Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó!

Kicsit off, de érdekel a véleményetek. No Fear motoros cucca van valakinek? Találtam egy csizmát, és igazából az a kategória hogy ilyen árban nem lehet nem megvenni és kipróbálni, de hátha van valakinek valami tapasztalata ezen a téren. Első csizmám lenne, max ha nem jön be tovább passzolom.

http://images.sportsdirect.com...
16.-a után érkezik meg ha addig jo akkor lemérem.
Bár mintha kétéve 6,9-et mértem volna.
Új pilot road 2-es gumi nincs valakinek? Az újkori állapotú profilmėlysėg érdekelne.
XR re az mondjak pont ott rezonál ahol az ember használja 120-130 környékén...
Az 1000es fazernél viszont amit tudok ajánlani, az a hátsó +első rugóstag keményítése, persze az ideális eset ha a súlyodhoz van beállítva, így amikor húzol egy nagyobb gázt nem csak az lesz,hogy összeül a hátulja,hanem egyből rúgja magát. Ezzel is nő a motor közvetlensége. Egyik legjobb befektetésem volt ennél a motornál
Gyári rugóstagok ilyenkor már teljesen elpuhulnak...
én azt az egyet nem szerettem a fazerben ,hogy fent ' nagyon megy', de lent főleg meg utassal lehetne bitangabb ....
nyugodtan elvehettek volna még 20le cserébe 10-20 nm nyomatékért ,hogy a közuton használt tartományokban erősebb legyen..
Kicsi bugit akartam belevinni, 2007 óta az enyém, kellett egy kis frissítés, hogy -hülyén hangzik- ne unjam meg, meg a kíváncsiság is hajtott... más motorba beleteszel egy pc-t hozzà a kipu meg nyitott szűrő és kész... Karbisnál azért ez nehezebb. Most tavasszal le akarom méretni, szerintem amúgy nincs nagy különbség, a gyárihoz képest! Nem lehet csodát tenni, arra már rájöttem.. Jól írod agresszívebbre akartam, de még a mai napig nem tudnám nyugodt szívvel lecserélni olyanra ami agresszívebb, de mégis ilyen kényelmes, vagy pakolható két személlyel hosszú útra. Ja majd 5 év múlva esetleg 2M-ért egy S1000XR
nem elég 140 lóerő ki se lehet használni közúton...
Mondjuk az tény,hogy a fazernél van agresszívabb gép, meg erősebb is,de közútra nagyon baráti motor
Mondjuk ha agresszívabb motor szeretnék, akkor meg lecserélném...
csalogatta az erőt
lehet hülye kérdés, de mért kellett vagy miért akartad tuningolni a fazert
Végre sikerült szereznem sportdobot a mocira!:)
Áhh...szép állapotban van az még, az én régimhez képest meg főleg, nem fog letörni :)
Vettem egy metszőt és egy igazítás elég volt neki...szépen felment az új anya, lerögzítőztük Loctite menetrögzítővel, azóta fent van.
A napokban tervezem a lánc nagytakarítását, majd akkor megnézem, hogy mi a helyzet vele.
Csak holnapra kaptam invitálást a Citadellás körre, a lovam előző gazdájától és lehet nem most hétvégén állok neki így:)
Köszi a tanácsot! Igen behajtottam, de jobb lett volna venni újat abból is, nem hiába írja a manual biztos :/ most lett a 3.lánc rárakva. Remélem nem törik le a fül.. Ott is az volt úgy látom a baj! Letört a behajtott fül, nem?
mit csináltatok a végén a menettel
bocs...látom be van hajtva...nem szóltam :)
Üdv!

