Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na kész is van a motorom. Árakról volt szó nemrég, ki hogy mennyiért szerel.
Na akkor most leírom, hogy mi történt és ez összesen mibe fáj Attilánál:
Első hátsó kerék gumizása, olaj+szűrő csere, hűtőfolyadék csere, fékolaj csere, be volt rohadva az alapjárat állító tekerő, szét kellett szedni.
Folyadékot olajat nem vittem. Summa: 24.000.- Tegnap délben vittem, most szólt hogy mehetek érte :)
Egy ideig én is azt hittem, az FZ6 gyorsan melegszik, aztán átültem egy FZ1-re.
Jó oldala, hogy indulás előtt nincs sok várakozás, de a városban túl gyorsan van 100 fokon nyáron, sokat bekapcsol a venti. 6-on ritka volt, hogy elérte volna a ventis szintet a víz hőmérséklete (legalább is az én esetemben). Eddig mindenki azt mondta, hogy ez normális, egy év alatt meg én is elfogadtam.
Idén elfogy a megmaradt 10W40-em, és jövőre lehet én is 10W50-nel próbálkozom.
Elsősorban a melegoldali viszkozitást szoktam figyelembe venni. Hideg oldal nem nagyon számít mivel főleg 15 fok felett használom, és minden esetben bemelegítem, 80 fokos vízzel indulok. Azért is fontosabb nekem a melegoldal mert mint bizonyára ti is észrevettétek gyorsan melegszik az R6 ból örökölt blokk. Városban 5-10 perc araszolás és máris 5 csíkon a víz. Ilyenkor szerintem egy 50-es olajnak kisebb a kormosodási hajlama.
50ezret
átlagba 50km megyek egy motorral, nem hinném,hogy befolyásolja az életét legalább is ez idő alatt...
De, nyilván számít, de nem jelentősen, ha ez fontos akkor más "hideg oldali" számot kell választani.
10w40nél kin. viszkozitás 40 °C-on: 66mm²/s http://castrolmintabolt.hu/doc...
10w50nél kin. viszkozitás 40 °C-on: 115mm²/s http://castrolmintabolt.hu/doc...

Ez nem számít? aztán lehet igazad van meg kéne környékezni egy szakember
Igen, az első szám a "hideg oldali", a második a hőtűrése. A számokkal nincs is gond, eddig is 10w40-et használtam, csak repsol nem volt eddig.
Nem mert akkor a kisebb érték számít az meg ugyanaz, az 5-40 lenne hidegen "folyósabb".
A 10-50 szerintem félszint bármiből.
http://www.hegylakok.hu/2016/0...

érdekesség,van benne egy videó
10w40 jobb hidegindításkor,ha jol tudom
Üdv! Én csak repsolt használok 10W50 -es full synteticet. Hibátlan.
A Repsol is "jó", de a Motul kiváló.
Üdv! Én is ma vittem el a vasat leszervizeltetni. A repsol olajjal van valakinek tapasztalata? Vszínű h most az kerül bele, 10w40 félszint. Am én is Bori Attilánál szeteltetek Szigsztmiklóson. Ha mondja h nincs motulja akkor mondjuk viszek, de azt mondja h ez az olaj is jó lesz bele. Eddig abszolut korrekt volt, most is az, csak remélem nem nyúlunk mellé nagyon ezzel a repsollal (mondjuk vannak olyanok akik meg csak erre esküsznek).
Köszi
Charex!
Köszi a választ! A kicsi csavar nekem a feszítő tetején állandóan rezeg jobbra - balra. Jó feszítőnél ennek nem szabad mozognia? A tiednél hány kilóméternél jött elő? Csak, hogy tudjam, hogy az enyémben valójában mennyi kilóméter lehet...
A gixer 1100-es topicban napi szereplő, de a fácsén is megtalálod Taschner szerviz címmel.
Köszi!
Tudnál mondani konkrét kontaktot?
Videót kérjél,nézem.
Mondjuk szomszédok vagyunk, de már nem foglalkozom ezzel viszont Taschner Mányban van, szerintem keresd meg.
Motul 5100 10w40 vagy 10w50
Sziasztok. Normál felhasználás mellett melyik olajat javasolnátok? Motul 5100 10W 40 vagy 7100 10W 40
Köszönöm
A szimeringet egy rögzítő gyűrű szokta a helyén tartani, amit nem mindig rozsdamentesből csinálnak. Bár a tiéd még fiatal motor, de érdemes ránézni.