A cbr-en egy 09'es disblo van grandcanyonyi mintaval,ugy alltam keresztbe probauton mint a parancsolst.
Az utolso turan a kopasjelzon levo pr2 vel 50-el drifteltem dobogoko alatt.bar viz es hideg volt de be...ftam.
viszont a revol...nal most valsmi 36e a 180-as pr2.
Annyiert a hulyenek is megeri.
Mondjuk azt sosem ertettem hogy megnezik mi van rairva egy gumira de a csorinak a keresztneveig mar nem jutunk el.
Ok hogy conti michelin vagy dunlop nade nem mindegy hogy road vagy race az a csori attack,esetleg road1 vagy power slic.
Ez kb mintha a Toth Laci haveromnak nem tudnank hog, laci,jozsi,zoli,vagy elemer a szerencsetlen.
Ez nem mindegy.
Amugymeg a pr2 a legjobb mer 160-ban is ugy nez ki mint egy 180-as.Ez a legfontosabb.
Annak kutya baja
Barátom egyszer vett párban közel 10 éves sportgumit,amivel pályázott is vele, nah rá én is azt mondtam hülye
Nekem mostanában gyakran volt idősebb gumim, 4-5 akár 6 éves is volt,használt is, új is... no para
Persze ha a pénz felvettben,akkor mindegy
Én cserélném mind2őt ha van lehetőséged rá! Nekem is öreg gumik voltak fent az Fz-n csere előtt, öregebb volt a motornál 1-2évvel! Az új gumikkal meglepődtem, hogy ennyire lehet dönteni a motort, meg sokkal fordulékonyabb lett. Viccen kívül, mintha egy új motort kaptam volna.
Tényleg elmentél egy szerelőhöz, hogy olvassa le, milyen abroncsaid vannak?
A gumi falára van írva a márka, a modell, a méret és az évjárat is. Ha megmondom mi van pontosan ott, többet tudunk szakértően segíteni. Lehet, hogy öreg a gumid. Ha nem érzed magad biztonságban és van lehetőséged újat (másikat) venni ne habozz sokat. Hiába mondják, hogy "úccse tudod kimotorozni a gumit, te vagy a béna", igenis van különbség közöttük normál használat során is.
Na megnézettem a szervizes sráccal hogy mi van a motoron. Elől 120/70/17 Continental, amire ő is mondta hogy egy fos, kemény csúszik senkinek nem ajánlja, hátul viszont Michelin, amit ő is dícsért. Az elsőt tuti hogy cserélem (kérdés hogy maradjon a 120 vagy váltsak vissza keskenyebbre), a hátsóval viszont mi a szart csináljak....?? Kizárt hogy csak azért érzem bizonytalannak magam mert csak az első szar. A hátsót is lazán megcsúsztattam nyáron is akár csak motorfékkel. Azt nem tartom mérvadónak hogy lábfékkel is, mert arra mondhatjuk azt is hogy faszán fog a hátsó fékem.... Áhhhh! Ha nem számítana a zsé, akkor dobnám mind a kettőt.
A PR2 tényleg az egyik legjobb gumi a piacon és mindamellett érdemes megvenni, hogy már van 3, 4 és lassan itt a PR5 is, amik persze 6 évvel később se lettek jobbak, mint a PR2. Vagy mégis?
Szia! Nagyon jó, masszív anyagból van, nem nyeklik-nyaklik, szerintem tökéletes. Egy éve vettem én is, nagyon bevált! Jól bírja a súlyt. Platnit adtak hozzá.
Szia! Nagyon jó, masszív anyagból van, nem nyeklik-nyaklik, szerintem tökéletes. Egy éve vettem én is, nagyon bevált! Jól bírja a súlyt. Platnit adtak hozzá.
Hát ha már veszek, akkor újat. Igazából ami most fent van sem kopott, de már az elejétől kezdve sem voltam megelégedve vele. Meg nem mondom hogy milyen van most rajta, de elől hátul különböző, azt hiszem egy Michlen (hátul) meg egy Conti (elől), így vettem. Mintára hibátlan, de nem érzem magam biztonságban rajtuk. Csúszott már nekem az eleje is meg a hátulja is mondhatni ideális körülmények között is egyenesben is. Döntögetni meg közel sem merem úgy emiatt mint ahogy szerintem kéne, de lehet én vagyok a balfasz. Eladni meg simán eltudom még, mert tényleg ránézésre hibátlanok, lehet másnak amúgy is.
Az utolso turan a kopasjelzon levo pr2 vel 50-el drifteltem dobogoko alatt.bar viz es hideg volt de be...ftam.
viszont a revol...nal most valsmi 36e a 180-as pr2.
Annyiert a hulyenek is megeri.