Én is azokkal vettem, már megvételkor (ősszel) számoltam vele, hogy egyből cserés lesz, mert túl régiek és kopottak is voltak. És csak hideg időben (késő ősz - kora tavasz) használtam őket , ami szintén nem előny, úgyhogy releváns tapasztalatom nincs vele, szóval sajnos nem tudok tanácsot adni, hogy mire figyelj. Viszont a PR 4-et csak ajánlani tudom. Sikerült kijönni elém egy baromnak, és 60-70-ről elég rövid távon megálltam vele, meg úgy általában jónak érzem a tapadását, bár kb ezt is vártam tőle.
Két helyen is meg volt nyomva,a kékholdnál 8900-ért csinálták ugy hogy gumit is cseréltek.
A tárcsákat én vettem le és ugy vittem oda,még husvét előtt és most csütörtökön kész volt,pénteken értementem.
Dobogok is ugyanaz,megvolt az ezevi adagom belole,en mar megszoktam a rodeobika modot,a tobbiek direkt keresik ezeket a zergebaszta terepszakaszokat mert perverzek.
bar. A kekholdban kozoltek hogy ez a felni mar nem 100%-os.
Én is jártam ma arra,de elég sok helyen siralmas állapotok vannak: Mátra, Lillafüred fele is sok a szar rész, nem is tudom mit szeretnek rajta...
az idő viszont fasza volt
Sziasztok!
Ma megvolt az első "hosszú" út a motorral és teljesen meg vagyok elégedve. Talán az egyetlen negatívum a kemény ülés.
Úgyhogy öröm a köbön. Aki esetleg Bükszentkereszt felé menne felejtse el kritikán aluli az út minősége!
Szevasz!
Nekem jelenleg Conti Roadattack 1. van a motoromon, elől is, hátul is.
Milyen volt a gumi? Nekem még nincsen nagy tapasztalatom vele.
Ezzel vettem...
Mire figyeljek? Csúszik? Esőben milyen?
Sziasztok !
Egy kisebb sérülés után újra itt... A motort is összeraktam már :)
De anno valamikor hirdettem FZS1000-re givi konzolt, amit én csináltattam és terveztem. Mivel van rá érdeklődés de pénzt senki nem akar érte adni, közzéteszem a műszaki tervét. Így bárki elmehet és kimarathatja magának ! A felszereléshez szükséges még egy-két garnitúra GIVI rögzítőkészlet is: rögzítőfül, csavarok...nagyjából 3ezer Forint értékben illetve kell csináltatni az én tervem szerint - mivel nem a lábtartóhoz rögzítem mint a gyárit - egy köztes távtartó rudat, aminek a két végébe menetet kell furatni és így megelőzi az összefordulását a két konzolnak.
Remélem tudok ezzel sok mindenkinek segíteni. Persze a rögzítő-furatok áthelyezésével bármire felfaragható...
Sok sikert a barkácsoláshoz :)
Update: a filet, mivel dxf formátumban van , a rendszer nem engedi fel...így azt a drive-ba töltöttem fel, onnan letöltheti bárki !
Egy befizetéssel két rendszám adatait lehet lekérni.