Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én annyira elszoktam a háromujjas fékezéstől, hogy volt egy alkalom mikor megint 3-at kellett használni és majdnem-majdnem túlhúztam.
Sima manővereknél kettő bőven elég. Gyárinál amúgy nem így van?
Arra gondolok,hogy az erő kar megváltozik és igy akár 1-2 ujjal is könnyedén lehet erősset fékezni. Tényleg nem ismerem azért próbálok tájékozódni!
"Ezek" alatt mit értesz?
Rendeltem már én is kínából. Voltak szarok ami kukába landolt, de van sok jó tapasztalatom is! Ezeket a karokat elvileg könnyebb mozgatni?
Igen.
Van, aki a drágát szereti,
van, aki szerint a drága ugyanúgy kopik, mint az olcsó,
van, aki a kínait nem találja annyival rosszabbnak, mint amennyivel olcsóbb egy márkázott középárasnál,
vannak, akik full kínait nem vennének öté és sokan vannak, akik megveszik.

Attól függ, mennyit szánsz rá. Én sose szerettem a "hú, vegyük meg ez a legolcsóbb" dolgokat, a felső kategóriára meg soha nem szántam, szóval egy német gyártmányt vettem eBay-en.
Van, aki boldog a fele annyiba kerültjével, és van aki azt állítja, hogy boldog, csak ciki beismerni, hogy fos volt a választása.
Hiszem, hogy kínai és kínai között is van különbség. Sokan használnak innen vásároltat: http://shop.the2wheels.com/
A kínaira gondolsz?
Valakinek van tapasztalata az állítható fék és kuplung karokról?
Sziasztok! Fz6-omhoz keresek kipufogó műanyag burkolatot(Mellékelt képen).Valaki árult régebben a képes motoron Fz6-hoz Hasidomot azt hiszem Puig másolat volt üvegszálból ismeri valaki ,vagy Tud valaki ilyent eladót?Köszi :)
A platóson hátul haida elöl triangle van.Ősszel véve.
Hát,driftelni fogok vele nyáron is de a régi hankook téliknél jobb lett mérföldekkel,mostmár nem tud kifogni a gumin a fékrendszer.

http://youtu.be/xu1sKUtrWMo
Hallottam beszélgetni kettő gumist a szervizben, nem mondtak semmi jót róluk maguk között SE. Gurulni tudsz vele, de azt mondták, akkor mutatkozni meg, hogy egy gumi olcsó és gagyi, ha vészhelyzetben várunk tőle reakciót, vagy vízen, vagy hóban, vagy bármilyen meg nem szokott helyzetben. Én szívesebben mennék egy 5 éves Michelinnel, mint egy 5 hónapos kínaival. Auchan újságban láttam, hogy kis Swiftekre való kínai gumik már vannak 8-10e-ért...
üdv, egy kis off. van köztünk aki vett már autóra kínai noname gumit ? Dayton ,General stb. én eddig féltem ezektől,de most úgy vagyok vele hogy 5-6 év alatt nem kopott le a Michelin ,de lecseréltem mert érzésre már nem volt az igazi,azt nem mondom láthatóan elöregedett,mert nem repedezett,de úgy vagyok vele ha 5 év múlva lecserélem akkor miért a legdrágábbat vegyem ,ez sem könnyű akár a motorgumi választás :)
Nagyon brit a fickó, és őszintén, mivel nem az én problémám lusta volt végignézni, de Gen2 FZ1-eken is kis szokták iktatni. "Mi" esetünkben nem eltávolítás, hanem blokkolás van, de végeredményben lehet ugyanaz a kettő. A légszűrőház átalakítása, az AIS blokkolása, egy PC5 szokott lenni a leggyakrabban elvégzett FZ1 teljesítménynövelő modifikációkombó. AIS-t általában nem szokták bántani PC beiktatása nélkül. AIS blokkolása növeli a gázreakciót és megszüntetni a kipufogó durrogását. Kb. ezt tudom róla csak.
közben keresgéltem, erre gondolok :

http://youtu.be/aa801P6Ps0w

http://www.ebay.co.uk/itm/03-Y...

sajnos angolul nem tudok csak végignéztem hogy szedi ki a gépből , vajon van előnye ha kiszereljük?
üdv

érdeklődnék hogy a mociól az "emissziós fityf@szt " kötötte már ki valaki FZS 1000 (2004) , 4 könyökből jön ki 4 vékony cső és a tank alá megy be .....

amúgy szokásos mederben folynak a dolgok :
karbitisztítás + szinkron, levegőszűrő csere, gyertyacsere, szelephézag ellenőrzés, olajcsere , lánc és lánckerék csere az új gumik már fent vannak


Üdv: Viktor
* Phaser
Ok. Köszöntem.
En a pirelli supercorsat istenitem,de a pr2 ara megy lefele.Igy jolesz az nekem 3.-4.-djerre is.
majd a cbr-re teszek ragadosat.
Zoli a pilot road 2őt isteníti ha jól emlékszem, nekem és Phaesernek Pilot road 4 van. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. 3at nem ismerem, de nem hinném, hogy rossz lenne.
Elmegy.
Köszi! Pilot road 3-at vettem rá, az jó lesz?
Nagyon semmire, tengelyt takarítsd meg, zsírozd le mikor rakod vissza. Kézzel vissza kell tudnod lökdösni, csak azért írom, mert egyik ismerősöm kalapáccsal verte vissza, nem tűnt fel neki, hogy valamiért nem akar visszamenni. 15-20körül talált is bontóban másik tengelyt.
Tud valaki egy jó villamossághoz értő szakit? FZ1-emen nem működik az EXUP szelep. A kipufogóba a tengely szépen jár, a bowden hibátlan, gondoltam rossz a motor ami mozgatja, abból beraktam egy másikat és azzal se megy... Ami érdekes, hogy hibát nem rak be a computerbe. Folyamatosan nyitva van a szelep
A váltót érdemes kicsit jobban megnézni.
Sziasztok!

Gumi cseréhez ki kell vennem a kerekeket, mire kell figyelni, valami jó tanács?