Mit érdemes nézni a váltón? Öcsém most akar venni egyet és amikor én próbáltam olyan érzésem volt, mintha akadna a váltó. Nem volt váltáskor az az érzés, hogy katt és bent van, hanem amikor húzod fel kicsit megakad, de beveszi a sebességet. Öcsém nem érezte. A motor amúgy szalon állapotú 22 ezer km-el. A tulaj öcsém kollégája, nem azért akarja eladni, mert nem jó... Csak én kételkedem! Az enyém 1 hete van nálam, nincs tapasztalatom. :-(
A sportmotort azért szeretem,mert van benne kereső és a típushibára kifejezetten jól keres, mert ezt sokan megkérdezik
Amugy kormánycsapágy szokott berágni viszonylag gyakran, meg TPS probléma volt, ez visszahívásos volt.Ezek kívül nincs nagyon, ha normális gazdája volt a motornak.
Kinéztem egy 2005-ös fz6-ot az lenne a kérdésem h van valami tipushibájuk vagy gyengélyük amire vásárláskor oda kellene figyelnem az általánoson kívűl?
Szerencsére az egyes karbi volt a hunyó, így elég volt levenni az úszóházat. A kocogtatás meg a levegő előtte egyébként nem vált be, de mostmár jó lett. Többször nem engedem le belőle a benzint, mert ha valamelyik belső karbival lett volna ugyan ez, azokhoz a helyükön nem fértem volna hozzá.
Sziasztok! Öcsémnek annyira megtetszett az én FZ-m, hogy venni akar egyet. Lenne egy kiszemelt példány (munkatársáé) amit megnéztünk, de nekem olyan volt, mintha a váltója nem lenne tökéletes. Amikor felfelé váltok, olyan, mintha nem elsőre kapcsolódnának a fogaskerekek. Nincs az az érzés, hogy egy katt és bent van, hanem 2 apró kattanást érzel váltás közben. A kuplungja középen fog. Én arra gondolok, hogy csak beállítás probléma. Túl nagy a holtjáték és nem emel ki rendesen. Amúgy a motorban 22 ezer van, hosszú túrákon volt használva, tehát nem lehetne ilyen. Öcsém ment vele, Ő nem érezte.
Valaki találkozott már ilyennel????
Miért fokozodna a kopás? Nem csak arról van szó, hogy ha pld 3mm ből hiányzik 1mm az látványosabb mintha 6mm-ből kopna ugyan annyi. Persze a kerėk átmérője kisebb lesz kopott gumival, így ugyan annyi távolságon többet forog de szerintem ez nem annyira számottevő.
A jó időre való tekintettel gondoltam beindítom a paripát, ami egyébként egy 1998-as FZS600 Fazer. Ősszel többek javaslatára kijárattam a karbikból a benzint. Most megnyitottam a benzincsapot, megvártam a benzinpumpát majd indítóztam. Pár fordulat után el is indult, de mintha csak két henger járt volna. Kicsit vártam, hogy megjöjjön a másik kettő is, amikor is benzinszagot kezdtem el érezni. Mint kiderült az egyes és kettes henger karbija közötti csőből folyik a benzin, ami a blokk és a váltó között ér véget, amikor a benzinpumpa működik. Ez vajon mitől lehet? A cső a két karbi túlfolyója?
Gondoltam megosztom tapasztalataimat kipufogó leömlő tisztítás terén. pár helyen lehet kapni (Bázismotor,Darázs garázs, Rider Motors) kimondott kipufogó tisztítót amivel csak bekened lemosod és kész, de ezeket 3-5 ezer között lehet kapni. De mivel most nem volt raktáron nekik ezért úgy döntöttem kipróbálom cillit bangel és dörzsivel, pár perc csistatolás és szerintem elég jó lett az eredmény.
Amugy kormánycsapágy szokott berágni viszonylag gyakran, meg TPS probléma volt, ez visszahívásos volt.Ezek kívül nincs nagyon, ha normális gazdája volt a motornak.
Kinéztem egy 2005-ös fz6-ot az lenne a kérdésem h van valami tipushibájuk vagy gyengélyük amire vásárláskor oda kellene figyelnem az általánoson kívűl?
Van otthon egy de nem tom mire való valószínűleg rá.
Köszi
Valaki találkozott már ilyennel????
A jó időre való tekintettel gondoltam beindítom a paripát, ami egyébként egy 1998-as FZS600 Fazer. Ősszel többek javaslatára kijárattam a karbikból a benzint. Most megnyitottam a benzincsapot, megvártam a benzinpumpát majd indítóztam. Pár fordulat után el is indult, de mintha csak két henger járt volna. Kicsit vártam, hogy megjöjjön a másik kettő is, amikor is benzinszagot kezdtem el érezni. Mint kiderült az egyes és kettes henger karbija közötti csőből folyik a benzin, ami a blokk és a váltó között ér véget, amikor a benzinpumpa működik. Ez vajon mitől lehet? A cső a két karbi túlfolyója?