Lassan egy éve rajta van, nem látszik még, hogy leesne a közeljövőben.
A dobom titán, kevésbé melegszik és gyorsan hűl, lehet ez is szerepet játszik.
Az én TÜV papírom fent volt az Akra honlapján. Fontos, a TÜV papír csak a beillesztett hangtompítóval és bevésett E betűvel együtt érvényes, ezek teszik road-legal-lá.
Az a lényeg, ha te viszel képet, akkor NAGY legyen. Én nem vittem a legjobbat sajnos.
Szia.
Pénteken, mikor befordultunk a 6-osról a csentóra, teligázzal 1-esben megelőztünk egy kocsit. Na abban ült a feleségem és a lányom....
Otthon kérdezte, versenyeztetek, vagy üldözött a piros motoros?
így jártam én is anno , de szerintem nem neked kell kikeresni a motorra vonatkozó tömegeket hanem a vizsgabiztosnak!
nekik HIVATALOSAN elfogadott a Motor Katalógus által közölt adat!
Olaszból van az enyém is , amikor vizsgázott a gép és a papírmunkát csináltuk akkor felütötte a Motor Katalógust kikereste az adott típust (FZS 1000 2004) és beírta az adatokat!
ennyi röviden a történet
Katalógus kéznél van nekik , de állítólag a net-ről nem dolgozhatnak
Illetve, akrához tüv papìrom nincsen, műszakin gondolom kèrik ( max vissza a gyári) , külföldön viszont jò lenne! Neten nèzelődjek vagy az is jò ha valakitől elkèrem,?! Köszi
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Yamaha FZ6N 2005 olasz forgalmis motorkerékpárt szeretnék forgalomba helyezni itthon.
A műszaki vizsgához kellene tudnom a motor "saját tömegét" pontosan, igazolni hivatalos dokumentumból mert az olasz forgalmiban sem volt benne. Ezt a közlekedési felügyeleti dolgozó nem találta meg. A száraz és a menetkész illetve maximálisan megengedhető súllyal nem egyenlő.
Valaki tudna nekem scannelni ilyen dokumentumot ? Kinek mi került a forgalmijába?
Az interneten csak az FZ6S verzió adatai vannak, amik nem hiszem hogy megegyeznek az FZ6N típussal. Email címem: davidkov9@gmail.com
Köszönöm előre is a segítséget. Szép napot! Üdv!
Szóval holnap mehetek bukosiskat venni. Nolan N86. Jó az?
Az sajnos nem én voltam. Sok lett volna. Talán legközelebb.
A dobom titán, kevésbé melegszik és gyorsan hűl, lehet ez is szerepet játszik.
Az én TÜV papírom fent volt az Akra honlapján. Fontos, a TÜV papír csak a beillesztett hangtompítóval és bevésett E betűvel együtt érvényes, ezek teszik road-legal-lá.
Az a lényeg, ha te viszel képet, akkor NAGY legyen. Én nem vittem a legjobbat sajnos.
Pénteken, mikor befordultunk a 6-osról a csentóra, teligázzal 1-esben megelőztünk egy kocsit. Na abban ült a feleségem és a lányom....
Otthon kérdezte, versenyeztetek, vagy üldözött a piros motoros?
Köszi, akkor megoldják :)
Üdv!
így jártam én is anno , de szerintem nem neked kell kikeresni a motorra vonatkozó tömegeket hanem a vizsgabiztosnak!
nekik HIVATALOSAN elfogadott a Motor Katalógus által közölt adat!
Olaszból van az enyém is , amikor vizsgázott a gép és a papírmunkát csináltuk akkor felütötte a Motor Katalógust kikereste az adott típust (FZS 1000 2004) és beírta az adatokat!
ennyi röviden a történet
Katalógus kéznél van nekik , de állítólag a net-ről nem dolgozhatnak
Viktor
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Yamaha FZ6N 2005 olasz forgalmis motorkerékpárt szeretnék forgalomba helyezni itthon.
A műszaki vizsgához kellene tudnom a motor "saját tömegét" pontosan, igazolni hivatalos dokumentumból mert az olasz forgalmiban sem volt benne. Ezt a közlekedési felügyeleti dolgozó nem találta meg. A száraz és a menetkész illetve maximálisan megengedhető súllyal nem egyenlő.
Valaki tudna nekem scannelni ilyen dokumentumot ? Kinek mi került a forgalmijába?
Az interneten csak az FZ6S verzió adatai vannak, amik nem hiszem hogy megegyeznek az FZ6N típussal. Email címem: davidkov9@gmail.com
Köszönöm előre is a segítséget. Szép napot! Üdv!