Leírtak alapján én nem foglalkoznék vele, persze látni kell.
A fekete váznak elég jellegzetes festése van, aki ismeri az ki tudja szűrni ha festve volt.
És 2005ben biztos nem volt fehér tankos fazer
Engem egyedül a kormánycsapágy érint fz6 nál,1000nél gyári még,,,
Szóval én nem panaszkodom, kopó alkatrészeken kívül szinte semmire se kellett költenem...
A videón meg nem értem minek kell szenvedni manuális láncfeszítővel, mindkét fazeremben gyári feszítő van és mindkettőben 50e felett van...
Összességében én a japán motorokat tartom a legmegbízhatóbbaknak...
Megnéztem egy gépet.
2005-ös, elvileg magyar (már ha a forgalmi B oszlopában szereplő 2005-ös év ezt támasztja alá). Eldőltek vele, ezért új tank van rajta (gyöngyház fehér, a forgalmi szerint a moci fekete, a tulaj szerint fehér volt, fekete csíkkal, de ilyet nem találok). A váz és a "motor" fekete. A vázon nem láttam sérülést. A bal oldalon az a kilógó kerek valami (dekli vagy dekni vagy ilyesmi), az ki van cserélve, és nincs rajta yamaha felirat. A motor amúgy koszos volt, mondván, nem az a lényeg, hogy szépre pucolja. Így az első telót nehéz volt megvizslatni, de úgy tűnik, csak kosz volt valóban. A fémes rész, ami csúszkál, az szép tiszta volt. Kb. ennyi. És 700e.
Na ja csak leesik a lánckerék,szétrohad a kormánycsapágy,kopnak a szelepek,vezérműtrngelyek,youtube-on sok az olajpumpa láncos videó és van egy felrobbant kuplungos is......ez a kedvencem.
Szóval olyan motor ami nem romlik el az mese sok habbal.
Én egy évig használtam Givinek valami magasabb plexijét (ezzel vettem), de nekem csak szarabb lett mint a gyárival mert pont a nyakamtól felfelé nyomta a szelet rám. Igaz nekem FZS-en volt, és én 193 cm vagyok. Egy 180-as emberkének vszínű már jó lenne.
Nekem Givi túraplexim van.
Annyit kell tudni róla,hogy kb. 12 centivel magasabb,mint a gyári a felfogatás ugyanaz.
Nálam a gyárival 120-130-ig volt aránylag szélcsend a túraplexivel ez 150-160-ra módosult.
Gondolta,ismerem milyen rugora jar a japo motortulajok esze.
Amennyi bugyis bugyuta viccet hallottam mar.
amugy komolyan mondom felelmetesen hasonlit egy fz-re,belul,vannak aprobb kulonbsegek de az elrendezese egy s2 600 a bele meg inkabb a 05-06 kornyeki r1 meg az utanna kovetkezo fz1 belso elrendezeset koveti avval a hulye olaj/vizpumpaval.
Ez nem teljesen igaz! Bár tényleg film cím
Amúgy ezt kifejezést Karu barátom mondta a Sáskának a land rover-ére.
Én meg innen vettem át a te lovadra köze nincs hozzá ki,hogy törte össze,meg milyen indulatból, ha törésmentes lenne akkor is ezt mondanám
Nem én voltam az, nekem FZ1-em van, plusz egy oldal idomom is, de amúgy tényleg hasonló!
Itt Szeged környékén ííítéletidő volt. Úgy fúj most is a szél, hogy leröpködnek a dolgok a teraszról.
Egy film cime,szovicc.
es volt egy baleset ami miatt lassu tuzon sult meg felev alatt a generatorom.
Ebbul kerekitettek a joravalo japo tulajok egy legendat.
Jo a szart,egy elhanyagolt bizgere mosogep karakterrel.viszont nem volt draga,jateknak pont jo.
Mire vegzek a takaritassal jo lesz arra a celra amire vettem.
Az angollal meg nincs baj mar egy eve,talan az utolso turan azt a rohadtnagy katyut kiveve.
Ezt meg meg kell oldani.
Es turistagepnek tokeletes,pocc indult 5 honap utan.
A karbis az nyugosebb.Remelem nem kell szetszednem,a hatam kozepebe kivanok egy zoldkocsonyas karbipucolast.Egyenlore megkuldtem spurival.
A fekete váznak elég jellegzetes festése van, aki ismeri az ki tudja szűrni ha festve volt.
És 2005ben biztos nem volt fehér tankos fazer
Szóval én nem panaszkodom, kopó alkatrészeken kívül szinte semmire se kellett költenem...
A videón meg nem értem minek kell szenvedni manuális láncfeszítővel, mindkét fazeremben gyári feszítő van és mindkettőben 50e felett van...
Összességében én a japán motorokat tartom a legmegbízhatóbbaknak...
2005-ös, elvileg magyar (már ha a forgalmi B oszlopában szereplő 2005-ös év ezt támasztja alá). Eldőltek vele, ezért új tank van rajta (gyöngyház fehér, a forgalmi szerint a moci fekete, a tulaj szerint fehér volt, fekete csíkkal, de ilyet nem találok). A váz és a "motor" fekete. A vázon nem láttam sérülést. A bal oldalon az a kilógó kerek valami (dekli vagy dekni vagy ilyesmi), az ki van cserélve, és nincs rajta yamaha felirat. A motor amúgy koszos volt, mondván, nem az a lényeg, hogy szépre pucolja. Így az első telót nehéz volt megvizslatni, de úgy tűnik, csak kosz volt valóban. A fémes rész, ami csúszkál, az szép tiszta volt. Kb. ennyi. És 700e.
Szóval olyan motor ami nem romlik el az mese sok habbal.
http://youtu.be/gkvhWnN5Nvs
Annyit kell tudni róla,hogy kb. 12 centivel magasabb,mint a gyári a felfogatás ugyanaz.
Nálam a gyárival 120-130-ig volt aránylag szélcsend a túraplexivel ez 150-160-ra módosult.
Amennyi bugyis bugyuta viccet hallottam mar.
amugy komolyan mondom felelmetesen hasonlit egy fz-re,belul,vannak aprobb kulonbsegek de az elrendezese egy s2 600 a bele meg inkabb a 05-06 kornyeki r1 meg az utanna kovetkezo fz1 belso elrendezeset koveti avval a hulye olaj/vizpumpaval.
Amúgy ezt kifejezést Karu barátom mondta a Sáskának a land rover-ére.
Én meg innen vettem át a te lovadra köze nincs hozzá ki,hogy törte össze,meg milyen indulatból, ha törésmentes lenne akkor is ezt mondanám
Nem én voltam az, nekem FZ1-em van, plusz egy oldal idomom is, de amúgy tényleg hasonló!
Itt Szeged környékén ííítéletidő volt. Úgy fúj most is a szél, hogy leröpködnek a dolgok a teraszról.
es volt egy baleset ami miatt lassu tuzon sult meg felev alatt a generatorom.
Ebbul kerekitettek a joravalo japo tulajok egy legendat.
Használt itt valaki GIVI D136ST túraplexit?
Esetleg van róla tapasztalat?
de miért beteg? :-)
Mire vegzek a takaritassal jo lesz arra a celra amire vettem.
Az angollal meg nincs baj mar egy eve,talan az utolso turan azt a rohadtnagy katyut kiveve.
Ezt meg meg kell oldani.
Es turistagepnek tokeletes,pocc indult 5 honap utan.
A karbis az nyugosebb.Remelem nem kell szetszednem,a hatam kozepebe kivanok egy zoldkocsonyas karbipucolast.Egyenlore megkuldtem spurival.