Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 60-as.
Nekem a Fazernél a Hűtő amúgy is útban volt,ha jól emlékszem, így adta magát a folyadék csere és nem volt külön mdij tétele.
egy szelephézag karbiszinkron, telóolajcsere és egyben a nyakcsapágy is cserélve lett 28 volt(2011)..Kellett lapkát cserélni, több mint egy napos meló volt összességében.. Megvárhattam
A szelephezag-teleszkop a szerelos tetel az ami szerelos a tobbi otthoni molyolasnak tuti.
hozzájuk érdemes még a tél végén menni mert tele a placc motorokkal, nincs szükségük 'csalni'
Ritka.......az ilyen tönkre szokott menni.....
Hát én két szerelőnél jártam , de hál istennek becsületesek!

A Mihály Feri még fel is hívott,hogy nem kell cserélni egyet sem!!
Senki nem vallja be, hogy köszörülteti rosszabb esetben maga csiszolgatja, simán felszámolnak kétszer annyit mint amennyit valójában cseréltek. ezért érdemes oda menni ahol ott lehet lenni.
Ez jogos.
megértettem
A listád munkadíja kb 40-e lesz még lehet,hogy több is. + a lapkák..( 1000ft /db) vagy köszörülgeti melyik hogy dolgozik.
Nézd, ha most elkérnek 3e Ft-ot egy olajcseréért, és még az olajon is keresnek 3-at, az nem fair, szerintem. Viszem az olajamat, kérjenek 4-et és elmegyek máshová. Így derül majd ki, ki hogy "számol".
Akkor viszont van melódíj, jellemzően tételenként fél vagy egy órát számolnak fel.
Mostantól én viszem a lötyiket mindenhová.
Azért annyira nem kár, mivel fogalmam sem volt erről. Ha te most minden haszonvágy nélkül mondasz 30e-t, és később hasonlót hallok a szerelőtől, akkor elfogadom. De előzetes infó nélkül biztos sokalltam volna elsőre, személyesen tőle hallva.
Amúgy persze, hogy keres az olajon és a többin, különben miért csinálná?
Már nem foglalkozom ezzel, de csak melódíjként mondjuk a teló 10-11, a szelep 15-25 (amit Tibi is írt) attól függően, hogy elég csak ellenőrizni vagy tényleg bontani kell, ha ezeket mind megcsináltam a többi grátisz.
De kár osztani ,hogy mi a baj meg mennyibe kerül.... Mond egy árat,azt vagy jó vagy nem, a te döntésed.
a szelepállítás 25 tájék szokott lenni plusz a lapkák ha kell ,egy szinkronnal együtt.
Az a baj, hogy a múltkori szerelő keresett az olajon, meg kért munkadíjat is (olajcsere tavaly előtt 2e, tavaly 3e). Azért akarom most megtudni, hogy mi a reális.
Mondj egy árat, hogy mennyiért vállalnád ezeket, ha odatolnának eléd egy szervizes FZ-t.
A szelephézagon kívül mind könnyen behatárolható, az is csak azért nehezebb mert ha lapkázni kell akkor bontani kell a vezérlést vagy jobb esetben van célszerszáma (nem tudom, hogy az ezreshez van-e, még nem csináltam) és így 15-től 30-ig is elmehet a melódíja. A teló szét-össze kb. 3 óra (X óradíj) a többi igazából semmi vagy max. összesen 1 óra díja, de ha tőlük van a cucc akkor ingyenes szokott lenni.
Mit tartotok reális munkabérnek a befektetett munkáshoz képest az alábbi lista alapján?
fékfolyadék-,
hűtőfolyadék csere,
teleszkóp tisztítása, új olajjal feltöltés,
motorolaj cseréje,
szelephézag-ellenőrzés/állítás.
(légszűrő-csere kb. ingyen kell legyen, mert úgyis le kell venni a tankot)

Köszi!
Oks. Akkor reggel megnézem a sok km-est. :-)
Végül hol vetted meg az FZ1-et?
Na, ennek tudatában, fiatal kevés futású mocit válassz:-)
Na ezért nem vagyok hajlandó télen az 5 perc sétára lévő plázába félszatornyi cuccért kocsival menni. Na de hogy én ezért mit össze hallgatok otthon...
Na, mostmár veszek valamit, hogy ne legyen itt vita. :-) Bocsi, de tapasztalatlan vagyok, az utolsó 5 autóm új volt.