Én a helyedben még behajtottam volna ill behajtanám az első fogaskerék biztosító füleit, vagy legalább az egyiket, mielőtt úgy jársz mint múlt évben én :) Ott mondjuk nem én voltam figyelmetlen, hanem már így vettem mondhatni....mák, hogy nem esett le...a csavar lelazult és adott a menetnek (amit úgy tűnik sikerült megmenteni, azóta fent van *kop-kop*) :)
üdv!

köszi a linket és a leírást !
látom te sem aprózod el!
héten kész a szelephézag ellenőrzés és a karbi takarítás és a szinkron így szezonkész a bringa


Viktor
Szia! Én kiszereltem a motoromból ezt az emissziós polipot, de konkrétan ennek nem tudom megmondani milyen hatása lett, mert mellette hengerfej marás is lett Én is most cseréltem láncot rajta (80e km-nél) az elsőt, 35e körül cseréltem rajta, úgyhogy elég szépen muzsikált a DID Amit viszont észrevettem, hogy ahol probléma volt a régi lánccal ott már nem volt X gyűrű benne, valahogy kiszakadt... de egy olyan 4-5 helyen is... Én minden mosás után fogkefével végigsikáltam, majd Motul Factory láncspray-t adtam neki. Gyertyákat iridiumot raktam bele, szelephézagot most állítottam én is rajta másodszor. Hengerfej munka után kapott új szelepszár szimeringeket is. Nem vészes kikötni amúgy az emissziós cuccot, csak ahová megy be a hengerfejbe oda kell a kis lyukakba menetet vágni és csavarral ledugózni, plusz a légszűrőháznál is a karbiknál levő kis "csöcsöt" Amúgy minden rohadt jól le van írva-fényképezve itt: http://cartestsoftware.com/fz1/
Nekem ez biblia volt sok mindenben Vettem bele jó pénzért dynojet kitet is, plusz K&N Air/Fuel monitorral belőve, hát a gyári fuvóka jóval felül van méretezve, azaz meg van etetve anyaggal a motor rendesen! Gyárilag 130-132,5 fuvóka van benne, namármost én 120 mérettel mértem nagyjából jó értékeket! Ja a légszűrő K&N, és sikerült egy Akra rendszert! szerezni hozzá Amit nézz meg, hogy mennyire lóg a himba mert gyárilag alul van méretezve a himbarendszer. Nekem is már cserélni kellett! A furat ovál volt! Egy másik motornál átláttam a tűgörgő kosár mellett, annyira tojás volt már!! Nagyon durva, rakok képet ha érdekel valakit... Szóval most lánccserével szétszedtem a himbarendszert, kitakarítottam és átzsíroztam az egészet újra MoS2-es zsírral. Lengőkart szintén! Hátsó kerékben cserélnem kellett a csapágyakat, elsőben újrazsíroztam! Raktam új felnicsíkokat Első lánckereket gyárit vettem, mert azon van gumiréteg, így halkabb sokkal gurulás közben. Jah E-bayen vettem rá hullámos tárcsákat 50-párezerért első-hátsó szettet, fullos brembo betétekkel. Felső fékmunkahengert cseréltem radiálisra. Így már (majdnem) tetszik a fékerő is. Fém fékcsöveket már régen rárakattam, de amíg nem szar a gumi addig nem veszel észre semmit kb.. Én olajat minimum 7100 Motult raknék, de amíg van nemsokkal többért 300V 5W40 addig azt teszem, K&N olajszűrővel... hihetetlen ez az olaj! Hengerfejet ennél szedtük le, mindenhova olyan faszán oda"tapad-ragad", hogy még a szerelő haver is csak nézett, milyen olaj ez Ma elvileg megcsináljuk még az első telót, tisztítást, szimering és olajcserét.
Sziasztok!

2004-2007 közötti Fz6 S-re jobb oldali belső oldalburkolata nincsen valakinek otthon elfekvőben?
Az enyém elég gatya
Köszönöm a segítséget! Végül sikerült kiütni, mert a hagytak egy kis peremet.
Alulról egy pálcával ki lehet ütni, van neki erre pereme, az alsót meg egy kis vágóval meg lehet indítani.
A váz összefogó csavarokat, gyári utasítás szerint nem lehet megbontani! De vannak akik csinálják
Nem art tudatositani a remenybeliekkel hogy van lehetoseguk.
pont mint én az xx-el
Én nem bántanám,pár váz fénykép alapján úgy néz ki mintha a vázat csavaroznák össze nem egyben van öntve.

http://www.ebay.com/itm/06-YAM...

Tölts le egy manualt,abban bennevan.

http://www.manualedereparatie....