Igen, (általában) kell hozzá PC3 vagy PC5, mert csak az ECU-ban nem tud mindent átírni, hogy igazán jól menjen a motor. Ennek a kettőnek a kombinációjából hoz össze egy olyan dolgot, amit aztán sokan istenítenek fórumokon.
De én is csak azt tudom, amit olvasok, tapasztalatom nincs. :)
Néhányan még eltávolítják a másodlagos pillangószelepeket is (vagy tán kicserélik kisebbekre?), de az nem tudom, hogy működik pontosan.
Szóval sajnos(?) elég sok mod van kitalálva a biciklinkhez.
Sajna nem igazán tudok angolul, de itt nem az van, hogy PC kell hozzá? Én is úgy tudom, hogy csak a suzukinak írható az ecuja (én szoktam is), de a mostaniaknál talán már lehet, hogy ott sem.
Pedig nem egy ember írta már, hogy végtelenül elégedett az ő munkájával: http://www.ivansperformancepro...
Angliában is olvastam már legalább 3 cégről, aki ezzel foglalkozik.
Ők mit csinálnak vele, hogy jobb legyen, ha nem lehet átírni?
ECU átírást sajnos nem tudom, hogy ki vállal itthon.
PCV-t lehet venni néhány helyen. Amerikai topikban annyira nem görcsösek azzal, hogy mindenképp padra tegyék és beméressék, netről, havertól, zárt fórumokra feltöltötteket szednek le és próbálgatnak. MO-n BP-en ketten tuti, meg Sopron környékén is van fékpados mester. AgoMotors-nál voltam kétszer is - kísérőként -, nekem jó helynek tűnt.
Fogaskerekek esetén a +2 hátra, -1 előre az abszolút vadállatkodós, eggyel szerényebb, ha csak előre raksz 1-gyel kisebbet (nekem és még sokaknak így van).
Ahogy én szűrtem el, ez a legfullosabb tutikombó, amit elképzelhetsz FZ1-hez (és akkor lesz egy kb. annyira fergeteges teljesítményű motorod, mint az R1, és még Spanyolországig is el tudsz túrázni vele):
- ECU flash,
- PC V + saját térkép
- Airbox mod,
- AIS blokkolás,
- sportszűrő,
- sportpufó (ha sok pénze van valaki, akkor egész rendszer),
- használt első R1 villák.
AIS block, Airbox mod és PCV-nek csak együtt van értelme! ECU flash külön is hasznos, sportszűrőnek szinte semmi értelme, ha nincs meg az egész "tuningszett" (tesztek alapján). Sportkipu meg önmagában is király! :)
Köszönöm, ezek szerint ez ilyen. a ringen megvallatjuk. Valaki próbálta már a pályán az FZ1 et, hogy mennyire ér le a lábtartó? Az xx burkolata rendszeresen leért és a középsztender is. Igaz nem versenycsillapítókkal próbáltam.
Ez jó hír. Ezek szerint tényleg igaza van a szerelőmnek. Azt is mondta, hogy ő az elmúlt 15 évben nem cserélt még 200k km-t futott motorban sem vezérmű láncot csak feszítőt. :) Nekem is rá kellene már szánnom a zsetont. Csak az a baj, hogy majdnem egy fél szezon tankolási ára.
Charex! Mégegyszer köszönöm a segítségedet! A szerelőnek akinek mutattam azt mondta, hogy ne aggódjak ez csak valami lemezhang, valami hozzáér valaminek...
De én is csak azt tudom, amit olvasok, tapasztalatom nincs. :)
Néhányan még eltávolítják a másodlagos pillangószelepeket is (vagy tán kicserélik kisebbekre?), de az nem tudom, hogy működik pontosan.
Szóval sajnos(?) elég sok mod van kitalálva a biciklinkhez.