Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A behozottakról volt szó, arról írtam
Nekem is ilyen van, azért kérdem... te hány centi magas vagy?
erről simán elhiszem,hogy 4800km van benne, gyári gumi van rajta, csili vili, mondjuk az ára is tükrözi az állapotot....
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Nem beszelve olyan finomsagokrol mint fekdugattyu.
így igaz
Ket valasztasod van,vagy veszel egy jot ami hibamentes vagy egy lepukkantat olcson,es rakoltod a fenmarado osszeget majd ugyanott vagy.

Egy lancszett,gumi,olajcsere,szuro combo 120-150e ha meg radobjuk egy szerviz dijat mondjuk 30 maris beleugrottunk hogy egy 700-ezres motor 850-900e.
Es az amit itt a tobbiek promotalnak lehet alkukepes is,megnezest meger,meg ha nem veszed meg akkoris egy jo tampont a kesobbi megtekintett gepek allapotahoz etalonnak.
Ja és kezdő motoros ként,ha megfogadsz egy tanácsot , hívd el Petit motort venni!
Meg se néztem de hallgass Petire...

Egyébként hiába szabsz határt, ha vmi ostromlott darabot veszel többe kerül majd... meg a szar érzés utána ,hogy mit vettél...
Ja és ha el akarod adni a szebbet inkább megveszik...
Nekemis az tetszik, amire azt írtad, az első, amit meg is vennél. Csak hát az ára. Nyilván ár/érték arány rendben, csak szabtam magamnak egy hatart, megelőzendő, hogy kezdő motorosként megvegyem a stalon Kawa Vulcan S-t. :-)

(És van bennem egy olyan gondolat, hogy ha még sem jön össze ez a motoros dolog - nagyban visszaveti a feelinget, higy asszony nem hajlandó ráülni - akkor a legminimálisabb veszteséggel tudjak jövőre kiszállni.)
Jossnak,meg még sok mindenkinek 50e km felett is még a gyári sima golyós csapágya volt...
szóval nem hinném,hogy ezt típus hibának lehet nevezni...
Ennek az élettartama sok mindentől függ, ki milyen utakon jár, hogy mossa a motorját, mennyire van megzsírozva, ha már elkezd lazulni és nem húzol utána akkor megint rottyra megy....
de jobban a zsokék agyában
kormánycsapágy a motorok nagy százalékénál gyenge pont,
és ? kopó alkatrész..
Viszont cserelni kellett,tehat hibas volt.
valóban a fazeremnél 40 nél kormánycsapágyat kellett cserélni...majd beleszakadtam 12e ft volt...

az Xx-még gyári 54565km :)
Inkabb csak sokat allt.
kormánycsapágyat ...15km-nél? Akkor azzal sokat keroztak
ezeket nézted:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9915508
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9897231
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9671307
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9869754
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-9840320
talán ez az első amit meg is vennék:http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_1_ev_garancia-9729704
árba innentől felfele lehet válogatni, lefele elég gázos a helyzet, szerintem a 80% törött...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_gyonyoru-9789390
.
.
.
Charex!
Úgy néz ki, hogy igazad lesz a vezérműlánc feszítőjével kapcsolatban. Ma ebben a szép időben motoroztam egyet, természetesen a zizegés 3500-4000 környékén ott volt. Miután hazaértem levettem a feszítő tetejét és egy kicsit fellazítottam és hagytam újra megfeszülni. Azóta a zizegés jóval csendesebb lett. A kis csavarnak a feszítőn belül egyáltalán nem szabadna vibrálnia? Ha jól láttam egy új feszítő ára kb 35000 Ft. Ha ez teljesen megszünteti a zörejt akkor beruházok egyre.
Nekem a Givi annyira zavaró volt hogy szörnyű... Még a motor viselkedésére is igencsak ihatott, magasabb tempónál a menetszél rendesen lökdösött már 110-nél is. A gyárival nincs ilyen bajom, telibe kapom viszont egyenletesen, nem dobál. Ha valakit érdekel van egy eladó Givim FZS-re, a képeimen még azzal van szerelve.
Az én gépemen is ilyen túraplexi van. Én csak 175 cm vagyok, mégis a sisakra tolja a szelet. Így felnyitható sisakkal autópálya csak füldugóval viselhető. Összehasonlítani nem tudom, gyári plexim sosem volt.
Külföldről csak úgy érdemes ha saját magad kimész és behozol egyet.
Bár nézegettem különböző német és osztrák oldalakat és javarészt drágábbak,mint itthon.
Nem lehetetlen idősebb motort kevés km rel venni, én inkább a külföldről behozottakra értettem a km tekerést.
Dehogynem.
Viszont olyan nincs hogy sose romlik el.
Visszaolvasva a kommenteket írjátok,hogy amelyik motorban kevés a kilométer annak visszatekerték az óráját.
Én 8 évesen vettem a motoromat 16.000km-el úgy,hogy a negyedik tulaj vagyok!
Az elöző gazda fél évet használta kemény 1500km-ert ment vele.
A motoron semmi kókányolás nincs egyedül a kormánycsapágyat kellett cserélnem.
A fékbetétek is alig koptak és látszott is rajta hogy újszerű állapotban van a gép.
Nem csörög nem zörög egybe van ahogy kell.