Sziasztok!
Yoshimura sport dob van a Fazeremen! Mások szerint szép a hangja, de Én szeretem a halk gépeket! Ha valakit érdekel, gyári dobra elcserélném, értékegyeztetéssel. Kérésre teszek fel képet! Ja, és van egy új jobbos tükröm, amit balosra cserélnék!
Remélem látszik. Először a kapcsolórúd nem látható részét is fújtam, de kiderült az csak a levegőben van. Majd a képen látható tengelyvégen lévő csavar pereme alá fújtam, és rögtön könnyedebbé vált a váltókar mozgatása.
Mondjuk az tény, hogy kicsit lóg de nem volt második ilyen nagy méretű villáskulcsom. Holnap beugrok egy szerelőhöz kölcsönkérek egyet és ott helyben megfeszítem.
Persze ha nem esik...
Minden frászt megold egy hangos kipufogó! Amellett tényleg csak akkor hallod a zajt, ha valami baj közeleg. Gyári dobbal még a kiengedett kuplung is hangosabb, mint a kipufogó.
Sziasztok!
Ha már lánckerék, akkor lenne nekem is kérdésem.
Az első lánckerekem nagyon hangosan szól. Akkor lett feltűnő a zaj, miután kicseréltem a vezérműlánc feszítőjét és már nem a zizegésre figyelek!
Amikor elemelem a bal lábam a tank mellől akkor hallatszik a legjobban, iszonyú hangos éles hang.
A képek alapján a lánckereket - lánckerekeket és/vagy láncot is cseréljem?
Képzeljétek megoldódott a dolog. Felhívtam egy hivatalos szervizest, és rákérdeztem. Erre visszakérdezett, hogy visszaugrik-e a váltó középhelyzetbe. Megnéztem és tényleg néha akadt egy kicsit. Otthon tegnap este befújtam egy kis WD-40-et ahol váltórúd rugózik, és rögtön megszűnt a szorulás és ma reggel melóba jövet hibátlanul szuperált a gép.
Ilyen nekem is volt többféle motorral is. Én spec. mindig visszagangolok még a lámpához gurulás közben. Így még sosem volt gond. Ha mégis álló helyzetben kell visszaváltani, akkor marad a kuplung kicsit visszaengedése, ahogy Phase-R írta.
Egy VZR volt a csapatban, kanyarban mindig lemaradt, de behozta egyenesben, mert vadállat a gyorsulása. Mindazonáltal túrázni nem az igazi vele, korlátozott a használhatósága, szerintem. Ha van egy chopperes, cruiseres csapat, akik egymáshoz hasonló dinamikával mennek, akkor jó. Vagy kimenni vele egy kicsi a sósivatagba, esetleg a nevadai egyenesekbe. Vagy ide az Alföldre. :D
Viszont egy HD Spori-s srác úgy szelte a kanyarokat, mint sok túramotoros! :D
Tökéletes a gép , hiba bennem van most egy 1000-es injektoros Varát és egy Suzuki VZR 1800 -at nézegetek ( ez a 3 gép együtt volna a legjobb )
de ennek tetszik legjobban a futóműve , bársonyos a motorja , kényelmes
Bükkbe is feljárok vele szinte magától kanyarodik (2 személlyel is)
Fogyasztás 5 alatt is simán tartható -ezt nem gondoltam volna-
Yoshimura sport dob van a Fazeremen! Mások szerint szép a hangja, de Én szeretem a halk gépeket! Ha valakit érdekel, gyári dobra elcserélném, értékegyeztetéssel. Kérésre teszek fel képet! Ja, és van egy új jobbos tükröm, amit balosra cserélnék!