Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, (általában) kell hozzá PC3 vagy PC5, mert csak az ECU-ban nem tud mindent átírni, hogy igazán jól menjen a motor. Ennek a kettőnek a kombinációjából hoz össze egy olyan dolgot, amit aztán sokan istenítenek fórumokon.
De én is csak azt tudom, amit olvasok, tapasztalatom nincs. :)
Néhányan még eltávolítják a másodlagos pillangószelepeket is (vagy tán kicserélik kisebbekre?), de az nem tudom, hogy működik pontosan.
Szóval sajnos(?) elég sok mod van kitalálva a biciklinkhez.
Requires PC3, PC5, or PCFC - (not included)

Sajnos azt külön kell megvenned :)
Én is erre gondoltam.
"
Ivan's® ECU flash for:
2006 - 2015 Yamaha FZ1 - $350.00

**NEW PC3 & PCV FUEL MAPS AVAILABLE - UPDATED 8-27-2014**
Új Power Commander 3 beállitva ;) szerintem
Na igy jobb lesz: http://bit.ly/1NcIqEA
E szerint fekete: http://cdn.yamaha-motor.eu/des...(DNMB)_PS%2005.jpg
Sziasztok! Ma mentem egy 120 km-es próbakört, továbbra sincs zizegés!
A vázának nem ezüstnek kéne lenni?
Ezt mar nezte valaki? Eleg regota hirdetik.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_gyonyoru-9789390
Sajna nem igazán tudok angolul, de itt nem az van, hogy PC kell hozzá? Én is úgy tudom, hogy csak a suzukinak írható az ecuja (én szoktam is), de a mostaniaknál talán már lehet, hogy ott sem.
Pedig nem egy ember írta már, hogy végtelenül elégedett az ő munkájával: http://www.ivansperformancepro...
Angliában is olvastam már legalább 3 cégről, aki ezzel foglalkozik.
Ők mit csinálnak vele, hogy jobb legyen, ha nem lehet átírni?
Üdv! Igaz nem most volt, de ha pályázol komolyan jobb ha veszel állítható szettet mert elkoptatod a picsába. Pár alkalom és a fele se lesz meg :D
En emlekszem az egyforintos labonbaxosra,stadionig melyrol indult.
hát nem tudom,azzal 20 éve nem járok
Ez jó hír, az alkatrész pedig a hú bmeg kategória...
Majd jelezd, hogy próbakör után is fülig ér-e a szád
Egyetlen Yamahának sem tudod, írni a gyári ECU-ját.
A metro nem jobb?
akkor honda x11
Akkor ebbe belevalasztottal,nem próbáltad ki elotte
Csak szerényen, alulról működő vasat szeretnék.
ECU átírást sajnos nem tudom, hogy ki vállal itthon.
PCV-t lehet venni néhány helyen. Amerikai topikban annyira nem görcsösek azzal, hogy mindenképp padra tegyék és beméressék, netről, havertól, zárt fórumokra feltöltötteket szednek le és próbálgatnak. MO-n BP-en ketten tuti, meg Sopron környékén is van fékpados mester. AgoMotors-nál voltam kétszer is - kísérőként -, nekem jó helynek tűnt.
Fogaskerekek esetén a +2 hátra, -1 előre az abszolút vadállatkodós, eggyel szerényebb, ha csak előre raksz 1-gyel kisebbet (nekem és még sokaknak így van).
Ahogy én szűrtem el, ez a legfullosabb tutikombó, amit elképzelhetsz FZ1-hez (és akkor lesz egy kb. annyira fergeteges teljesítményű motorod, mint az R1, és még Spanyolországig is el tudsz túrázni vele):
- ECU flash,
- PC V + saját térkép
- Airbox mod,
- AIS blokkolás,
- sportszűrő,
- sportpufó (ha sok pénze van valaki, akkor egész rendszer),
- használt első R1 villák.

AIS block, Airbox mod és PCV-nek csak együtt van értelme! ECU flash külön is hasznos, sportszűrőnek szinte semmi értelme, ha nincs meg az egész "tuningszett" (tesztek alapján). Sportkipu meg önmagában is király! :)
Erről tudnál bővebb infót adni, hol vehető,ki csinál ilyet, mit érdemes változtatni stb, köszi előre is.
Köszönöm, ezek szerint ez ilyen. a ringen megvallatjuk. Valaki próbálta már a pályán az FZ1 et, hogy mennyire ér le a lábtartó? Az xx burkolata rendszeresen leért és a középsztender is. Igaz nem versenycsillapítókkal próbáltam.
Ez jó hír. Ezek szerint tényleg igaza van a szerelőmnek. Azt is mondta, hogy ő az elmúlt 15 évben nem cserélt még 200k km-t futott motorban sem vezérmű láncot csak feszítőt. :) Nekem is rá kellene már szánnom a zsetont. Csak az a baj, hogy majdnem egy fél szezon tankolási ára.
Charex! Mégegyszer köszönöm a segítségedet! A szerelőnek akinek mutattam azt mondta, hogy ne aggódjak ez csak valami lemezhang, valami hozzáér valaminek...