Koszos, csavarok rozsdásak, beindítani nem lehet, mert nincs akksi, horpadt a tank, karcos oldalt a dekni (vagy dekli), és enged legalább 10eFt-ot.
Ja, és olaszból jött egy-két éve. Valamint a műszaki lejár májusban.
Mondtam neki egy árat, meg hogy majd akkor hívom pár hét múlva. Nem nagyon értett egyett abban, hogy az MT-03 nem annyira kurrens, piacon pörgős téma, mint pl. a hornet/sv650/fz6.
Amúgy egy haver lehet megválna mostanság az fz6n-től, nemsokára rákérdezek mert mindjárt találkozunk, aztán ha úgy van jelzem. Fekete, brutális kipufokkal.
Ja, igazából az első 6000 rpm-et kihagyhatták volna. Király lenne a 6000+-os fordulaton leadott lóerővel/nyomatékkal indulni rögtön.
(0-12e skálából csinálni egy 6-12e-set, s akkor csak 0-6e lenne a tartomány)
Szép motor. Neked, és mindenki másnak is gratulálok az új motorjaitokért!
Sziasztok!
Én is beruháztam egy FZ1-re. 600-as után igen jelentős a nyomatéka és furcsa, hogy nagyon hosszú az áttétele.
Most jöttem rá, ha hallok egy jó hangú gyorsulást két három váltással az valószínű csak 600-as....
én szeretem megalázni? Az én hsz-om lényege az lett volna,hogy ilyen 850körül voltak itt gépek nézegetve és a szakértők úgy állapították meg,hogy valami nem kerek... Erre reagáltam, hogy alig valamivel drágábban a Peti motorja sokkal jobb vétel lenne. Egyrészt ismert és makulátlan. Másfelől egy 1000-sel nem lő mellé föleg ,ha még forgatni sem akarja (szereti).
Te ,hogy vagy ezzel, lecserélnéd az Fz1-et fz6-ra ismét?
Mivel egesz eletemben jo sok nagy es nehez cuccot emelgettem siman kitalalom mit kene hogy emelni hogy talpra keruljon.
az mar kerdeses hogy lenne kedvem is hozza de a mereteim megvannak,az nem hatrany.
de egyenlore a terep nem vonz,kesobb majd lehet.
Nehéz motorral egyedül egy lejtős parkolóba való orral beállás is szívás tud lenni. Mondjuk akinek nem volt még könnyű motorja azt ez nem lepi meg, mert meg sem fordul a fejében hogy olyan helyekre ne seggel álljon.
Emlékszem, szereted megalázni a kisebb motorokat.
Már bő 2.000 km-t hajtottam az FZ1-be mikor megvásárolták az FZ6-ot és megkért az új tulaj, hogy vigyem el neki műszakira adásvétel után, szóval 2e KM FZ1 után még egy 30-ra visszaültem az FZ6-ra. Egyszer megtapasztaltam, hogy az FZ1 mennyivel erősebb, és aztán, hogy az FZ6 mennyivel gyengébb. Nem a magas lóról beszélek, 100 lóerő sem rossz, csak a különbségek kifejezésére használom ezeket a szavakat.
Kis túlzással bármivel bárhol lehet csapatni. Szóval ez számomra nem érv. Én szeretek egyedül kószálni aszfaltmentes környezetben is, és ott azért nem csak az számít, hogy elmegy-e a motor, hanem hogyha nem megy el, vagy felborul, elcsúszok vele stb, akkor egyedül is meg tudjam oldani. Az XJ is baromi jó, de kicsit is bizonytalanabb környezetben azért mindig ott van a zabszem a seggemben, pláne ha egyedül vagyok, hogy a 265 kilót, plusz a nálam lévő cuccot nem olyan egyszerű vízszintesből újra függőlegesbe hozni, ezzel agyon is van csapva az amit könnyed és felszabadult motorozásnak lehet hívni. Az most teljesen mindegy hogy milyen kategóriájú a motor, itt leginkább csak a tömeg számít. Nem is vettem Ténérét vagy Freewindet mert azok még ugyan emelgethetőek, de már nem olyan kis könnyedek mint 144 kilós XT-m, ami még mindig nem egy szuper könnyű motor.
Koszos, csavarok rozsdásak, beindítani nem lehet, mert nincs akksi, horpadt a tank, karcos oldalt a dekni (vagy dekli), és enged legalább 10eFt-ot.
Ja, és olaszból jött egy-két éve. Valamint a műszaki lejár májusban.
De hát ő tudja, én megpróbáltam.
(0-12e skálából csinálni egy 6-12e-set, s akkor csak 0-6e lenne a tartomány)
Szép motor. Neked, és mindenki másnak is gratulálok az új motorjaitokért!
Én is beruháztam egy FZ1-re. 600-as után igen jelentős a nyomatéka és furcsa, hogy nagyon hosszú az áttétele.
Most jöttem rá, ha hallok egy jó hangú gyorsulást két három váltással az valószínű csak 600-as....
Te ,hogy vagy ezzel, lecserélnéd az Fz1-et fz6-ra ismét?
az mar kerdeses hogy lenne kedvem is hozza de a mereteim megvannak,az nem hatrany.
de egyenlore a terep nem vonz,kesobb majd lehet.
Már bő 2.000 km-t hajtottam az FZ1-be mikor megvásárolták az FZ6-ot és megkért az új tulaj, hogy vigyem el neki műszakira adásvétel után, szóval 2e KM FZ1 után még egy 30-ra visszaültem az FZ6-ra. Egyszer megtapasztaltam, hogy az FZ1 mennyivel erősebb, és aztán, hogy az FZ6 mennyivel gyengébb. Nem a magas lóról beszélek, 100 lóerő sem rossz, csak a különbségek kifejezésére használom ezeket a szavakat.
Kivancsi leszek a triumphos turara.