Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ember mérete is meghatározza ezt a dolgot rendesen.
Ezek a saját tapasztalataim, a 900-as Diversionnel. Más idomos motort huzamosabban nem használtam, így csak erről tudok objektíven vélemény nyilvánítani. Biztos vannak olyan idomos sport-túra motorok is ahol nem sikerült ilyen jól a szélvédelem.

Mivel vagy egyedül motorozom, vagy én vagyok a túravezető így kép se nagyon van rólam motorozás közben, de ez a 3 kép talán érzékelteti miért szenvedek a divin hőségben.
http://www.sportmotor.hu/foto/...
http://www.sportmotor.hu/foto/...
http://www.sportmotor.hu/foto/...

Ugyan az első két képen állva motorozok, a harmadikon meg lent van a földön a lábam, de talán érzékelhető hogy szinte teljes takarásban van a lábam az idom mögött, a harmadik képen pedig látszódik hogy mennyire védett a helyzetem egyenes háttal is a plexi mögött.
Télire ez amúgy egy igen fasza motor lenne, főleg ha tennék rá kézvédőt és markolatfűtést is.
És ha fújnál bele kis lánc sprayt? Nem tompítaná a ragacsa miatt rezgést és a zizegést?
Honnan rendeled?
Köszi charex!
A videót már láttam, ki is próbáltam és ugyanezt csinálja. Engem az egészben csak az tévesztett meg, hogy nincsen "lánc hangja" a gépnek csak a zizegés. A közeljövőben meg is rendelem az új feszítőt.
Nem hiszem, hogy km függő, inkább használat függő. Kb mikor megvettem már megvolt minimálisan a hang, de kb olyan 40k körül kezdett zavarni. Valós km van a motorban. Minimálisan szabad csak mozognia, magyarán akkor szar ha csapkod, de az nem baj, ha mozog.
Ez a videó jól szemlélteti, hogy mi számít rossznak és el is mondja a srác a dolgokat:
http://youtu.be/QDVmZVne13U
Szép!
Viszont ha már ilyeneket tudsz vágni, akkor ha terveznék egy rendszámtartó konzolt akkor azt is megtudnád valósítani esetleg?
Sziasztok urak!

Elkészült a hűtőrács, bármilyen elképzelést meg tudok valósítani, ha valakinek kell valami szóljatok nyugodtan.
A kontra idomos első felét nem osztom, valamennyi szél azon is van, ilyen alapon az utcára se menjél ki, mert ott semmi menetszél sincs.
Viszont az idomsérülés sokkal nagyobb súllyal játszik ellene, pedig a használatot sokszor semennyire nem befolyásolja. Ha el akarod adni, vevő úgy kalkulálja, hogy mennyibe kerül újra szalonállapotba hozni.
Ha már megvettem, lehet megtartanám. Arra tökéletes, hogy évente egyszer-kétszer a DGszerrel átnedvesített ronggyal áttöröld a leömlőket, szerintem. Sokkal könnyebb innentől karban tartani a kipufogót, ha többször szán rá kevesebb időt az ember.
Igen, sajnos buktam a Darázsgarázs féle leömlő tisztító szer árát.
Apropó, ha már bolhapiac: ha valakit érdekel, Érd-Budapest környékén egy jelképes összegért átadom a flakont (alig hiányzik belőle).
Sajnos az enyém nagyobb
Az alsó testem akkor is elázott volna ha 20 centivel alacsonyabb vagyok
Valakinek nem kell egy telefon tartó konzol+tok? Jelképes összegért odaadom, mivel vettem új telefont és kicsi lett... A telefon méretei amihez tökéletes volt: 132,65 x 65,5 x 6,18
Maga a kütyü ilyen:
http://homasita.hu/product/10758
Jó, de mi emberpónik vagyunk hozzád képest.

