Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

attól még nem tarthatom a japán motorokat megbízhatónak
Jah,vettél is egyet most.................vagy nem?
Leírtak alapján én nem foglalkoznék vele, persze látni kell.
A fekete váznak elég jellegzetes festése van, aki ismeri az ki tudja szűrni ha festve volt.
És 2005ben biztos nem volt fehér tankos fazer
Engem egyedül a kormánycsapágy érint fz6 nál,1000nél gyári még,,,
Szóval én nem panaszkodom, kopó alkatrészeken kívül szinte semmire se kellett költenem...
A videón meg nem értem minek kell szenvedni manuális láncfeszítővel, mindkét fazeremben gyári feszítő van és mindkettőben 50e felett van...
Összességében én a japán motorokat tartom a legmegbízhatóbbaknak...
Megnéztem egy gépet.
2005-ös, elvileg magyar (már ha a forgalmi B oszlopában szereplő 2005-ös év ezt támasztja alá). Eldőltek vele, ezért új tank van rajta (gyöngyház fehér, a forgalmi szerint a moci fekete, a tulaj szerint fehér volt, fekete csíkkal, de ilyet nem találok). A váz és a "motor" fekete. A vázon nem láttam sérülést. A bal oldalon az a kilógó kerek valami (dekli vagy dekni vagy ilyesmi), az ki van cserélve, és nincs rajta yamaha felirat. A motor amúgy koszos volt, mondván, nem az a lényeg, hogy szépre pucolja. Így az első telót nehéz volt megvizslatni, de úgy tűnik, csak kosz volt valóban. A fémes rész, ami csúszkál, az szép tiszta volt. Kb. ennyi. És 700e.
Na ja csak leesik a lánckerék,szétrohad a kormánycsapágy,kopnak a szelepek,vezérműtrngelyek,youtube-on sok az olajpumpa láncos videó és van egy felrobbant kuplungos is......ez a kedvencem.
Szóval olyan motor ami nem romlik el az mese sok habbal.


http://youtu.be/gkvhWnN5Nvs
Szóval, ha valaki 180 cm, ő még csak emberKE?
Én egy évig használtam Givinek valami magasabb plexijét (ezzel vettem), de nekem csak szarabb lett mint a gyárival mert pont a nyakamtól felfelé nyomta a szelet rám. Igaz nekem FZS-en volt, és én 193 cm vagyok. Egy 180-as emberkének vszínű már jó lenne.
Nekem Givi túraplexim van.
Annyit kell tudni róla,hogy kb. 12 centivel magasabb,mint a gyári a felfogatás ugyanaz.
Nálam a gyárival 120-130-ig volt aránylag szélcsend a túraplexivel ez 150-160-ra módosult.
lehet,hogy hasonlít, csak fő különbség az,hogy a dzsamaha az nem romlik el
Gondolta,ismerem milyen rugora jar a japo motortulajok esze.
Amennyi bugyis bugyuta viccet hallottam mar.
amugy komolyan mondom felelmetesen hasonlit egy fz-re,belul,vannak aprobb kulonbsegek de az elrendezese egy s2 600 a bele meg inkabb a 05-06 kornyeki r1 meg az utanna kovetkezo fz1 belso elrendezeset koveti avval a hulye olaj/vizpumpaval.
Ez nem teljesen igaz! Bár tényleg film cím
Amúgy ezt kifejezést Karu barátom mondta a Sáskának a land rover-ére.
Én meg innen vettem át a te lovadra köze nincs hozzá ki,hogy törte össze,meg milyen indulatból, ha törésmentes lenne akkor is ezt mondanám
Közben igen, már látom a különbségeket, csak hirtelen beugrottál :D
Szia!

Nem én voltam az, nekem FZ1-em van, plusz egy oldal idomom is, de amúgy tényleg hasonló!
Itt Szeged környékén ííítéletidő volt. Úgy fúj most is a szél, hogy leröpködnek a dolgok a teraszról.
Egy film cime,szovicc.
es volt egy baleset ami miatt lassu tuzon sult meg felev alatt a generatorom.
Ebbul kerekitettek a joravalo japo tulajok egy legendat.
Sziasztok!
Használt itt valaki GIVI D136ST túraplexit?
Esetleg van róla tapasztalat?
már értem, hogy miért angol.
de miért beteg? :-)
Hali! Jött ma szembe egy nagyon tutter és annál ismerősebb Fazer...nem Te voltál Phase-R? :) (Esztergom)
2009-es triumph street triple.Narancs szinu.
Sokan, kb. 150-200 motor
Milyen géped van?
Jo a szart,egy elhanyagolt bizgere mosogep karakterrel.viszont nem volt draga,jateknak pont jo.
Mire vegzek a takaritassal jo lesz arra a celra amire vettem.
Az angollal meg nincs baj mar egy eve,talan az utolso turan azt a rohadtnagy katyut kiveve.
Ezt meg meg kell oldani.
Es turistagepnek tokeletes,pocc indult 5 honap utan.
A karbis az nyugosebb.Remelem nem kell szetszednem,a hatam kozepebe kivanok egy zoldkocsonyas karbipucolast.Egyenlore megkuldtem spurival.
Hányan voltatok Sukorón?
tudtam,hogy megtérsz és veszel egy jó japán motort