Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Yoshimura sport dob van a Fazeremen! Mások szerint szép a hangja, de Én szeretem a halk gépeket! Ha valakit érdekel, gyári dobra elcserélném, értékegyeztetéssel. Kérésre teszek fel képet! Ja, és van egy új jobbos tükröm, amit balosra cserélnék!
Szuper. Hazajottem, az atirast is megcsinaltam, erre szakad az eso. :-(
Remélem látszik. Először a kapcsolórúd nem látható részét is fújtam, de kiderült az csak a levegőben van. Majd a képen látható tengelyvégen lévő csavar pereme alá fújtam, és rögtön könnyedebbé vált a váltókar mozgatása.
Nyomatékkulcs nélkül neki se állj a lánckerék-anyát piszkálni!
inkább lazább legyen mint feszes.
ha nagyon feszes, akkor van kattogó hangja....
Nézem a tv-t piszkálom a fülem egy százas szöggel, egyszer csak elment a hang...
Mondjuk az tény, hogy kicsit lóg de nem volt második ilyen nagy méretű villáskulcsom. Holnap beugrok egy szerelőhöz kölcsönkérek egyet és ott helyben megfeszítem.
Persze ha nem esik...
ez gyorsan ment
Minden frászt megold egy hangos kipufogó! Amellett tényleg csak akkor hallod a zajt, ha valami baj közeleg. Gyári dobbal még a kiengedett kuplung is hangosabb, mint a kipufogó.
Láncszett csere megoldotta a dolgot.
Azért hangos mert laza?
nem túl feszes 4-5cm jaték megvan
Sziasztok!
Ha már lánckerék, akkor lenne nekem is kérdésem.
Az első lánckerekem nagyon hangosan szól. Akkor lett feltűnő a zaj, miután kicseréltem a vezérműlánc feszítőjét és már nem a zizegésre figyelek!
Amikor elemelem a bal lábam a tank mellől akkor hallatszik a legjobban, iszonyú hangos éles hang.
A képek alapján a lánckereket - lánckerekeket és/vagy láncot is cseréljem?
Lefenykepezned nekem hol fujtad be WD40el? Köszönöm
:)
Képzeljétek megoldódott a dolog. Felhívtam egy hivatalos szervizest, és rákérdeztem. Erre visszakérdezett, hogy visszaugrik-e a váltó középhelyzetbe. Megnéztem és tényleg néha akadt egy kicsit. Otthon tegnap este befújtam egy kis WD-40-et ahol váltórúd rugózik, és rögtön megszűnt a szorulás és ma reggel melóba jövet hibátlanul szuperált a gép.
Ilyen nekem is volt többféle motorral is. Én spec. mindig visszagangolok még a lámpához gurulás közben. Így még sosem volt gond. Ha mégis álló helyzetben kell visszaváltani, akkor marad a kuplung kicsit visszaengedése, ahogy Phase-R írta.
Néha volt velem is olyan, hogy a kuplungot kicsit vissza kellett engedjem, hallatszott egy kattanó hang és aztán simán ment. Hasonló?
Velem is hasonló helyzet mutatkozott a napokban lb_fz6n...valaki valamit ?
meglátjuk mi lesz

amúgy tényleg sajnálnám mert az eddigi gépeim közül (ez a 28.-k) a LEGJOBB minden téren
ráadásul most lett teljesen leszervizelve :

- olaj csere szűrővel (MOTUL)
-levegőszűrő
-gyertyák (DENSO)
-szelephézag ellenőrzés (állítás)
-karbi takarítás (arany tiszta volt)
-karbi szinkron (takarítás nélkül nem ér semmit)
-új gumik Pirelli ANGEL
-új lánckerekek
-új DID lánc (legerősebb)
-bovdenek leápolva
-fék folyadékok cserélve
-összes fékbetét új

amit még nem cseréltem ki az az üzemanyag szűrő de ez is arany tiszta (de ezt is lecserélem )




Egy VZR volt a csapatban, kanyarban mindig lemaradt, de behozta egyenesben, mert vadállat a gyorsulása. Mindazonáltal túrázni nem az igazi vele, korlátozott a használhatósága, szerintem. Ha van egy chopperes, cruiseres csapat, akik egymáshoz hasonló dinamikával mennek, akkor jó. Vagy kimenni vele egy kicsi a sósivatagba, esetleg a nevadai egyenesekbe. Vagy ide az Alföldre. :D
Viszont egy HD Spori-s srác úgy szelte a kanyarokat, mint sok túramotoros! :D
Igen, évi 2000 kmt mentek vele, hihető
a két említett motor igen messze áll egymástól
Tökéletes a gép , hiba bennem van most egy 1000-es injektoros Varát és egy Suzuki VZR 1800 -at nézegetek ( ez a 3 gép együtt volna a legjobb )

de ennek tetszik legjobban a futóműve , bársonyos a motorja , kényelmes
Bükkbe is feljárok vele szinte magától kanyarodik (2 személlyel is)
Fogyasztás 5 alatt is simán tartható -ezt nem gondoltam volna-

egyszóval bejön !
és hogy vált be az uj paripa
Lánckerekek környéke az én gépemen