Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki tapasztalt már ilyen hibát. Nekem egy FZS 1000 Fazerem van. Azt vettem észre, hogy motorozás után az önindító alatt olajfilm réteg található. Gondoltam az önindító o gyűrűnél szivárog az olaj, kicseréltem de csak nem múlt el az olajfolyás. Lehet, hogy az önindítóból szivárog?

Segítségeteket előre is köszönöm.
Te hanyas gyártás vagy?
Túrára egyelőre még nem gondolok, ahhoz majd kell valami társaság. Meg őszintén szólva némi motorozási tudás.

De a legelső egy motor.
Háááát a hajót nem mindig.
Ford Fairlane-ben a Jonny hajóját Mighty Penis-nek hívták.
Ez korrektnek tűnik!
Már csak egy százas (dobozplatni, kisplexi, bukócső) és túrázásra alkalmas lesz :-)
Igen, a váz elég fényes színű, bár ettől még nem feltétlenül rossz a motor... a szín nem gyári, az sem gond.
Gondolom behozott :-( +se bukócső, se dobozplatni, se kisplexi... 650-ért talán megnézném, 8 kilóért sok.
Rossz szót használtam, a hülye Jay és Néma Bob-ból ragadt meg a fülemben.
"A heteroszexualitás szexuális vagy romantikus vonzalom az ellenkező nemű személyek között (azaz a férfi és nő kapcsolata)."
Lényeg, hogy a Fazerem egy srác!
Miért tekintik olyan sokan "lánynak" a motorjukat? Hajóknál teljesen bevett, hogy azok női nevet kapnak, de motoroknál? Nekem Phase-R_OneT a heteró élettársam!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9909977

Egyelore akkor ezt nezem meg. Bar ez vastagabb arban a szandekaimnal. Gyarinak is tunik, magyarnak is. Na jo, nem egy narancs...
Az nekem is feltunk, hogy vajh miert fenyes a vaz? Es ebben az evjarat an nem latok ilyen fenyetesu tankot.
Fruzsinak is volt valami nyűgje, mert újra fújták, de lehet velem van a baj,hogy szeretem a gyári fényezést....
ill a képen nem látszik valami faszán, de mintha a váza se az eredeti pompájában fest...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9928964

Vélemény? Esetleg ismeritek?
ok!
Nem motor ügyben!
Jó lesz a hétvége,pénteken megcsörgesselek
először azt hittem motor ügyben,csodálkoztam is. De leesett,hogy másra gondoltál.
Hétvégén ?
Tibi bátyám, valamikor nem jársz véletlen felém egy kis szakértés kéne.
fékkar az nálunk is állítható, a kuplung kar nem, de bowdenes kuplungú motoroknál nem nagyon szokott állítható lenni...
Ebay ről szoktak vadászni kínai állíthatós karokat....
Valakit nem érdekel fazerhez használtam,8e ft ra gondoltam.
Helló. Van valakinek állítható fék és kuplungkarja? Hol lehet ilyet venni itthon és milyet szabad? Volt már pár motorom és azokon gyárilag mind állítható volt, nem tudom miért spórolt ezzel a Yamaha...
Vettem bele kúpgörgős alsó, felső csapágyat, de csak szettben szabad venni, mert akkor adnak hozzá való szimeringet is. És jól bekentem SKF, a hajózásban is használt vízálló csapágy zsírral, azóta semmi gond vele. 2-3 évente azért kap friss zsírt, bár nem lenne rá szükség.
Nem, nem kottyan, és a vezetés közben sem éreztem hogy gond lenne. Úgy vettem észre, hogy középállványon volt a motor, és a hátsó keréken volt a súly, az első a levegőben volt. Véletlenül, egy parkolóban. A hátsó doboztartót fogtam, és valamiért elforgattam a kormányt, és a doboztartó konzolon éreztem a darálást, ahogy mozgattam a kormányt jobbra, balra.
Gyönyörű, de erésnek érzem ezt az árat. Persze minden annyi, amennyiért megveszik.
Krisztián, mi a jele, hogy cserélni kell?
Megtolom egy kicsit, és behúzom az első féket és ha koppan, kotyog, akkor csere?
Én a gyári kormány csapágyat 30 ezer km körül cseréltem. Úgy el volt rozsdasodva, hogy nem hittem a szememnek. Pedig nem mostam soha sterimoval.
Ugyanebben a cipőben járok, ezzel a túraplexivel vettem, és az én 183 cm-emmel nem az igazi, de nem tudom milyen a gyári vagy egy PUIG duplabubis plexi.
Túrára készülök és nagyon kipróbálnék egy másik plexit...
Nincsen valakinek egy gyári vagy PUIG plexije esetleg "kölcsön"? Elmegyek érte mocival, felszerelem, kauciót is hagyok...