Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, régen amikor megvettem nekem is sokat zabált, aztán valahogy beállt olyan 5.9-re. Napi szinten 30km, ebből kb a fele a 6-oson be a Petőfi hídig, aztán meg körút. Van benne sorok között csordogálás is, meg olyan 100-110-es utazótempó is.
Üdv
segítségre lenne szükségen 2004-es FZS 1000 Fazer

szelephézagot állítanánk de nincs megfelelő méretű lapka! (Pinkmotors -Proxx- talán 3 -4 hét míg hoznak )
nincs valakinek esetleg elfekvőben? (már csak ennyi hiányozna)

átmérő: 7.48
vastagság: 1.875

4 db kellene ebből a méretből

segítséget előre is köszönöm


Viktor
Ja, árban ők a legjobbak valóban.
Hogy csináljátok ezeket a fogyasztásokat???
NEKEM A KIS FAZÉKKAL AZ VOLT EGYEDÜL A PROBLÉMÁM HOGY TANKOLNI KELLETT MINDIG
AZON KÍVŰL A SOK SOK KM-EN (33 000) SEMMI MŰSZAKI HIBA NEM VOLT!!!
EZÉRT IS MARADTAM MÁRKAHŰ
Egyedül egy dolog van ami tönkre ment több motoron, nálam csak a tömítése ment szét és beázott mosásnál az nem más mint a gyertyán lévő trafó. 6-8ezer ft a bontott, ha gond lenne vele Phasernel tudsz is venni.
Nem tudom nem nálam történt, amikor vettem a motort a próbakörön megállt és kocsival kellett visszavinni a kereskedésbe, aztán rámértem és nem volt töltés, mondtam a kereskedőnek hogy ha abban a szervízben ahol én akarom kijavítják a problémát és állja a javítást akkor megveszem a motort, így is lett. Kawaszatinál csinálták, álló- és forgórész csere volt, megkaptam a kiszerelt alkatrészeket is, egyértelműen a mágnesek ragasztója engedett el (100e Ft volt a javítás)
Sziasztok!
FZS 1000-hez (2003) futómű tuningban van valakinek tapasztalata vagy tuti tippje? Úgy értem progresszív rugó és jó olaj előre és valami nívósabb rugóstag hátulra. Megtartanám a motort még egy darabig de így 6 év után vinnék bele egy kis többletet - ha már én nem fejlődök ;-)
Ilyenről olvastam én is, elég extrémnek tűnt. Tudod, hogy mi váltotta ki? Már nem emlékszem a kifejtett leírásra.
2006 utáni FZ1ről olvasgattam a neten, szelep tányér leszakadásról írtak ami a legrosszabban hangzott, enyémnek generátorral volt gondja, elszabadultak a mágnesek a forgórészről és szépen rendben rakták a tekercseket, szerencsére a kereskedő garanciálisan állta a javítás költségeit. Nektek volt valamilyen motorikus gond a motorral, ha igen mi?
Köszönöm
5,5-7 L
Alul lehetne erősebb, felül jó.
Megbízható. Teljesen.
Üdv.Motor vásárlás előtt állok.Infot gyűjtök Fz1 ről.Fogyasztás megbízhatóság jó és rossz tapasztalatok.Köszönöm
Megerkezett,jol emlekeztem,6,9 mm a kozepe.
Es passz miert de tenyleg felut utan fokozodik a kopas.
Szia Attis!

Ezek a képek jók szólja, ha tudok még valamiben segíteni...
Köszönöm, meggondolom, mert igen hasznos lenne.
Köszönöm a választ!
Szia!
Nézd meg a prop-tech-nél is. ugyan az a típus és 2e ft-al még olcsóbb.
Otthon be tudod üzemelni, nem nagy dolog, többet bekötöttöm már.
Bocs az árra rosszúl emlékeztem http://www.agomotors.hu/websho...
Szerintem hasznos dolog ha az ember nem akar 7.-et váltani
A fokozat kijelzőt az agomotornál vettem http://www.agomotors.hu/. Nem volt vészes kb 30 000ft volt anno. Othon be tudod szerelni de nem tudod beüzemelni. Az első beüzemelésnél a srác ráteszi a vasat próbapadra és ő beállítja a fokozatkijelzőt, utánna hibátlanul működik áramszünet után is.
Köszönöm nemet0507 a gratulát. Egyenlőre az 1300km után (2016.01.16-tól) egyedül a Pirelli Angel nem tetszik. Ennél már 2006-tól a tank alá be tettek a gyáriak egy hő visszaverő elemet hogy a tojások ne főjjenek meg. A többi meg majd a kánikulába kiderül.
Szép nagyon grat hozzá. Melegebb időkbe kíváncsi leszek mit mondasz rá. Blokk hőjét nekem pont a combomra nyomta az oldalidom. 30-40km után elég idegesítő volt. Hűvösebb időkben gondolom jól melegít!
Szia Roberto!
Megkérdezhetem, hogy a fokozatkijelző milyen típusú?
A beépítése otthon is elvégezhető, vagy programozni kell valamit hozzá?
Köszönöm!
Üdv: Norbi
Ezt mar en is lattam valahol.
Meg nem vette meg senki de elado. http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-9506510
Milyen ismerős ez a kép.