Egy kollégám adott el 2 éve egy FZ6-ot.....tudtam, hogy zuhant vele és összerakta ahogy sikerült, persze az új tulajnak nem mondta így a vétel után ide is írt, hogy mi baja lehet a gépnek? Mit lehet erre mondani? Használtnál semmi sem biztos.
Másold be neki a hozzászólását és kérj tőle képet. egy valamire való motoros mindig lefotózza a pofára esése helyszínét és a motort is
Egyébként azért drágák az MT-03-mak mert újkorukban is kifejezetten sokba kerültek, és nem derült ki róluk az évek alatt semmi olyan ami miatt tartani kéne tőlük.
Van egy másik MT-03, szép állapotúnak hirdetve, nem olcsó áron. Pech, hogy kevés van belőle, és az egyik fórumon ecsetelte tavaly a srác, hogy miként törte magát ripityomra vele... Gondolom a motor is sérült, de erről szó se sehol. :-)
Ha nem adják olcsóbban, nem kell megvenni... nem kötelező. Egyébként árában vett motorról ugyan úgy kiderülhet ez-az.
A GS-t is úgy adtam el hogy egy rakás dolgot cserélni kellett rajta, amit világosan a vevő orrára is kötöttem, és megígértem neki hogy itt semmi zsákbamacska nem lesz... és igazából így is volt, csak azt kellett cserélni amiről eleve tájékoztattam, az mondjuk pech volt hogy a hengerfejben elszállt valami nála utána, és cserélni kellett, de azt meg adtam neki, így igazából az is csak munkadíjba került neki.
Na most a Divit is így szeretném elpasszolni. Korrekten, mindenféle álomszövögetésre csábító ködösítés nélkül.
Ha világosan megmondod hogy vason van, akkor az ugyan kit zavarna? 10 ezer egy hátsó betét.. aztán olyat vesz bele az új gazda amilyen neki fekszik. Mi több, én inkább vennék olcsón ilyen lelakott kopóalkatrészes motort, mint olyat ahol minden friss.. mert legalább minden cserélendő alkatrész olyan lesz amilyet én szeretnék, és legalább nulláról indul a kapcsolat, tudom mitől mit várhatok a motortól.
Na én pl a Diversionba Yuasát vettem, nem volt olcsó.. mint ahogy amit cseréltem rajta az mindig minőségi alkatrésszel is lett pótolva, de karcos fényezéssel és valós kilométerrel, a kopóalkatrészek valós állapotát nem letagadva a kutya nem kíváncsi rá, pedig 150-200 ezer forinttal olcsóbban hirdetem mint a konkurencia (mely konkurencia szintén nem makulátlan), lényegesen gazdagabb felszereltséggel. A vevők meg az igényeik elmehetnek a picsába...
(mondjuk a többi 900-as Divit se adták el.. de azért, hogy érdeklődők sincsenek, az azért bosszant, pedig aztán velem lehetne beszélni az árról, mert nálam csak a helyet foglalja már a motor)
Sziasztok!
Fz8 tulaj lettem (2010)! Kérdésem az lenne, hogy van- e Yamahának valami gyári olaja, vagy Ti milyet használtok?
Esetleg kézi könyv valakinek elektronikus formában?
Köszi!
Üdv!
Én azt mondom, az vegyen motort, akinek másfélszer annyi pénze van rá, mint amennyibe kerül. Ha hiba derül ki és/vagy kopóalkatrészeket kell cserélni, meg van rá a keret. Ha hibátlan a motor, akkor a maradék jó lesz extrákra. Ha már extrás, akkor benzinre.
dógoztunk egy fél délelőttöt mire beindult az a dög honda.
Aztán sokat hogy kinézzen lepusztult lomnak.
mondjuk nem is 800-egymilla körül volt.
Az angol az más tészta,nem volt gond vele,pár sérülés,és gyári mókolásmentes állapot.
Digó volt ez a sérüléseket megmagyarázta.
Aki nem enged 5.. helyszínen sok duma után legalább 10 százalékot a hirdetési árból, az nem is igazán akarja eladni a motorját.
Vicces dolog (vagy inkább komolytalan) ez a 10-et engedek a 800 ezres hirdetési árból.
Egyébként ezek nem vészes hibák. Vigyél magaddal egy kellően bika 12 voltos akksit (ha a típusba való nincs kéznél se baj), akkor legalább meg lehet járatni, meg akkor már rá is lehet mérni, hogy jó-e pl a töltése.
A kilométeróra állás az nyilván csak arról szól, hogy mutat valamit a műszerfal..
Egyébként érdemes a kopóalkatrészekkel is számolni, főleg ha már félidő alatti a java, mert akkor hirtelen lesz 1 milla vagy akár több is a 800 ezres motor mire el lehet vele indulni tekeregni.
Egyébként azért drágák az MT-03-mak mert újkorukban is kifejezetten sokba kerültek, és nem derült ki róluk az évek alatt semmi olyan ami miatt tartani kéne tőlük.
A GS-t is úgy adtam el hogy egy rakás dolgot cserélni kellett rajta, amit világosan a vevő orrára is kötöttem, és megígértem neki hogy itt semmi zsákbamacska nem lesz... és igazából így is volt, csak azt kellett cserélni amiről eleve tájékoztattam, az mondjuk pech volt hogy a hengerfejben elszállt valami nála utána, és cserélni kellett, de azt meg adtam neki, így igazából az is csak munkadíjba került neki.
Na most a Divit is így szeretném elpasszolni. Korrekten, mindenféle álomszövögetésre csábító ködösítés nélkül.
(mondjuk a többi 900-as Divit se adták el.. de azért, hogy érdeklődők sincsenek, az azért bosszant, pedig aztán velem lehetne beszélni az árról, mert nálam csak a helyet foglalja már a motor)
Fz8 tulaj lettem (2010)! Kérdésem az lenne, hogy van- e Yamahának valami gyári olaja, vagy Ti milyet használtok?
Esetleg kézi könyv valakinek elektronikus formában?
Köszi!
Üdv!
Aztán sokat hogy kinézzen lepusztult lomnak.
mondjuk nem is 800-egymilla körül volt.
Az angol az más tészta,nem volt gond vele,pár sérülés,és gyári mókolásmentes állapot.
Digó volt ez a sérüléseket megmagyarázta.
De lehet ma már nem venném meg!
N em értem az embereket.
Én nem vagyok ilyen türelmes,egyet megnéztem és megvettem,szerencsére olyanokat nézek amiből 1-2 db van.
Amúgy alapból van ilyen kétsznű belőlük vagy már a bontott tank is horpadt?
Vicces dolog (vagy inkább komolytalan) ez a 10-et engedek a 800 ezres hirdetési árból.
Egyébként ezek nem vészes hibák. Vigyél magaddal egy kellően bika 12 voltos akksit (ha a típusba való nincs kéznél se baj), akkor legalább meg lehet járatni, meg akkor már rá is lehet mérni, hogy jó-e pl a töltése.
A kilométeróra állás az nyilván csak arról szól, hogy mutat valamit a műszerfal..
Egyébként érdemes a kopóalkatrészekkel is számolni, főleg ha már félidő alatti a java, mert akkor hirtelen lesz 1 milla vagy akár több is a 800 ezres motor mire el lehet vele indulni tekeregni.