Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt egy jó MZ -is tudta régen...

erre bármi jó :)
na én ott szigórúan kötelékben követtelek ...
Egy métert se, de évekig hallgattam itt hogy milyen borzasztóak az egyhengeres motorok, éppen ezért évekig nem is mertem venni.. mert ugye minek ha az okosok csak fikázzák. Na ez hatalmas hiba volt, mert imádom XT-m karakterisztikáját úgy ahogy van, és egyáltalán nem zavarnak azok a dolgok amik amúgy negatívumként felsorolásra szoktak kerülni. Nem véletlen próbálok megszabadulni az 900-astól sem, mivel azóta, hogy megvan az XT nagyon felülni se van kedvem rá... és nem is tervezek már vele semmi túra jellegűt, mert arra ott lesz az XT, így csak kihasználatlanul áll a garázsban. Bár amilyen sok érdeklődő van rá, a végén még pajtából előhúzott motor lesz belőle 10 év múlva...
Hmmm. Érdekes, mikor nézetek találkoznak, és tanulhat az ember, mindkét oldalból.
Van egy 10 éves autóm, 45eKm van benne (és megjárta már Ausztriát, Horvátországot, Olaszországot). Pesten hétköznap nem nagyon használom, minek. Vidéki versenyekre muszáj, főleg, ha bicaj is kell vinni.
A motor mire kéne? Városban rohangászni, környéken élménycsavarogni, és heti rendszerességgel pályázni/országutazni 70 km-t oda, és vissza. Utóbbit komplett futós sportcuccal (méretesebb hátizsák). Esetleg, ha már bízom magamban, akkor a langaléta fiammal a hátam mögött.
A legtobb tura tobb mint 120-130-as etapokkal ment a volgyekben levo 100- as hataron es nem autopalya,ott lemaradna a 03 vastagon foleg ha beragad egy elozesnel.
Igencsak tempozni kell hozza.
Mint pl mikor feljovunk pecs felol a 6-oson.
Arra mar vanyadt.
na ezért kell erőgép... mindegy ,hogy utas vagy se,mindegy mennyivel akarsz menni,és minden fokozatban húz mint a barom

Persze nehéz mint a sár
Hágón miért lenne jobb egy FZ6? Hágóra nyomatékból kell felmenni, nem lóerőből.. az FZ-6 alul pedig nem valami acélos.

Igazából a nagy utazásra is csak azért tudnám véleményesnek elfogadni mert utas is meg csomag is együtt már elég necces vele. Az meg hogy 140-nél többel nem illik vele tartósan utazni, az megint nem pálya szerintem, mert egy normális motorostúra autópályát eleve csak nyomokban tartalmaz, ahol ez már akár kevésnek is bizonyulhatna.

Szerintem az MT-03 az egy furcsa átmenet a csupasz motorok és a supermotok között.. amolyan egyik se, mégis mindkettő.
itt látszik,hogy az emberek mennyire mások, mindenkinek más az igénye, mindenki másra használja, aki nagyobb túrákat csinál, annak az mt03 gyenge lesz, főleg a hágókon,oda inkább az fz6s jobb vagy nagyobb köbcentis motorok.
Mondjuk az MT03 at és a fun kifejezést valahogy nem tudtam össze párosítani, akkor inkább egy tökös supermoto, az aztán fun bike vagy egy mt09 az én szemszögemből
Azért ezzel nem értek teljesen egyet.... Bár nem tudom,hogy Te mennyit mentél 03-mal...?
Az MT-03 az ilyen meg nem értett gép, pedig szerintem igazi kis ínyencség, és annyira nem is gyenge. Szerintem nagyobb fun, mint egy papíron dupla olyan erős tucat sor4 600. Annyival meg lazán lehet vele közlekedni mint egy 750-es HD-val vagy egy Vulcan S-sel, csak cserébe van rendes aktív üléspozíció és nagyszerű kezelhetőség is.

Én hamarabb vennék MT-03-mat, mint egy FZ-6-ot.
Nekem tokmindegy csak muris elhinteni ezt az angolmaniat.
van olyan hulye (nemitt) aki verkomolyan bevette.
Amugy elvagyok a honda gyosszel is,kene p-rendszam vagy valami hosszabban meghajtani mer a haztombkoruli nemeleg.
na várj ,én nem akartalak megtéríteni
Tudom ,hogy neked a Triumph a minden
Nemis neked keresunk fz6-ot.
n a jól megválaszoltam,azt ami nem is nekem szólt .
Ja.
Igen,de nem vagyom nagyon rajuk,elvagyok ami van,oregszem,lassulok,a fagyi vonz stb.
A mostanival se megyek 180-200 felett,ezis 4 mp alatt van szazon,nincs 190 kilo stb.
Es meg jobban is tetszik.
Kutyabol is tarthatnek kaukazusi juhaszt de a foxterrier megfelel.
nem tévedtem, mert a nagy fazert ajánlottam, nem a zzr 1400-at
a kis fazer és a nagy közt nem olyan orbitális a különbség..
Volt szerencsém pld, cbr 600 f2,gsr 600 és zx6r-hez is hát jó meg minden csak hát ... na mindegy nekem biztos nem kell.
Na de attól még tetszhetnek!
természetesen azt kell venni ami tetszik
Huhh akkor eltevedtel mert az fz6 tol egy vilag valasztja el ezeket a vonatokat.
nekem is elment 18000-t a pr2 156le.vel

Igazából a nyomatékot használjuk.... hamar falhoz bas..na ha kihasználnád a felső tartományt

De ha a te gondolat menetedet követnénk senki nem venne 200le motort.. Mentél már ilyennel, mondjuk 1000+ccm 100-150nm? Mert ha nem ,akkor nem is tudod miről beszélek ... Ezt momentán tök jóindulatúlag írtam
Peti motorja baromi szép állapotban van, de nekem - és ez szubjektív - nem tetszik. Én nem ragaszkodom az FZ6N-hez, ha találok márkát/típust, ami tetszik - és meg tudom fizetni. MT-03 is nagyon tetszik, csak gyengép, drágább, nem annyira tűnik országúti harcosnak. De ugye a legjobban a HD Street 750, ill. a Kawasaki Vulcan S jön be. :-)
Persze,sok kicsi sokra megy,en spec maig evi 23400 at fizetek csak adot,de ha hasznalod a 150 lovat eszi a gumit is,ha meg nem minek a menes?
Iyis felzabalta a pr2-t a 106 lo 13000 alatt.
nekem sose volt 6 kilos , rögtön 1000-t vettem maj rá egy évre xx majd hayabusa.. aztán lefelé
na mert aztán nagy a különbség....