Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A protektoringet szerintem felejtsd el, ha nem terepen motorozol.
A legfontosabb a sisak után a kesztyű, mivel ha esel, ösztönösen a kezedet teszed le az aszfaltra.
A neten sokat lehet olvasni fórumokat, cikkeket.

Én pl. használtan vettem egy 2 részes kengurubőr ruhát, 50e Ft-ért.
Biztonságos, már amennyiben ruha biztonságos lehet...
Régi taácsom hogy egy megtekintést megérnek a mofaker cuccai.
37e-ért ránézésre pofás bőrkabát 25e-ért bőrnadrág kapható náluk.
Ha eljutok és tetszik simán venném őket.
Egyébként meg sorry ha netán sok hülyeséget kérdezek, de nekem ezt mind meg kell tanulnom. És mivel a társaságom nem motoros társaság, nincs kitől kérdeznem,
Próbálok lavírozni a biztonság és a gazdaságosság határán. Téli cucc tuti nem kell egyelőre, majd ha egyszer netán szükség lenne rá, megoldom. Most csak a nyárra gondolok, de hirtelen sem akarnék nagyon pólóban mászkálni, de nem is látom értelmét azonnal több százezres cuccnak. Először derüljön ki, mire is fogom használni a motort.

Tegnap elővettem a könnyebbik - nincs tíz kiló - vasat, és tekertem. :-) Szóval az idei kétkerekű szezonomat megnyitottam.
A gondom a minden egyben ncugokkal hogy OK,télen felveszem az összes bizgerét alá egy pulóvert és jól vagyok,de mikor kiveszem mindet és egy póló vagy aláöltöző van rajtam akkor pont lötyög mint a sharpei bűre.
Marad egy cordura tél-tavasz-ősz nyárra meg egy bőr.
Kár hogy most valamiért összement a télen.
A murva az már határeset, nem?

Kompromisszumos megoldás, ez tény. De pl városban melegben motorozva szerintem vállalható kompromisszum, mert ott is még inkább az ütéselnyelő szerep fontosabb, mint hogy mi történik egy esetleges csúszáskor? Mi is történik ha a városban ki kell csúszni nagyobb tempót? Belecsapódsz valami tereptárgyba.. szóval szerintem itt még majdnem mindegy mi van rajtad.

Hosszútávon úgyis érdemes több féle ruhát beszerezni.. nyárra, tavaszra-őszre, télre.. szóval inkább az a kérdés hogy mi a sorrend. (vagy esetleg lehet venni 4 évszakos prémium terméket ugyan annyiért mint három szett nem prémium cucc)
Nekem Thor S12 van, hasonlít ehhez. Cordura kabát alatt hordom, szerintem kényelmes és stabil. Főleg a kettő együtt.
A kulcs mondat az (igaz soha sem aszfalton).
Bír az többet is. Én már jó párat estem ilyen protektor ingben (igaz soha sem aszfalton). Ha minden esés nem is járt volna amúgy sérüléssel, de egy párat kivédett így is. Mivel szinte mindig kívül hordtam, így már kicsit kiszívta a nap.. de még egy darabig használható, pláne hogy tavaly megcsináltattam az összes szorító pántját.. így szorosabb mint új korában.
Ráadásul nekem csak egy olcsó, shoxos cuccom van, 2009-ben vettem 9 ezerét akcióban.. annyit bőven megért. Nyilván nem olyan, főleg kényelmi és minőségérzet tekintetében, mint az 50 meg 100 ezres darabok, de ha nem kell kicsúszni benne a tempót érdes felületen, azért sokkal többet véd mintha nem lenne rajtam semmi.
Kánikulában, ha nincs keret hiperszuper lélegző kabátra, szerintem sokkal komfortosabb mint egy alsó-közép textil vagy bőr kabát.
Sziasztok!

Ki mennyire elégedett a sisakjával?
FZ1S hez keresek sisakot ami halknak mondható!

Köszi.
Hozzáteszem, biztosan létezik ezekből is olyan, ami használható, de ezek a kínai vackok szerintem nem jók.
Én próbálkoztam vele, de laza, esetleges és kényelmetlen volt, ráadásul ránézésre egy-két szezonnál többet nem bína. És még csak nem is praktikus, (szerintem!). Nem éreztem magam biztonságban. Inkább kétszer ennyiért egy használt, jó minőségű kabát/dzseki. Az, hogy bőr vagy cordura? Én nyáron egy minőségi, sok szellőzős bőrdzsekit használok, télen meg a víz-szélálló-thermobéléses cordura a nyerő.
Ha már ruha: http://www.kepesmotor.hu/hat_g...
Az ilyenek jók? Egy kabát alá pl?
Bár ha még nagy is, az XS-esnél kisebb már nincsen
Kimerítő válasz. Ugyan a 200 körüli teszt még várhat... jó darabig.
Sziasztok,
Vadiúj 0kms, 2015ös friss gyártású Bridgestone Bt016 pro gumik párban eladók.Ár 45 ezer fix.
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Próbáld ki, ha 200-nál sem fordul el, vagy lötyög a fejeden, akkor jó! Afelett érdemes plexi mögé húzódni, ahol kevésbé ér a szél.
Ez a biztonságról és komfortról szól. Meg kell találni azt a pontot, mikor még jól érzed magad benne, kapsz levegőt, nem nyom nagyon, tudod fordítani a fejed, DE ha baleseted lesz, nem esik le a fejedről, VAGY nagy sebességnél se lötyög, kezd elfordulni. Aranyközéputat keresd. Én + 1-et adok a tartásnak, mint a kényelemnek, szóval eggyel szűkebb, mint ami teljesen kényelmes lenne. Ha maga a csat nyom, akkor lehet rossz az elhelyezkedése, vagy nagy az ádámcsutkád és a Nolan-eken alkalmazott szíj/csat nem igazán neked való. Nem tudom pontosan.
Szép a motorod! -annyira ismerős!
Urak, ennek bukósisak dolognak a csatjának mennyire kell szorosnak lennie? Meg mennyire normális, hogy ha előre hajtom a fejem, akkor nyomja a csutkám?
Köszi ;)
Jó a profilképed! :-)
Sziasztok!
Motoros ruhát szeretnék venni. Szívesen meghallgatom a cordura es a bőr melletti vagy ellenj érveket is, vagy akinek van képeket is szivesen fogadok. 185-186cm vagyok es 85-90kg.
Köszönöm előre is mindenkitől
Sziasztok
lenne egy kérdésem ,
a második hengerem sokkal jobban szívja a levegőt a pillangó szelepnél mint a többi másik 3 gáz adásnál ! onnan tudom hogy levegő szűrőt cseréltem és karbulátor tisztító spayt használtam ekkor vettem észre hogy mennyivel erősebben szívja a levegőt .
Ki mit tud hozzá fűzni ?
Jaja, profi már a rendszer. Van email értesítés és megváltozik az ikon is. Köszi a jelentkezést neked is!
PÜ ment... értesítés van már?