt az aksim, csak töltés után tudom elindítani a gépet. Segítségeteket szeretném kérni, hogy ezek közül melyiket javasoljátok/ajánlanátok az FZ6-S-embe. (2006)
Alapvetően nem értek a témához, ezért bocsi ha lámaságokat írok.
Találtam ezt: http://bolthely.hu/akkumulator...
Ennél ami fura, az az, hogy fektetve használható? Akkor ez mégsem lesz jó? Hiszen a mociba állítva kerül be.
Valamint a kettő közötti tömeg különbség igencsak jelentős ~4.5kg
Ezt itt találtam a fórumon: https://zsu.hu/webaruhaz/htmls...
Ez tuti jó lehet, gondolom többen használjátok, és még közel be is tudom szerezni.
Nekem ismerösöm mondta h hajsampont használ.Én sima kocsimoso sampont majd szarvasbörrel letörlöm.utánna meg K2 spectrum a fényezett felületre majd K2 Bold a müanyagokra
Azért kérdezem, mert nekem sikerült vásárolni belőlük.. a következők a tapasztalataim: a Moto Wash után hiába öblítem le alaposan, még tiszta szivaccsal is letörlöm fehér foltok maradnak utána ( 2. kép ). A Shine & Go után pedig mintha olajos vagy benzines lenne a fényezés.... hiába szarvasbőrrel viszem fel, próbáltam kevesebbet is ráfújni a felületre, az se segített... ( 1. kép ) Bármi tanács, vélemény ??? Előre is köszi
A 40.000 km kritikus tud lenni, de ha átesett a nagyszervizen, váratlan meglepetés még sokáig nem fog érni, ami nagy előny!
Az új alkatrészek nagyon drágák, de a Fazerek népszerű modellek, ha kell bármi (ami mondjuk nem idom), szinte biztos, hogy bontóból is lehet kapni. Amilyen alkatrészek meghibásodhatnak, azok nem függenek kilométertől, ilyen pl. a TPS. A többi, a kopó dolgok pedig rendelkeznek egyfajta élettartammal, de ha szervizelt a gép, minden fel kell legyen jegyezve, hogy mikor lett vagy mikor kell cserélni. Szerintem 40e KM-től nem kell ódzkodni, nem számottevő.
Én mindig hátsó dobozzal járok, de ilyennel még nem találkoztam!
Még az XJ-m csinált hasonlót, felújítottam a kormány, kerék csapágyat, teleszkópot, de ez a jelenség továbbra is megmaradt!
Végül az első gumi csere oldotta meg a problémát, pedig szemre tökéletesnek látszott!
Lenne egy olyan problémám, hogy nagyon szép dobozt vettem a fazeremre, de azt tapasztalom, hogy lassú tempónál ha elengedem kormányt beszitál. 60nal megyek elengedem és elkezd remegni, és minél jobban lassul vissza annál jobban szitál, és inkább megfogom. Levettem a dobozt és nincs ez a jelenség.
Valaki tapasztalt hasonlót? Mivel tudnám orvosolni ezt? Azért ez pont a városi tempó, kicsit nyugtalanító ez :(
Ma kb. 15 év után ismét eljutottam a családdal Kékestetőre. A képen látható emlékhelyet találtam, ami nekem új volt. Jó dolognak tartom ugyanakkor megdöbbentőnek is. Kicsit felkavaró élmény volt...
Ja, volt ott egy nagyobb csapat sok fazerrel(1000-es is 600-as is) Innen valaki(k)?
Nos,ma egész nap a fórumot olvastam.(már túl vagyok a 400. oldalon... :) ). Sok minden érdekes dolgot megtudtam.Kitöltöttem az adatlapot,mert láttam,ez sok mindenkinél feltétel a válaszra.Továbbra is tetszik a vas,és köszönöm a válaszaitokat !
a hátsó teló beállítását meg most így nem tudom, valahol középre lehet állítva, csak furcsa, hogy lassú tempónál van 60 alatt