Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért ? gyakorlatilag egy szilent blokk. az autók futóművében is tönkre megy
De ez siman belengette a fekcsovet is,igaz nekem mindketton csak oda van csavarva a vazhoz.
Viktornak a shiveren mozgott feleennyire es az egyik ful repedt,azis ilyen gumiszaba van agyazva.

En levennem es megneznem.
valószínű a gumis alátét van ellágyulva, azért mozog ennyire.
Különben nem rossz megoldás, mert így a rezgést nem annyira viszi át a lábtartóra...
En megneznem a labtarto helyet,ez mem normalis.
olyan nincs,hogy a gumi elfárad:) bebaszna..
igen vszínű az lesz mert más miatt nem csinálhat ilyet..
igen a csavar koppra van húzva :)
azért szemmel nem feltétlen látod,hogy üt e, kéne egy mérőóra amivel ki lehet mérni...
Jó kérdés, lehet a gumi jobban el van fáradva, VAGY ki van lazulva a csavar?
igen de ennyire kell mozognia? MEg mikor lenyomom a fékpedált mikor már izombol taposom a végén fel le jár egy kicsit lábam alatt. A tárcsa szépen fut.
Igen. Ha megnézed, a nagy gumialátétek engedik ilyen rugalmasan fityegni.
Most már jó a video :D
Köszönöm szépen!
Az első ami az F650 után furcsa volt, hogy pörgetni kell, a BMW -nél szinte egyből ott volt a teljes nyomaték. De hamar megszoktam. Régebben egy FZX250 -em volt, na az egy igazi pörgős zsebrakéta :-)
Grat a motorhoz, az F650 után igazi rakéta lesz! Sok örömteli kilométert vele!
Privát videó.
Srácok ez így jó??

http://youtu.be/5iYT5-gy1ZI
Hogyisne 600e + munkadíj Ft lenne szelepeket cserélni? Annyiért FZS-t lehet kapni, 400-ért meg FZ1 blokkot. :D
Ne félj, Tieden 60e km alatt már előjött volna ha lenne ilyen baja! :) Ebayen 70fontért megy egy szelep, de akkor már szelepszár szimeringet is cserélnék, az 5font. Ezek csak gyors ebay-es árak, biztos van olcsóbb/drágább! :D
Sziasztok! Somogyi Péter vagyok, nemrég váltottam BMW F650 -ről egy FZ6 -N -re. Előző tulajdonosa hoza be Olaszországból, ő helyezte mo-n forgalomba. Elmondta, hogy a motor gyárilag S -es volt, az elejét, jobb oldalát érintő esés miatt lett idom nélkülivé alakítva. A motor patika állapotú, így nem zavart előző sérülése. A vásárlás után a szokásos dolgokat (szűrők, olaj, hűtőfolyadék) cserélte. Sajnos az utóbbi időben az időjárás nem volt kegyes, így eddig 4-500 km -t mentem vele. Az egyetlen dolog ami nem tetszik, a streetfighter jellegű kormánya ami nekem túl messze van. Nem vagyok magas így túlságosan előre kell hajolnom. Ezt a kormányt (ha minden jól megy) sikerül egy márkatársal gyárira cserélnem.
Egy dologban kérném a segítségeteket! Menet közben, terhelés mellett zizegő hangot hallok a motorblokk felől. Ezt a zizegést sztenderen 3500 körüli fordulatszámon sikerül előcsalni. Én úgy hallom, mintha a blokk teteje felől jönne. Megmutattam egy motorszerelőnek, aki azzal nyugtatott, hogy nem a blokkból jön inkább mintha valami lelazult lemez lenne. Ha Ti találkoztatok valami hasonló problémával és tudnátok segíteni a megoldásában azt nagyon megköszönném.
Íme a gép:
Mit tudtok, mennyi darabja egy FZ1 szelepnek?
Mintha azt olvastam volna hogy szelepeket is cserélnek. Mindegy, drága kellemetlen gyári hiba.
Nem szelepek,vezermutengelyek.
Hát melyik az?
Csak ne a hamar elkopni szerető szelep szériás legyen.
Melyiket nézed?
Hogy ne verjenek át. Alapvetően nincs semmi gond velük. Ellenőrizni kell mindent, amit mond. Ha úgy van, ahogy állítja, nagy baj nem lehet. Ha "finoman" volt használva, de 20e-nél új láncot kapott, akkor kamu. Ha "nem volt hajtva", de 30e-nél már új fékpofák kellettek, akkor valószínűleg kamu. Ha kipróbálod, akkor sok mindenre rá lehet jönni, de ha beindítod, már akkor is. Húzogatni kell neki a gázt, figyelni mit és hogy reagál. Csörög-e, zörög-e, vannak-e gyanús zajok. Csak az alapok, szerintem semmi extrára nem kell figyelni, ha 40e KM alatt van. Felette már lassan cserés sok kopó külső, belső alkatész. Egyébként meg, ha hajtva volt, az se kutya nagy baj, bírják rendesen, csak ebben az esetben számolni kell vele, hogy néhány gyári alkatrész hamarabb lesz csere érett, mint az átlagnak, de ezen felül tökéletes lehet motorilag.