ha a balra nyílra rákattintasz, tudsz hozzászóláshoz reagálni. A körbe-körbe nyílra rákattintasz, akkor meg azt látod,hogy melyik hozzászólásra reagált valaki.
Ha a fejfogós smile t félreértetted volna...
Gyújtáskor egyszer felvillan az immobilizer+ az ac pumpa felzúg.Ez a normális, ha a vészleállító le van nyomva vagy a szender kint lenne vagy akár a kapcsolója rossz lenne, akkor indítózni se tudnál.
Lehet,hogy csak a piros kulccsal kéne betanítani?! nem tudom, de egy yamaha szerviz gyorsan tudna segíteni. nincs a közelben?
elvileg amikor gyújtásra kapcsolod fel kellene zúgnia az injektornak! de nekem ez nem csinál semmit a kapcsolót is próbáltam! próbáltam be hajtott sztenderel is! az immobilizer lámpa sem villog !!
lehet az immo halott ?
Nekem nem FZ6-om van, de a többiek mindjárt mondják, hogy kell belépni a diagnosztikai menübe, szerintem ott van olyan pont, ami a ventilátort ellenőrzi.
Működő prototípus van (volt), de kész nem. Sosem fejeztem be időhiány miatt.
Egy 8MHz-es Atmel mega 328-as processzorba futott be jel az első keréktől (kerékfordulat), a fordulatszám-jeladótól, az üzemanyag-jeladótól, valamint egy utólagos vízhő-szenzortól (mivel a gyári nem tud pontos értéket, csak túlmelegedés esetén jelez). Egy kb 5 cm képátlójú OLED képernyőn jelentek meg az adatok: sebesség, fordulatszám, sebességfokozat, benzinszint, vízhőfok. Elkezdtem a fejlesztését egy GPS útvonal-rögzítőnek is, ami memóriakártyára mentette (volna) a megtett utat, valamikor eközben szakadt meg véglegesen a fejlesztés.
Képem nincs róla, mert foglalat, ház készítéséig el sem jutottam, csak ideiglenes és tesztvezetékek kötötték össze a motort a tankra rögzített próbapanellel...
Pár ötlet:
- Immobilizeres a motor? Próbáltad a pótkulccsal?
- Keress kiégett biztosítékot, meglazult csatlakozót, nem működő relét... (főleg ECU és hűtőventilátor)
- Akku állapota? (bár hangra jónak tűnik)
Én kapcsolatban voltam a tervezőjével és készítőjével, mert én is csináltam egy hasonlót. Pár éve 155 euró volt az alap modell, + 40 GPS modul + 15 posta. Nem tudom, csinál-e még.
Ha a fejfogós smile t félreértetted volna...
ha valaki el tudja magyarázni, akkor meg nézem
vezetékek rajta vannak
Lehet,hogy csak a piros kulccsal kéne betanítani?! nem tudom, de egy yamaha szerviz gyorsan tudna segíteni. nincs a közelben?
lehet az immo halott ?
A reléket hogyan tudom ellenőrizni?
Egy 8MHz-es Atmel mega 328-as processzorba futott be jel az első keréktől (kerékfordulat), a fordulatszám-jeladótól, az üzemanyag-jeladótól, valamint egy utólagos vízhő-szenzortól (mivel a gyári nem tud pontos értéket, csak túlmelegedés esetén jelez). Egy kb 5 cm képátlójú OLED képernyőn jelentek meg az adatok: sebesség, fordulatszám, sebességfokozat, benzinszint, vízhőfok. Elkezdtem a fejlesztését egy GPS útvonal-rögzítőnek is, ami memóriakártyára mentette (volna) a megtett utat, valamikor eközben szakadt meg véglegesen a fejlesztés.
Képem nincs róla, mert foglalat, ház készítéséig el sem jutottam, csak ideiglenes és tesztvezetékek kötötték össze a motort a tankra rögzített próbapanellel...
Tehát proof of concept van, kész termék nincs.
Pár ötlet:
- Immobilizeres a motor? Próbáltad a pótkulccsal?
- Keress kiégett biztosítékot, meglazult csatlakozót, nem működő relét... (főleg ECU és hűtőventilátor)
- Akku állapota? (bár hangra jónak tűnik)
http://youtu.be/_HSFab5B7sM
Te is csináltál? Hogy sikerült? Tudsz róla képet feltenni, kíváncsi lennék :)
Van egy javitott balos farokidomom nem erdekel vkit?