Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt tudod lekérdezni: http://kekkh.gov.hu/gepjarmuad...

Egy befizetéssel két rendszám adatait lehet lekérni.
Szia!

Én is azokkal vettem, már megvételkor (ősszel) számoltam vele, hogy egyből cserés lesz, mert túl régiek és kopottak is voltak. És csak hideg időben (késő ősz - kora tavasz) használtam őket , ami szintén nem előny, úgyhogy releváns tapasztalatom nincs vele, szóval sajnos nem tudok tanácsot adni, hogy mire figyelj. Viszont a PR 4-et csak ajánlani tudom. Sikerült kijönni elém egy baromnak, és 60-70-ről elég rövid távon megálltam vele, meg úgy általában jónak érzem a tapadását, bár kb ezt is vártam tőle.
Mi a kiszemelt gép?
Pedig a rendszamot tudom. De a modjat en sem.
Bár ugy mondták 5-10000-ezer közt lesz,ami egybevág mert a cbr-en januárban ugyanez aszódon 8500 volt.
Két helyen is meg volt nyomva,a kékholdnál 8900-ért csinálták ugy hogy gumit is cseréltek.
A tárcsákat én vettem le és ugy vittem oda,még husvét előtt és most csütörtökön kész volt,pénteken értementem.
mennyiért csinálták amúgy egyik kollégámnak is kéne...
vagy ha megvan a rendszám, le kell kérni a kártörténetét ,enyémről is lekérték, csak azt nem tudom hol kell ezt
Komoly mint az ebola.

http://www.ebay.com/itm/New-Go...

Feketét Singapurbol találtam.


Amugy ecsettel kijavitottam,35g az össz suly rajta,fog még kapni amannyi kátyu van es amilyen vakegér tudok lenni.
kínai új nah ne baszz fényeztesd le és kész....
Utni nem ut,a fenyezes az nem a legjobb,de bontott kerdeses,vagy kinai uj.gyarit nem kene eroltetni.
inkabb motort vennek ujat.
amit kell görgőzni, az már nem 100%os üt még vagy mit mondtak rá
Oks.
Nem nagy baj, csak nem tudom hova lett,nem az a eltűnős fajta matrica
Esetleg kérdezz rá a tulajtól...
Ha letort a fara az gond.
Es ez nagy baj? Egyutt azzal, hogy "mozgott" a hatso idom csoport?
Dobogok is ugyanaz,megvolt az ezevi adagom belole,en mar megszoktam a rodeobika modot,a tobbiek direkt keresik ezeket a zergebaszta terepszakaszokat mert perverzek.
bar. A kekholdban kozoltek hogy ez a felni mar nem 100%-os.
pont ezen gondolkoztam,hogy itt panaszkodom, de még a Béjemvé is ugrál a rengeteg úthibát,,, persze jobban elnyeli, de érezni...
Elony a bmw turaboleny.
Én is jártam ma arra,de elég sok helyen siralmas állapotok vannak: Mátra, Lillafüred fele is sok a szar rész, nem is tudom mit szeretnek rajta...
az idő viszont fasza volt
Még egy, az ülés melletti idomokról hiányzott a fazer matrica,
Sziasztok!
Ma megvolt az első "hosszú" út a motorral és teljesen meg vagyok elégedve. Talán az egyetlen negatívum a kemény ülés.
Úgyhogy öröm a köbön. Aki esetleg Bükszentkereszt felé menne felejtse el kritikán aluli az út minősége!
Attol fugg mennyire kemenyen nyomod a gepnek.
Szevasz!
Nekem jelenleg Conti Roadattack 1. van a motoromon, elől is, hátul is.
Milyen volt a gumi? Nekem még nincsen nagy tapasztalatom vele.
Ezzel vettem...
Mire figyeljek? Csúszik? Esőben milyen?
Sziasztok !
Egy kisebb sérülés után újra itt... A motort is összeraktam már :)
De anno valamikor hirdettem FZS1000-re givi konzolt, amit én csináltattam és terveztem. Mivel van rá érdeklődés de pénzt senki nem akar érte adni, közzéteszem a műszaki tervét. Így bárki elmehet és kimarathatja magának ! A felszereléshez szükséges még egy-két garnitúra GIVI rögzítőkészlet is: rögzítőfül, csavarok...nagyjából 3ezer Forint értékben illetve kell csináltatni az én tervem szerint - mivel nem a lábtartóhoz rögzítem mint a gyárit - egy köztes távtartó rudat, aminek a két végébe menetet kell furatni és így megelőzi az összefordulását a két konzolnak.
Remélem tudok ezzel sok mindenkinek segíteni. Persze a rögzítő-furatok áthelyezésével bármire felfaragható...
Sok sikert a barkácsoláshoz :)

Update: a filet, mivel dxf formátumban van , a rendszer nem engedi fel...így azt a drive-ba töltöttem fel, onnan letöltheti bárki !

Link: https://drive.google.com/open?...