Hátsó lánckerékből jó az utángyártott is.
D.I.D 530VX 118 szemű lánc
Az első lánckeréknél ha utángyártottat veszel számíts rá ,hogy zörögni fog mert a gyárinál van 2 oldalt gumi perem ami hangtompít.
Én a motoralkatrész.eu-tól szoktam rendelni.
De ha ragaszkodsz mindenben a gyárihoz akkor ebay vagy Yamaha kereskedés. http://www.ebay.com/itm/KIT-CH...
Tegnap felkerültek az új gumik a motoromra (Michelin Pilod Road 4), előtte sok éves Conti Roadattack volt rajt. Nem kell mondanom ég és föld a különbség, mintha új motort kaptam volna, szóval eddig jó választásnak tűnik a PR 4.
A másik, hogy kiderült a láncszettem csere érett sajnos... Ti milyen fajtát és márkát javasolnátok? Hol érdemes, megvenni és megrendelni?
Ameddig Szeged köré nem nőnek hegyek és otthon őszülök meg abban a gondolatban, hogy "merre mennyek motorozni", megtanultam egy újabb eszközt használt PS-ben.
Visszatérve a szivató ügyre, ma reggel kipróbáltam úgy, hogy vártam a kar ráhúzása után kb 10-15mp-et, és így tökéletesen indut, nem fulladozott, nem kellett kis gázt húzni. Szerintem ez a megoldás, kell neki egy kis idő, bár lehet hülyeséget írok.
D.I.D 530VX 118 szemű lánc
Az első lánckeréknél ha utángyártottat veszel számíts rá ,hogy zörögni fog mert a gyárinál van 2 oldalt gumi perem ami hangtompít.
Én a motoralkatrész.eu-tól szoktam rendelni.
De ha ragaszkodsz mindenben a gyárihoz akkor ebay vagy Yamaha kereskedés.
http://www.ebay.com/itm/KIT-CH...