Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

(Charex vajon tudja, hogy Valkesz a saját eladó motorjának hirdetését mutatta meg nekünk?)
Képeken szép. Kicsit magas az ára szerintem, de ha minden rendben van vele és tényleg hibátlan érhet annyit. :)
Vélemény?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-10102538
3800 első lánckerék 10800 hátsó 24000 erősített aranyszínű lánc így vettem valami DC márka 41000-ért DID lánccal nem rossz gondolom Én.
Ne cseréld ki...nincs annak baja, csak odaképzeled, mindegyik lánckeréknek van hangja és ha eltartod a lábat hangos mind. Én m0moto.hu-n vettem JT szettet, de egy fos, az első lánckerék kegyetlenül visít, hiába van jól beállítva a lánc. Erősen gondolkozom az új első lánckeréken gyáriból. Én ha most vennék ezt venném: http://www.ebay.com/itm/KIT-CH...
Itthon rohadt drága...
A Yamahaword a gyári szettet 66600-ér, utángyártottat 51000-Ft -ért kínálja.
A Pinkmotors Jt lánckerekekkel és Jt vagy DID lánccal 41220-
Mi a véleményetek?
Mintha Nemeth0507 nyakába láttam volna ilyet, mikor indult egy hiphop/rap buliba.
A szett alatt első hátsó lánckerék és láncot értettem.
Láncot nem is csereltel?
Nekem kattogott az lelső lánckerék volt kopott, szettbe cseréltem mert felénk úgy illik.
Sziastok! Tegnap délután a sz@r időben feltettem egy havertól vásárolt Scorpion kipuff szettet. A hangja nagyon klafa bár eddig csak a db killerrel együtt használtam, arra az eső miatt már nem maradt időm, hogy ezek nélkül is menjek. A furulyákkal már 90-es tempó felett alig marad valami a hangjából.
Viszont!!!
Az első lánckerék hangját továbbra is hallom...
A lánc feszessége be lett állítva!
Mit cseréljek? Első lánckereket vagy az egész láncszettet?
Milyet vegyek és hol?
Pesten 3 évig jártam minden nap XX. kerületből a belvárosba. Egyszer hátulról jöttek belém (szerencsére akkor a kismotorral voltam), egyszer pedig oldalról egy sávot váltó autó lökött meg kb 60-as tempónál. Én szerencsére megúsztam ép bőrrel. Nagyon vigyázz, főleg az elején, mert ha valamiben, a városi motorozásban nagyon-nagyon fontos a rutin.
Megérkeztek az olaj szűrők.
Minimum 3-5 autóval kell előrébb figyelni, és mint kés a vajon, úgy fog menni a motor a sorok között, ekkor megszűnik az imbolygás, meg az egyéb zavaró érzések is. Aztán már mindegy lesz hogy a szabad sáv kényelmes szélességű, vagy épp csak alig szélesebb mint a motor, mert fel se fog tűnni.
Nem egyszerű sorok között menni ezekkel. A pizza futárokra figyelj nagyon, mert tükörbe nézés nélkül simán bevágnak eléd....
És tényleg, lassan gurulni előre.
Megvolt a masodik motorozas, es az elso esos motorozas is egyben. Hungarian ket Fazer is volt, egy regebbi, meg egy ujabb.

Adodott alkalom gyakorolni ezt az allo helyzetben sor kozott elmenest is. Na az meg szuk nekem. :-)
Hangot tudnál megosztani?
Nekem is van kiskanna a kocsiba. Szerintem megint a felég lehet, a többi elpárolgott az utolsó használat óta. Sose jut eszembe utánatölteni. :-(
Az mondjuk nem rossz hir.
Mindegyik Bridgestone BT023
csak az adventure megy el többet, mert nagyobb a tankja ,30 liter körül
Én csak simán aszittem kibirja az annahegyig,de nem számítottam rá hogy nem feltétlen kéne mindig csőgázt húzni.
azokat az autósokat sosem értettem, akik szándékosan kifogyasztják a benzint, majd a 3 sávos út közepén előkapják a kis kannát....
Emmég nekemis,pedig saját tapasztalat hogy szar érzés az M5 bevezetőn várni míg hoznak egy kanna benzint.