Sziasztok! 2004-s FZ6-N-re kellene nekem "sport" dob. Nem árul közületek valaki véletlenül? Esetleg tudtok e olyat akinél van rá való! Sakáldobbal fel fogom venni a kontaktot, valószínű más "mesteremberekkel" is, de minél több helyen megnézném. Köszi előre is!
Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy a bőrnadrágba varrott elasztikus ruhaanyag /ágyék és belső combrésznél/dörzsöli a tank oldalán a lakkréteget. Fz6n-on nem tapasztaltam ezt,vagy nem vettem észre,esetleg nem figyeltem pedig az fekete volt. A színt azért írom mert talán a sötét színű motorokon jobban előjönnek a karcok kopások......Olyan mintha megcsiszoltam volna. Erre keresnék megoldást,mert ez nem tartható helyzet. Péter85 tankján láttam is erre egy megoldást,de tényleg ennyi! Ki mit tapasztalt? Csak a wax,esetenként meg a polírozás?
Erre én is gondoltam....
Vagy ezeknél úgy tudom hogyha elveszed a gázt,lezárja az üzemanyagot...lehet ott van valami koszolódás. Na mindegy...a héten a szerelő szétkapja és remélem kiderül. Tankmosás,olajcsere,szűrők,üzemanyagszűrő,telófelújjítás,meg minden csatlakozó átnézése.
Nekem fura az is,hogy 3000 -es fordulatnál olyan morgó hangja van,meg rezonál...de lehet ez természetes. 24 ezer van benne,remélem nem baszták tönkre már :S
Érdemes lenne megnézned az oldal sztender érzékelőjét. Amikor a tartó lent van, az előtte lévő kis pöcköt benyomja, ami megszakítja a gyújtást, ha lábtartóval próbálnál elindulni. Lehet beragadt, vagy rossz a relé.
Sziasztok...
FZS 600-as Fazer 2004-es néha leáll mikor sebességbe rakom. Találkozott már valaki ilyen problémával?
Illetve a fejidom és a tank közötti takaró konzolt hol lehet kapni? Vagy ha van valakinek szóljon.
Ja még annyi hogy most lesz áttakarítva,mert két évig állt....okozhat ilyet kontakthiba?
http://www.szervizautobuda.hu/..., célszerű ebayen böngészgetni, sokkal barátibb árak vannak mint itthon!Újonnan is sokkal olcsóbbak mint hazánkban!Bódist viszont nem találsz szteem csak használtan mivel itthon készítik!
Nekem ilyen láncom van. Mélygarázsban áll a motor, tárcsazár, plusz ezzel egy vashoz odaláncolva. Nem piszkálta még senki. 3 éve, 20-25körül vettem. Tény, hogy nehezebb ellopni őket, ha le vannak zárva, de ha van elég idejük mindent elvisznek.
Köszi. Ki fogom próbálni. Persze csak óvatosan.
Még csak most jutok el lassan oda, hogy "döntsem" a motort. Erre a hétvégi menet pont jó volt. Van egy sok kanyaros rész, amit eleve meg akartam nézni motorral, na ott muszáj dőlni. Érdekes, ahogy a rutinpályán azt éreztem, hogy balra megy, jobbra nehézkes, most a döntésnél inkább a jobb kanyar ment.
talán ők csinálták
http://www.nortek.hu/
Olyan gondom van,hogy a bőrnadrágba varrott elasztikus ruhaanyag /ágyék és belső combrésznél/dörzsöli a tank oldalán a lakkréteget. Fz6n-on nem tapasztaltam ezt,vagy nem vettem észre,esetleg nem figyeltem pedig az fekete volt. A színt azért írom mert talán a sötét színű motorokon jobban előjönnek a karcok kopások......Olyan mintha megcsiszoltam volna. Erre keresnék megoldást,mert ez nem tartható helyzet. Péter85 tankján láttam is erre egy megoldást,de tényleg ennyi! Ki mit tapasztalt? Csak a wax,esetenként meg a polírozás?
Üdv
Vagy ezeknél úgy tudom hogyha elveszed a gázt,lezárja az üzemanyagot...lehet ott van valami koszolódás. Na mindegy...a héten a szerelő szétkapja és remélem kiderül. Tankmosás,olajcsere,szűrők,üzemanyagszűrő,telófelújjítás,meg minden csatlakozó átnézése.
Nekem fura az is,hogy 3000 -es fordulatnál olyan morgó hangja van,meg rezonál...de lehet ez természetes. 24 ezer van benne,remélem nem baszták tönkre már :S
FZS 600-as Fazer 2004-es néha leáll mikor sebességbe rakom. Találkozott már valaki ilyen problémával?
Illetve a fejidom és a tank közötti takaró konzolt hol lehet kapni? Vagy ha van valakinek szóljon.
Ja még annyi hogy most lesz áttakarítva,mert két évig állt....okozhat ilyet kontakthiba?
kinti vagy itthoni beszerzés?
egyébként nagyon fajinul szól!!
V
Toltam 800 méter mikor jött egy motoros és hozott naftát. :)
http://youtu.be/fB4STlmB-z0
Még csak most jutok el lassan oda, hogy "döntsem" a motort. Erre a hétvégi menet pont jó volt. Van egy sok kanyaros rész, amit eleve meg akartam nézni motorral, na ott muszáj dőlni. Érdekes, ahogy a rutinpályán azt éreztem, hogy balra megy, jobbra nehézkes, most a döntésnél inkább a jobb kanyar ment.