En is kb egy hete elten at ugyan ezt. Vagy ket maroknyi dzsuvat szedtem ki, de mar szep. Nekem se volt meg szerintem leveve az a burkolat. 37000 van benne egyebkent, 98-as.
Sziasztok!
Tavaly augusztusban vettem 2006-os évjáratú FZ6N-t, 16 ezer km-el. Most 3 hete cseréltem benne olajat, Repsol sintetico 10w-40-et raktam bele. Ma és múlt hét pénteken, mikor jöttem be a melóhelyre azt vettem észre, hogy a sebváltóval a lefele visszakapcsolás elég nehézkes, 1-be többször nem tudtam visszarakni a lámpánál. A kuplungkaron a holtjáték megfelelő, látszólag a megfelelő helyen fog. Mi lehet a baj, valaki találkozott hasonlóval?
Sajnos nincs, én már ezzel vettem a motort, felvettem a kapcsolatot a gyártóval is,utólag sajnos nem is tud bele készíteni. Este/éjszaka rossz városban, főleg Pesten, ahol a házak jól vissza is verik a hangját, 6.ba felkapcsolom és szép lassan megyek, nem akarok senkit se felverni.
Van olyan aki cserélte csak FZ1-en az első irányjelző búrát átlátszóra, és abba rakott sárga izzót?
Rendeltem ebayen vmi 2500 forintért utángyártottat, mondván csak a búrát cserélem ki, viszont a csavar helye nem pont ugyanoda esik, így nem volt jó.
Szerencsére az FZ8-ra passzolt, így ráraktam arra, viszont nagyon kívánja a cserét. Led-et nem szeretnék.
Mivv GP carbon, de brutál hangos
Viszont 65-75ből megvan egy slip on, mert a Budaörsi reptér mellett van egy srác, aki gyártásból leselejtezett darabokat tud adni. Meg van nyomódva a belső oldala, vagy megszakadt a carbon szál, stb... van neki 20-30 db, válogathatsz
2.5 elöl, 2.5 hátul 1 személlyel, 2.9 2-vel.
Én Németh tanácsára levettem az FZ1-ét (a kettőé azonos) elöl-hátul 2.3-ra és sokkal jobb, mint korábban volt. De lehet megoszlanak a vélemények.
Megmozgattam rendellenes mozgást nem tapasztaltam. Annyit megfigyeltem ha lassan forgatok akkor nincs hang. Az is érdekes h volt már városi araszolás és nem hallottam.
Voltam szervizen, leírom a dolgokat, hátha érdekel valakit, aki hasonló KM-nél jár, vagy fog járni:
60.400 km van a Fazeremben, 30.000 km-től van szerviztörténetem róla (44.000-rel vettem).
Lánc, lánckerekek, első fékbetétek cserélve lettek 46.000 km-nél, addig a gyáriak koptak. Az előbbi dolgokban még volt kb. 1.000 km élettartam. Injektorszinkron tökéletes eredménnyel végződött 55.800 km-nél. 60.400 km-nél 4 szelepen kellett állítani, a többi jó volt. Teleszkóp olajának cseréjéről nincs korábbi feljegyzésem, most állítólag csak 3dl jött ki belőle. Porvédő hibátlan volt, csak szimeringet kellett cserélni (ami természetes). Eredeti vezérműlánc és feszítő nagyon jó állapotban van, sokáig nem lesz még baj vele a szerelő szerint.
Persze ez csak az én motorom, van, akinek 30e-nél elkopott a gyári lánca... ki hogy használja. :) Enyém úgy látszik, kímélve volt előzőleg is.
Helló!
Ma megtakarítottam a láncot és éltem a gyanúval h az első lánckerék fedele nem volt még soha levéve amit ott találtam az borzasztó volt! Gyári láncszett, az első lánckerék körűl végig láncspray mocsok körbe csak pont annyi hely volt h a lánckerék eltudjon fordulni.
