Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mitől függ, hogy a duda jobb vagy bal oldalon van? Modellév, első forgalomba helyező ország vagy valami tök más?
Mindkét motorom így vizsgázott.
A 3. is ilyen lesz.
Igen, volt már olyan osztrák autóm is.
Ha ügyesen csinálod és jól le van szervezne 1 nap alatt lezavarható.
Anno az asszonynak néztünk ott egy behozott autót.
A papírozás macerás lett volna, haza kell hoznod a mocit valamivel, és a saját megyédben intézni a papírokat, VPID igénylés, reg. adó befizetés, honosítás, stb.
Zala megyében más megyei lakosnak nem is intéztek volna helyben semmit, anno beszéltünk egy ügyintézővel, aki potom 30e Ft-ért bonyolította volna le helyben a papírozást helyettünk, bejelentette volna az asszonyt egy zalai lakáscímre is :-)

(Aztán lett belőle végül egy magyarországi, első gazdás autó - magas, de legalább megbízható km futással, szervizkönyvvel, minden szervizbejegyzéshez ÁFÁ-s számlával)
Nekem mondod? Borzasztó messze van (most nézem, működnek e már a Véda kamerák...). Ha nem olyanok a körülmények, amilyenek, akkor tuti nem megyek. De jól jött ki. Szerintem lehet ebbol a 650-bol alkudni, kerdes, mekkora szívás a papírozás? Meg mennyi türelem kell hozzá. Az indexek, a rendszámtábla világítás/tartó nem gyári, a kormány valami rpv? Valami3 betűs.
Az elsoe, elirta. A forgalmiban 72kW van.
Nagyon elszánt lehetsz, mert Z.egerszeg nagyon messze van... mindentől!
Neked melyik tetszett jobban?

Én biztos az olcsóbbat venném és maradna pénzem leszervizelni + a kedvemre alakítani.
Az egerszegin annyit látok, hogy az indexek nem eredetiek, elől sem, és hátul sem (ez semmit sem jelent)
600-ért odaadja az olasz gépet?
Vagy az első, vagy a második teljesítménye 78 lóerőben volt meghatározva. Én maradnék a 98 lovas verziónál a helyedben.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9424381
Olaszból jött két éve, a bal oldalon a tank az embléma alatt horpadt, a kipufogó gyári, de mahinált a hang miatt, van bozzá hátsó táska (de miért fújták színre).
Hogy tetsz?

Megnéztem ma Zalaegerszegen egy mocit (apám az de messze van), szépen néz ki. A tankra azt mondja a srác, szerinte nem a gyári (ez is olaszból jött gép), de legalábbis túl szép ahhoz, hogy 10 éves legyen. A többi idomon látszik a karc. A váz szépen néz ki, a bukógomba felszerelése közben valaki sikeresen összekarcolta azon a részen (kör alakú). A fickó legalább szimpi volt. Azt mondta nyugodtan fényképezzem le, vigyem el az alvázszámot, és ellenőrizzem, ha akarom. Felirtam a korábbi tulaj nevét. A motor egyébként kinti kereskedésből jött, leadott moci új vásárlásakor. http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9897231


Ma ennyit intéztem.
Ricsibontó
http://motorbonto.com/elerhetoseg/
Tel.: +36 70 585 0436
Sziasztok!
Nem tudtok valahol bontót ahol FZ1 alkatrészek is vannak? Egy utas ülésre lenne szükségem.
Sajnos egyiket sem tudom, bár az én mocim olyan színű mint a tiéd.
Google nem adott ki rá semmit angolul?
Na de mi a színkódja vajon a fekete fejidomnak. Gondolom a tiéd is fekete. :)
Papíron ezt is feketének hívták, de a nap teljes ragyogásában látszódott, hogy több annál.
A tankom grafit színű, a fejidom fekete, de abban is vannak csillámok úgy látom.
Gondolom a feketére gondol a motorostársunk.
Fekete vagy sötét grafit kis ezüst csillámokkal?
Nem hiszem, hogy tudok rá annyit szánni, hiába - tételezzük fel - csili vili. :-(
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni 2006- os fazer (FZ6S)fekete fejidomjának a színkódjában?
Előre is köszönöm.
Üdv.
A Fruzsi elkelt???
A másikat pedig megveszed Te, jól értem?
És akkor van az, aki nem azt a fényképet rakja fel, mint amit árul, és nem baj, ha rozsdás (az olasz tengeri levegőtől) minden csavar, illetve biztos véletlenül a kezével horpasztotta be a tankot. :-)
Nincs esetleg Zalaegerszegen fórumtag motorhoz értő emberke?
Fruzsina elment, a szép motor sok pénzért (piros) jövő héten (nyugtatgatom magam, hogy nem, nincs rá pénzed, nem, nincs rá pénzed.) :-)

Tanulmányt lehetne írni az eladókból. Az egyik retkes koszos mocival jön, a másik az olaszból hozott szép állapotú motornak nem tudja, meddig van (és van e) műszakija, amúgy se lehet felhívni csak nehezen, a Yamaha Harmatinál meg a kutya se szólt hozzám. :-) Aztán van mégegy, az állandóan ki van kapcsolva. Tényleg a legdrágább volt eddig a legnormálisabb. Mármint az eladó. :-)
Igen, ez a "B" verzió :-)