Bele is vagyok bolondulva, bejön ez a full fekete verzió. (Meg ami szintén nem mindegy, ez árban jóval közelebb áll az elképzeléseimhez, mint a pesti piros, de azért azt is megnézem.)
Valaki nem tud mondani valami bevalt fóliát, amit néha túrázásnál felraknék, hogy sátor, gumipók stb ne karcolja/koptassa a fényezést utána pedig ha már nem kell könnyen eltávolítható? Előre is köszi.
Én is a wd40 lánctisztítóját használom, nekem bevált. De motoros futár kollégák féktisztítót is javasolták, azt még nem próbáltam. Kenni meg motul road plus, szép fehér lesz ;-)
Én a Brigit jobban szeretem, kevésbé maró, kevésbé bántja a gumi alkatrészeket (papíron) és nagyon hatékony.
Először be szoktam kenni a láncot egy nagyobb ecsettel, megyek egy kört, majd a második turnusban erősebb sörtéjű kefével elkezdem suvickolni az "előáztatott" láncot. Vizet csak a legvégén érdemes használni, mert a Brigi vízzel keveredve fehér nyálkás anyag lesz. Hogy megnézzem, hol nem tiszta még, egy "tiszta" ronggyal letörlöm, és ha stimmel minden, csak aztán jön a víz, de akkor bőven!
Tavaly akciós volt (+ megtetszett, ahogy kinéz ) a Metroban a WD40 lánctisztítója, abból vettem egyet. Ha nagyon koszos a lánc, az ilyen cuccok nem költséghatékonyak, mondhatni a Brigéciolhoz képest nagyon drágák, de ha karban van tartva a lánc, és csak fenn kell tartani az állapotát, egy ilyen spré 4-5 alkalomra is elég (ami gy egész nyár).
Még talán egy Hiace is akad a szolgálati autók között. De sajnos most pihen a projekt szerdáig, mert nem dolgoznak. Fenébe, pedig be vagyok sózva, már mennék le megnézni.
tank, felső villahíd,elsó sárvédő,összes hátsó idom
tankon a yamaha matrica se gyári
Ez a kek extraszuperul mutat verofenyes napon,hasznald ki.
nálam lehet érdeklődni
Csak egyszer kell,de mindentol ved.
Valaki nem tud mondani valami bevalt fóliát, amit néha túrázásnál felraknék, hogy sátor, gumipók stb ne karcolja/koptassa a fényezést utána pedig ha már nem kell könnyen eltávolítható? Előre is köszi.
ez teljesen át van festve
Kedves ismerősöm szemezget ezzel a géppel! Esetleg van valami infótok róla?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9499361
Vagy hasonló árban tudtok valami jó vételt?
Köszönöm!
Először be szoktam kenni a láncot egy nagyobb ecsettel, megyek egy kört, majd a második turnusban erősebb sörtéjű kefével elkezdem suvickolni az "előáztatott" láncot. Vizet csak a legvégén érdemes használni, mert a Brigi vízzel keveredve fehér nyálkás anyag lesz. Hogy megnézzem, hol nem tiszta még, egy "tiszta" ronggyal letörlöm, és ha stimmel minden, csak aztán jön a víz, de akkor bőven!
Tavaly akciós volt (+ megtetszett, ahogy kinéz ) a Metroban a WD40 lánctisztítója, abból vettem egyet. Ha nagyon koszos a lánc, az ilyen cuccok nem költséghatékonyak, mondhatni a Brigéciolhoz képest nagyon drágák, de ha karban van tartva a lánc, és csak fenn kell tartani az állapotát, egy ilyen spré 4-5 alkalomra is elég (ami gy egész nyár).
Toddzos: Mutatsz egy képet? Könnyebb eldönteni.
bár mintha azt mondtad volna fejidom nem kőő