Leömlőfényesítés: elvileg ezek a drága szerek azért vannak, hogy teljesen helyettesítsék a kézi munkát, de ez gyakran nem jön be. Szóval a darázsgarázs cucc teljesen elhagyható, vagy megkönnyítheti az első fázist. Önállóan nem végzi el a teljes munkát. Tulajdonképpen célját tekintve a Cif + dörzsiszivacs-csal azonos, szóval a kettőt nem érdemes együtt használni. Vagy-vagy, vagy egyiket sem, csak a papírt.
Hááát engem az FZS nem nagyon védett meg az esőtől. Lehet túl nagy marha vagyok rá :) Első autópályás utamon Mogyoródnál az m3-on elkapott egy szép eső, gyakorlatilag fossá áztam. Lábam, lábfejem, a tökömnél stb... Menetszelet ugyanúgy kapom.
1. fázis: Cif + dörzsiszivacs
2. fázis Darázsgarázs cucc (nálam semmit sem ért, elhagyható!)
3. fázis: vizes csiszolás nagyon finom csiszolópárnával
4. fázis: polírozás, tükrösítés Prevent krómtisztító pasztával + filckorong fúrógépben
A tippeket Ti adtátok, melyeket köszönök!
Arra gondoltam, hogy egy törött S-t drágább és nehezebb helyreállítani, mint egy N-t...
Azaz ha dvorcsakl venne egy S-t, lebontja ez elejét, kiárulja az alkatrészeket, mely feléből megveheti az N-es alkatrészeket... egy lámpa kell, egy lámpatartó konzol, a dudát kell áthelyezni, meg a kuplungbowden más.
Meg is oldottam a problémát
Tapasztalat hianyaban csupan szubjektiv alapon tudok donteni, ami arrol szol, hogy melyik tetszik. A pro es kontra - objektiv - felsorolas hasznos, tanulhat belole az ember, koszonom. Az biztos, hogy az N 110-nel palyan - igaz szar nyitott sisakban - mar tepte a fejem rendesen. Mondjuk ezaltal vissza is tartott a szaguldastol. Es faztam is rajta az augusztusi idoben. Na jo, mondjuk az idei telre alap ol fazosabb lettem (sok kilo minusz katranya).
Azért az idomosnak van más hátránya is (meg persze előnye is).

Amikor még a GS-em volt, de már a nagyobbra váltásán gondolkoztam meg se fordult a fejemben idomos gépet venni, de az akkori túratársak olyan szépen kidomborították az idomos motorok előnyeit, és hogy minimum fejidomos nagyobb gépet vegyek ha jót akarok magamnak, hogy a végén ennél a zöld, teljesen bebugyolált Diversionnál kötöttem ki. Ez ugyan nem volt rossz döntés részemről, de azért a mérleg másik serpenyőjében is van jó pár említésre való tulajdonság, és ebből csak az egyik a sérülékenység.

Pro:
Normál esős időben se ázok bőrig ha haladok a motorral, mert az idomok és a nagy szélvédő miatt 80-90-es tempó fölött szinte semmi víz nem ér. Még a tornacipő se ázik el/át, ha épp úgy kap el az eső.
Hideg időben kb 10 fokkal kitolja a komfortos motorozás határát. Pucér motoron 15 fok alatt már hideg volt a bőrruha, ezen még 5 fokban is vállalható (persze csak rövid távon 50-100km).
Kevésbé bogarasodik nyáron a ruha, ellenben a motoron lesz minden ami a ruhára nem került.
Egyszerűen és biztonságosan víz védett helyre lehet tenni mondjuk a telefont, vagy bármi éppen töltődő eszközt menet közben is, miközben szem előtt marad.

Kontra:
Kb május végétől szeptember közepéig, amikor 30 fok körül vagy még melegebb van, nincs az a sebesség ami élvezhető lenne, mivel olyan minimális a menetszél, hogy még egy hálós protektoring alatt is meg lehet sülni.
Mivel nincs érezhető szélterhelés így csak nagyon tompa a sebességérzet, ami miatt permanens gyorshajtási kényszer alakulhat ki.
Könnyen sérülhet az idom vagy annak tartókonzolja kisebb malőr (akár állóhelyzeti eldőlés) esetén is.

Én úgy gondolom, hogy ezeket érdemes mérlegelni mielőtt eldől, hogy csupasz legyen vagy sem.
Azt elismerem hogy motorozásra alkalmatlan viharos és szakadó esős, vagy nagyon hideg időben egy jól burkolt motorral fényévekkel kellemesebb a motorozás, szinte élvezhető is, szemben a csupasz motorokkal.. de én pl. személy szerint inkább tűrnék újra ilyenkor, mint hogy a jó időben viseljem a hátrányokat.
Csoda hogy nem akarok idomosat? ;-)
Szerintem arra gondolt, hogy eleg egy kicsit foldhoz csapni es megsporolod a leszereles idejet. Leesik magatol.
Neztem rola videot. Azert nem egy 10 perces mello. Meg a bontas csak-csak, de az epites...
Egyébként S-ből könnyen lehet N-t csinálni, legalábbis könnyebben mint N-ből S-t!
Vagy ez?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-9950413
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-9949660
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-9935008
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer_mo-i.serulesment._elso_tulaj-9905602

S ből már lehet válogatni, ez pozitív!!