Siófokról jelentem, zizegésmentes vagyok!!! :-)
Kicseréltem, indítottam, bemelegítettem és NEM ZIZEG! Próbakörre még a család miatt nem voltam, de gongolom ha így nem csinálja úgy sem fogja. A kicsi réz csavar a belsejében meg sem mozdul, a régiben járt jobbra - balra mint állat... A régi vezérműlánc feszítő mindössze 2 cm-re volt kinnt.
Az ára 47050,- + 500,- a tömítés. A posta 1500,-. A Yamahaworld nagyon segítőkész és gyors volt. Mindenkinek merem őket ajánlani!
Nekem is volt suzukim hayabusa... hat messze nem ugy jart mint az xx.em a fzs 1000-rem is szépen duruzsolt. Az altalad emlitett ket honda tipus amugy is igen finom szerkezet. Multkor a gsf 1200-rol raulve az xx.re igen megkonnyebbules volt.
Szia! Én rendeltem csak feszítőt, ma délután érkezik meg. A zizegés csak meleg motornál jelentkezett ami a láncfeszítő minimális feszítése- lazítása mellett (emelt alapjáraton) teljesen megszűnt. A láncnak hanját nem hallottam sem menet közben sem alapjáraton.
Délután kicserélem és ha lesz időm megyek egy kört. Legkésőbb a hétvégén megírom, hogy mi lett...
Bár Phase-R_OneT besz@ratott, hogy vezérműláncot is kéne cserélnem, mert előbb hal meg a lánc mint a feszítő. Mindamellett azt is írtátok, hogy normál használat mellett nem nyúlik akkorát a lánc és a feszítő egy állásban megreked és ott kikopik.
Na mindegy, hétvégén kiderül...
Nálam is megjelent tegnap a zaj (gondolom vezérműlánc csörgés) - hidegen nem, de melegen már alapjáraton is csörög.
Ki tudná megnézni nekem, aki tapasztalt FZ6/R6 szerelő, hogy szükséges-e lánccsere?
Valaki itt úgy rémlik, rendelt csak feszítőt... van tapasztalat már, elmúlt a zaj?
Eddigi motorjaid sokkal kiegyensúlyozottabbak voltak a teljesítményleadásukat illetően, mint az FZ. Ettől függetlenül az FZ egy izgalmas motor is tud lenni, ha nem vagy sokkal erősebbhez/jobbhoz szokva.
Szelephézag: munkadíj + ha kell állítani, akkor hézagoló, vagy hogy is hívják. :D
Fékolaj: ~2800,- a 500 ml-es Motul 5.1. Ha gyengébb kell, akkor azok ennél olcsóbbak.
Fagyálló + ioncserélt víz: ~2500,-
Gyertyák: 1800-2300,- / db
Első teleszkóp: munkadíj + olaj (prémiumnak 3500 literje, ennél gyengébb minőség az olcsóbb is) + szimering: ~2000-2500,-
Légszűrő: ~4500,-
Olaj: ízlés szerint (Motul 5100 10W40 4L ~12.000)
Üdv! megérett a 2005 fz6 fazer-em a 40.000km-es nagyszervízre. Érdeklődésképpen milyen alkatrészárakra számítsak összesen? Szelephézag,fékolajak,fagyálló,gyertyák, első teleszkópom is fel lesz újítva, levegőszürő, stb.
Előre is köszi a választ!
6.000 alatt, ha elengeded a gázt, a befecskendezés nem csak a benzin adagolását szakítja meg, hanem a szelepek is bezáródnak (valamilyen emissziós dolog miatt). 6.000-7.000 felett amúgy is megjön a Fazer ereje, de párosul jobb gázreakcióval és onnantól kezdve lehet igazán élvezni. Mivéletlen, hogy ott kezd el durrogni is! Alatta városi "fokozat". :)
Ez tényleg ilyen. Gyári dobod van, vagy sport? 2006-osokra jellemző a kevésbé érzékeny gázreakció, ezt javították 2007-ben. Kiküszöbölni PCV-vel, vagy a gyári ECU átírásával, egyéb modokkal lehet. Érdemes a gyári áttételt is cserélni, ha kell egy kis kakaó lentre.
nem kell mellre szívni,,,
Az én régi emlékem az FZ1 ről,hogy alul nem igazán ment, középen,felül viszont elég erős volt,de majd jön Phaser szakértő...
2006 után azt hiszem javítottak a térképén.
Üdv mindenkinek!
Számomra új(2006)fazer FZ1 s tulaj lettem, vegyesek az érzelmek.
Honda és suzuki után a tapasztalatom elsőre az, hogy a legfinomabb járású motor a banditom volt. azután jött a CBF1000 ami irányíthatóságban és kezelhetőségben jó volt, de a motorja nem volt annyira finom, viszont mindenhol húzott. Ezután az 1100 XX ami a kettő között volt.
Ma a FZ1s rövid ismerkedése után azt mondom, hogy ez egy drótkefe az előző vasakhoz képest. A gázelvétel és gázadás között nagy a lyuk és alul ba..ik húzni és a kanyarokban beesik ami jó is lehet.
Kinek mi a véleménye erről, illetve ez a fazer tulajdonsága?
Új vagyok itt, és egy 10 éves FZ1 N-t hajtok, valamint a feleségemnek most vettünk egy FZ8 N-t. (lásd a képen )
Ami miatt igazából írok ide, az az, hogy az FZ1 hűtő oldalát védő műanyag elem jó az FZ8-ra, így olyat keresek eladót, lehetőleg 1 párt.
Szalonban 25e/db, és sehol sem találok, valahogy mindenkinek csak bal oldali van az ebayen, a lengyel meg csak lengyel címre postáz.
Ha valakinek van, várom szeretettel az üzenetét :)
Kicseréltem, indítottam, bemelegítettem és NEM ZIZEG! Próbakörre még a család miatt nem voltam, de gongolom ha így nem csinálja úgy sem fogja. A kicsi réz csavar a belsejében meg sem mozdul, a régiben járt jobbra - balra mint állat... A régi vezérműlánc feszítő mindössze 2 cm-re volt kinnt.
Az ára 47050,- + 500,- a tömítés. A posta 1500,-. A Yamahaworld nagyon segítőkész és gyors volt. Mindenkinek merem őket ajánlani!