Igen, eleinte volt, hogy kérésre ezek nélkül csináltam, de csak a szopás volt vele mert pár héten belül az új olaj kinyomta a régi szimeringet oszt gariba akarták újra, de má kopletten ingyé, no azóta csak fullosan legfeljebb a porvédő marad, de csak ha nem repedezett.
Érd (Budapest) környékén szelephézag ellenőrzésre/beállításra kit javasoltok?
Még a szerelős témához:
Minden mást megcsináltam otthon már, egyik sem volt egy nagy story, persze minimális tudás és szerszámpark azért kell.
(olajcsere, olajszűrő, légszűrő, fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, fékbetét ellenőrzés)
Még a gyertyacsere lesz, amit otthon megcsinálok majd.
Ha már szerelés... teleszkóp olajcseréjénél mindenképp érdemes szimeringeket és porvédőket is cserélni?
Nincs baj velük, de nem tudom, milyen az állapotuk belül. A porvédő épnek tűnik. Szimeringen nem akarok spórolni, de a porvédőkért 7,7e FT-ot kérnek.
Nekem bontott kevesebbet futottal jóval halkabb lett a dolog. Elméletileg akkor rossz a feszítő, ha beleraksz egy csavarhúzót és ugrál benne. Én is gondolkozom egy gyári újon, de még nem tudom mi legyen vele. Szerelőm szerint felejtsem el a bontottat és a vezérműlánc cserét. Inkább vegyek egy zsír új feszítőt. Még nem szántam el magam rá, de nem vészes a helyzet.
ha csak cserélsz nem lesz levegős ,ha el nem cseszed a többit Zoli leírta. Nekem is ment a dolog pedig itt a három nyergen 6 légtelenítő van , és egy kilométer fékcső
persze a barkács dolgokat én is magam csinálom, olajok fék betét , himba rendszer ilyesmi...kormányátalakítást is magam végeztem..
De bele nem piszkálnék jobban. meg nem is kellett ..
Bő egy éve szétszedték,gyertyákat is kicserélték már ekkor, szelephézag vezérlés rendben..mehetek 24ekm a következő szelephézag ellenörzésig.a gyertya cseréig meg 48-at
Milkának 76e-nél kellett állítani előszőr(1100xx)
Siman megteszik,ma egy szimpla fokaba kellett paszirozni egy sarok garniturat,no jott egyedul,festekesvodrokkel a csomsgtartoban,es fogalma sem volt hogy kell ulest lehsjtani.
Es rengeteg van,de 5000 az sok,az profin megallapitja.
Ja a szinkron kell muszer,telo is necces ha nincs par szerszam,hezaghoz is erteni kell megis hanyan nekiesnek,viszont egy olajcsere,hutofolyadek vagy fekfolyadekhoz esetleg legszurohoz illik hozzallni vagy talalni havert aki megmutatja.
Persze, neppertől vettem. Az ára kedvező volt, közel egy misivel az előző motor után....
Végülis 18 ezer km-es, de sérült volt. Ricsi szerint is valós lehet a km. Vettem rá idomokat, lehet, hogy át fogom fényeztetni. Sokba fog kerülni, de az a lényeg, hogy ........ ne sérüljönk meg:-)
Hallottam már, hogy olyan embert szidtak, aki elkezdett egy műveletet, de nem tudta befejezni és elvitte a "fél" motort a szerelőhöz, hogy rakjamáössze. Cifra volt, meg gondolom a számla vége is.
egyébként még onnan jön a cumi ,amikor vez tengelyek ki. lapka csere vezérlés miegymás. Jobb ezt illetékesre bízni.. ennyi és kész
vagy otthon magának aki tudja,de én nem ez a kategória vagyok. Se idő se tudásom. Meg mi van ha valami gebasz beüt? Na az mennyi lesz?
Csak leeresztettem csovet nem vettem le.
Igazabol a szelepfedel leveteleig eljutni a hosszu ido nemely tipuson annyi a csetresz hogy igen sok a kiegeszito bizgerek levetele mire eljutot a hezagmero hasznalataig szoval az a 25-30 nem is olyan rossz
Az atlagember neha olyanokat mond hogy egnek all a hajam.
Egy tehertaxi 2 emberrel egy ulogarnitura bevitelevel 5000-humekkora penz az sok.Hat a gazolaj csak 300 forint miert ennyi?
Még a szerelős témához:
Minden mást megcsináltam otthon már, egyik sem volt egy nagy story, persze minimális tudás és szerszámpark azért kell.
(olajcsere, olajszűrő, légszűrő, fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, fékbetét ellenőrzés)
Még a gyertyacsere lesz, amit otthon megcsinálok majd.
Nincs baj velük, de nem tudom, milyen az állapotuk belül. A porvédő épnek tűnik. Szimeringen nem akarok spórolni, de a porvédőkért 7,7e FT-ot kérnek.
Kösz!
http://youtu.be/G1PnPJBmTuU
De bele nem piszkálnék jobban. meg nem is kellett ..
Bő egy éve szétszedték,gyertyákat is kicserélték már ekkor, szelephézag vezérlés rendben..mehetek 24ekm a következő szelephézag ellenörzésig.a gyertya cseréig meg 48-at
Milkának 76e-nél kellett állítani előszőr(1100xx)
Es rengeteg van,de 5000 az sok,az profin megallapitja.
Ja a szinkron kell muszer,telo is necces ha nincs par szerszam,hezaghoz is erteni kell megis hanyan nekiesnek,viszont egy olajcsere,hutofolyadek vagy fekfolyadekhoz esetleg legszurohoz illik hozzallni vagy talalni havert aki megmutatja.
Végülis 18 ezer km-es, de sérült volt. Ricsi szerint is valós lehet a km. Vettem rá idomokat, lehet, hogy át fogom fényeztetni. Sokba fog kerülni, de az a lényeg, hogy ........ ne sérüljönk meg:-)
egyébként még onnan jön a cumi ,amikor vez tengelyek ki. lapka csere vezérlés miegymás. Jobb ezt illetékesre bízni.. ennyi és kész
vagy otthon magának aki tudja,de én nem ez a kategória vagyok. Se idő se tudásom. Meg mi van ha valami gebasz beüt? Na az mennyi lesz?
Igazabol a szelepfedel leveteleig eljutni a hosszu ido nemely tipuson annyi a csetresz hogy igen sok a kiegeszito bizgerek levetele mire eljutot a hezagmero hasznalataig szoval az a 25-30 nem is olyan rossz
Az atlagember neha olyanokat mond hogy egnek all a hajam.
Egy tehertaxi 2 emberrel egy ulogarnitura bevitelevel 5000-humekkora penz az sok.Hat a gazolaj csak 300 forint miert ennyi?