Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! 2004-s FZ6-N-re kellene nekem "sport" dob. Nem árul közületek valaki véletlenül? Esetleg tudtok e olyat akinél van rá való! Sakáldobbal fel fogom venni a kontaktot, valószínű más "mesteremberekkel" is, de minél több helyen megnézném. Köszi előre is!
Papír írószer boltban veszel átlátszó öntapadós fóliát.
Még senki nem írt erről,azt gondoltam csak nekem sz... a bőrgatyám
akkor ezek szerint nálad is megvolt ez a történet
fólia,,, nekem is volt az 1000esen
talán ők csinálták
http://www.nortek.hu/
Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy a bőrnadrágba varrott elasztikus ruhaanyag /ágyék és belső combrésznél/dörzsöli a tank oldalán a lakkréteget. Fz6n-on nem tapasztaltam ezt,vagy nem vettem észre,esetleg nem figyeltem pedig az fekete volt. A színt azért írom mert talán a sötét színű motorokon jobban előjönnek a karcok kopások......Olyan mintha megcsiszoltam volna. Erre keresnék megoldást,mert ez nem tartható helyzet. Péter85 tankján láttam is erre egy megoldást,de tényleg ennyi! Ki mit tapasztalt? Csak a wax,esetenként meg a polírozás?

Üdv
Mindenképp ránézek...köszi.
Az oldal sztender kapcsolója engem is szivatott már meg az előző motoromon ilyen hibát produkált!
Erre én is gondoltam....
Vagy ezeknél úgy tudom hogyha elveszed a gázt,lezárja az üzemanyagot...lehet ott van valami koszolódás. Na mindegy...a héten a szerelő szétkapja és remélem kiderül. Tankmosás,olajcsere,szűrők,üzemanyagszűrő,telófelújjítás,meg minden csatlakozó átnézése.
Nekem fura az is,hogy 3000 -es fordulatnál olyan morgó hangja van,meg rezonál...de lehet ez természetes. 24 ezer van benne,remélem nem baszták tönkre már :S
Érdemes lenne megnézned az oldal sztender érzékelőjét. Amikor a tartó lent van, az előtte lévő kis pöcköt benyomja, ami megszakítja a gyújtást, ha lábtartóval próbálnál elindulni. Lehet beragadt, vagy rossz a relé.
Sziasztok...
FZS 600-as Fazer 2004-es néha leáll mikor sebességbe rakom. Találkozott már valaki ilyen problémával?
Illetve a fejidom és a tank közötti takaró konzolt hol lehet kapni? Vagy ha van valakinek szóljon.
Ja még annyi hogy most lesz áttakarítva,mert két évig állt....okozhat ilyet kontakthiba?
Basszuuuuuuuuuuuuuuuuuus.
Az váltja ki részben a gyári exup szelepet, alacsony fordulaton torló nyomást oda engedi.
Eddig még senki nem tudta megmondani: a gyári leömlő és a kipufogó csatlakozásánál az a csak MIVV-ekre jellemző két bütyök micsoda?? :)
mennyit kóstál egy ilyen MIVV Suono most?
kinti vagy itthoni beszerzés?

egyébként nagyon fajinul szól!!

V
Nekem volt szerencsém már kipróbálni 75km után megállt a motor mert kifogyott a benzin.
Toltam 800 méter mikor jött egy motoros és hozott naftát. :)
Köszi, jó hangja van!
http://www.szervizautobuda.hu/..., célszerű ebayen böngészgetni, sokkal barátibb árak vannak mint itthon!Újonnan is sokkal olcsóbbak mint hazánkban!Bódist viszont nem találsz szteem csak használtan mivel itthon készítik!
Úgy látszik árra, rosszul emlékeztem. 14 ezer lesz az!
Nekem ilyen láncom van. Mélygarázsban áll a motor, tárcsazár, plusz ezzel egy vashoz odaláncolva. Nem piszkálta még senki. 3 éve, 20-25körül vettem. Tény, hogy nehezebb ellopni őket, ha le vannak zárva, de ha van elég idejük mindent elvisznek.

http://youtu.be/fB4STlmB-z0
Köszi. Ki fogom próbálni. Persze csak óvatosan.
Még csak most jutok el lassan oda, hogy "döntsem" a motort. Erre a hétvégi menet pont jó volt. Van egy sok kanyaros rész, amit eleve meg akartam nézni motorral, na ott muszáj dőlni. Érdekes, ahogy a rutinpályán azt éreztem, hogy balra megy, jobbra nehézkes, most a döntésnél inkább a jobb kanyar ment.
Aham. Szóval akkor még van egy villogás is. (Meg vagy 60 km). Köszi!
Amikor elkezd villogni az utolsó csík akkor elindul egy km számláló és onnantól van a tartalék ami még kb.4 liter benyát jelent.