Na de takarítás közbe észrevettem valamit; ahogy forgattam a kereket néha az első lánckerék felől kattanás hallatszott eddig valahogy nem tűnt fel. A lánc nem túl feszes a lánckeréken már látszik a kopás de nem vészes ahogy körbeforgattam nem tűnik úgy hogy szakaszosan lenne nyúlva nincs oldalirányú mozgása a lánckeréknek akkor mi lehet ez a hang?
Tavaly augusztusban vettem 2006-os évjáratú FZ6N-t, 16 ezer km-el. Most 3 hete cseréltem benne olajat, Repsol sintetico 10w-40-et raktam bele. Ma és múlt hét pénteken, mikor jöttem be a melóhelyre azt vettem észre, hogy a sebváltóval a lefele visszakapcsolás elég nehézkes, 1-be többször nem tudtam visszarakni a lámpánál. A kuplungkaron a holtjáték megfelelő, látszólag a megfelelő helyen fog. Mi lehet a baj, valaki találkozott hasonlóval?
MIVV Souno ra gondoltam, vagy Two Brothers M2 .
Rendeltem ebayen vmi 2500 forintért utángyártottat, mondván csak a búrát cserélem ki, viszont a csavar helye nem pont ugyanoda esik, így nem volt jó.
Szerencsére az FZ8-ra passzolt, így ráraktam arra, viszont nagyon kívánja a cserét. Led-et nem szeretnék.
Viszont 65-75ből megvan egy slip on, mert a Budaörsi reptér mellett van egy srác, aki gyártásból leselejtezett darabokat tud adni. Meg van nyomódva a belső oldala, vagy megszakadt a carbon szál, stb... van neki 20-30 db, válogathatsz
Én Németh tanácsára levettem az FZ1-ét (a kettőé azonos) elöl-hátul 2.3-ra és sokkal jobb, mint korábban volt. De lehet megoszlanak a vélemények.
Fz6s guminyomással kapcsolatban tudnátok egy kis segítséget adni?
Üdv:Laci
Ajánlhatom magamat? Nem dolgozok drágán és precíz is vagyok mintha a sajátomat csinálnám és ahogy nézem még közel is vagyok(15.kerület)
a láncok nagy százaléka 20 és 40e km között elhalálozik...
rozsdafoltokat nem találtál
60.400 km van a Fazeremben, 30.000 km-től van szerviztörténetem róla (44.000-rel vettem).
Lánc, lánckerekek, első fékbetétek cserélve lettek 46.000 km-nél, addig a gyáriak koptak. Az előbbi dolgokban még volt kb. 1.000 km élettartam. Injektorszinkron tökéletes eredménnyel végződött 55.800 km-nél. 60.400 km-nél 4 szelepen kellett állítani, a többi jó volt. Teleszkóp olajának cseréjéről nincs korábbi feljegyzésem, most állítólag csak 3dl jött ki belőle. Porvédő hibátlan volt, csak szimeringet kellett cserélni (ami természetes). Eredeti vezérműlánc és feszítő nagyon jó állapotban van, sokáig nem lesz még baj vele a szerelő szerint.
Persze ez csak az én motorom, van, akinek 30e-nél elkopott a gyári lánca... ki hogy használja. :) Enyém úgy látszik, kímélve volt előzőleg is.
Ha igen menetrögzítö és nyomatékra húzás,ha már kiverődött a menet az gond.
Ma megtakarítottam a láncot és éltem a gyanúval h az első lánckerék fedele nem volt még soha levéve amit ott találtam az borzasztó volt! Gyári láncszett, az első lánckerék körűl végig láncspray mocsok körbe csak pont annyi hely volt h a lánckerék eltudjon fordulni.
Na de takarítás közbe észrevettem valamit; ahogy forgattam a kereket néha az első lánckerék felől kattanás hallatszott eddig valahogy nem tűnt fel. A lánc nem túl feszes a lánckeréken már látszik a kopás de nem vészes ahogy körbeforgattam nem tűnik úgy hogy szakaszosan lenne nyúlva nincs oldalirányú mozgása a lánckeréknek akkor mi lehet ez a hang?