Na kész is van a motorom. Árakról volt szó nemrég, ki hogy mennyiért szerel.
Na akkor most leírom, hogy mi történt és ez összesen mibe fáj Attilánál:
Első hátsó kerék gumizása, olaj+szűrő csere, hűtőfolyadék csere, fékolaj csere, be volt rohadva az alapjárat állító tekerő, szét kellett szedni.
Folyadékot olajat nem vittem. Summa: 24.000.- Tegnap délben vittem, most szólt hogy mehetek érte :)
Egy ideig én is azt hittem, az FZ6 gyorsan melegszik, aztán átültem egy FZ1-re.
Jó oldala, hogy indulás előtt nincs sok várakozás, de a városban túl gyorsan van 100 fokon nyáron, sokat bekapcsol a venti. 6-on ritka volt, hogy elérte volna a ventis szintet a víz hőmérséklete (legalább is az én esetemben). Eddig mindenki azt mondta, hogy ez normális, egy év alatt meg én is elfogadtam.
Idén elfogy a megmaradt 10W40-em, és jövőre lehet én is 10W50-nel próbálkozom.
Elsősorban a melegoldali viszkozitást szoktam figyelembe venni. Hideg oldal nem nagyon számít mivel főleg 15 fok felett használom, és minden esetben bemelegítem, 80 fokos vízzel indulok. Azért is fontosabb nekem a melegoldal mert mint bizonyára ti is észrevettétek gyorsan melegszik az R6 ból örökölt blokk. Városban 5-10 perc araszolás és máris 5 csíkon a víz. Ilyenkor szerintem egy 50-es olajnak kisebb a kormosodási hajlama.
Üdv! Én is ma vittem el a vasat leszervizeltetni. A repsol olajjal van valakinek tapasztalata? Vszínű h most az kerül bele, 10w40 félszint. Am én is Bori Attilánál szeteltetek Szigsztmiklóson. Ha mondja h nincs motulja akkor mondjuk viszek, de azt mondja h ez az olaj is jó lesz bele. Eddig abszolut korrekt volt, most is az, csak remélem nem nyúlunk mellé nagyon ezzel a repsollal (mondjuk vannak olyanok akik meg csak erre esküsznek).
Charex!
Köszi a választ! A kicsi csavar nekem a feszítő tetején állandóan rezeg jobbra - balra. Jó feszítőnél ennek nem szabad mozognia? A tiednél hány kilóméternél jött elő? Csak, hogy tudjam, hogy az enyémben valójában mennyi kilóméter lehet...
Na akkor most leírom, hogy mi történt és ez összesen mibe fáj Attilánál:
Első hátsó kerék gumizása, olaj+szűrő csere, hűtőfolyadék csere, fékolaj csere, be volt rohadva az alapjárat állító tekerő, szét kellett szedni.
Folyadékot olajat nem vittem. Summa: 24.000.- Tegnap délben vittem, most szólt hogy mehetek érte :)