Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először igen, de csak olyan helyen ahol van hely balra-jobbra mászkálni. Ez arra jó hogy kitapasztald, hogyan is működik egy motor tudatos irányítása.
Ez most még így fejben nincs meg annyira. Egyenesen menve tologassam a kormányt?
Erre visszatérve:

Muszaki kerdes: FZ6: mikor kell tankolni?

Azt írja a manual, hogy ha egy pilinszka van az "E" betű felett, akkor tankoljak. Ugyanakkor azt is írja, hogy van valami trip kijelzés, ami onnantól számol, hogy a benzin visszajelző jelez.

Na ezt tisztázzuk plíz. Van még valami visszajelzés az E-F közötti pilinszkákon kívül? (FZ6) Thx
Megvan igen! Köszönöm a segítséged;)
Itt hirdetik a képesmotoron.
A bal felső sarokban lévő igen, mert az enyémmel elcsúsztam és a jobb oldalán leszedtem belőle egy szép darabot ami funkcionálisan nem zavaró, de esztétikailag annál jobban...
Ne haragudj, nem gondoltam végig, mikor írtam! FZ6N-en van, FZ1N-en nincs, bocsánat.
A kép bal oldalán levő kell?
De,de van, csak sérült.
Gyárilag nincs rajta hátul kapaszkodó?
FZ6N-re (sajnos) nincs gyári kapaszkodó, csak csúnya utángyártott megoldások.
Bontóban érdeklődj illetve a jófogáson is szoktak hirdetni bontásra motorokat.
Hátsófékkel tudsz szűkíteni, de ha olyan a helyzet az ellenkormányzásosnak hívott technika is jól jöhet. Ezt úgy tudod, vagy úgy érdemes gyakorolni (először), hogy elbaktatsz egy kis forgalmú, ámde rendes szélességű útszakaszra, aztán szép finoman elkezded lökdösni az egyik kormányvéget (gyakorlatilag eltolod magadtól). Először jobb ezt nagyobb tempónál gyakorolni (50-60 legalább), mert kisebb sebességénél még a végén nem irányt váltani akar majd a motor, hanem már szinte meg is akar majd fordulni, miközben lehet a kényelmesnél jobban be is dőlne.

Elsőre, meg első olvasásra meglehetősen furcsának tűnhet, de ha határozottan eltolod magad felől a bal kormányvéget (így ugye jobbra fordul el a kormány) akkor a motor, viszonylag nagy vehemenciával elkezd majd bedőlni balra, így megkezdhető például egy hirtelen kikerülési manőver, vagy akár egy későn indított ám de mégis sürgős bekanyarodás is.
Először talán a legnehezebb dolog, ne azt nézd ahová épp a motor megy hanem azt ahová Te szeretnéd, hogy menjen ugyanis a motor odamegy ahová nézel, ha le bírod venni a szemed a közeledő padkáról, fáról, kerítésről bármiről akkor az már fél siker. Amit a többiek javasoltak az nem hülyeség, egy jó tréning sokat segíthet.
Sziasztok! Erdeklődni szeretnék, hogy esetleg tudtok e eladó hatsó kapaszkodóról?? (Fz6n) előre is köszi a válaszokat
Visegrad. Motoroztam.
Ez úgy együtt a nyerő.
Tréning,ima,susnyast elkerules.
Amúgy a galaxis útikalauz stopposoknak-bán van ez a tanács hogy az a repülés amikor leugrasz valahonnan,elkerules a becsapott és már repülsz is.
Na ilyen a nem pofaraeses,mész mész és nem esel pofára.
Mi ez a kikotos kep tan hajon dolgozol
Nekem is el kene mar egyszer jutni,de megvnem sikerult
Jo otlet. Megelozendo az imat es a susnyast. :-)
Csak azert mert ott szakemberek mondjak el,hogy mit kell csinalni,ha baj van.
Zoli ötlete se rossz,neha az imát én is mondom,de susnyasba nem megyek
Én is voltam egyen, egy volt rendőr és egy volt oktató tartja pár havonta elenyésző pénzért. Nagyon hasznosnak találtam. Az ilyen helyi kezdeményezésektől kezdve, a szervezett rendőri erők által tartott ingyeneseken át, a drágán mért pesti tréningekig rengeteg lehetőséggel találkozni. Általában van több szint is, attól függően, hogy mik a céljaid.
Szerintem Menj el egy vezetestechnikai tréningre,van ingyenes is...
Ima nem árthat,amúgy egy basszameg elkurtam gondolat át szokott villanni majd zúzód a susnyast.
Ilyenkor a legfontosabb hogy minden apró darabkat felszedj és elrakd az idomokbol mert könnyebb lesz a muanyagosnak kilegozni egy tűrhető darabot.
És a pillanatragasztot nem szeretik.
Első féktől kiegyenesedik a motor, a hátsóval tudsz rásegíteni.
De alapvetően nagy sebességnél be kell dőlni, kis sebességnél "le kell tolni" a motort.
Ha adsz egy email címet, küldök neked egy könyvet, egy versenyző írta, nekem segített, mikor elkezdtem. :)