Ha én is hozzá szólhatok a saját, évi kb 18 000km-rel akkor szerintem egy ilyet válassz: https://www.r17.hu/921-micheli...
Én több mint 22 000km-t használtam vegyesen túra, sportos kanyarok, eső stb.
Tapasztalatom hogy minden időben és helyzetben parádésan helyt áll.
Most egy Fjr-re váltottam (jan 16.-án, azóta 1300km mentem vele) amin új Pirelli Angel van, nagyon nem tetszik a Michelin után.
Én azt mondom hogy halgass meg másokat, olvass gumi teszteket és szűrd le a neked megfelelő ár/érték arányú gumira amit majd meg veszel.
Na látod, ez is egy plusz infó. Ha ez így van, akkor annyira nem buli. Mondjuk azt még nem tudom hogy ez mindegyik sportgumira igaz vagy csak erre? De gondolom esetemben mindre, mert a szélei a mindennapos ingázás miatt kevésbé lennének használva mint a közepe és mivel puha, így jobban kockásodik. Láttam vannak a két komponensű középen keményebb keverékű gumik, amiben csak azért bíznék kevésbé mert ha meg kell állni akkor az szerintem jobban megcsúszik. Bár biztos nem jobban mint az előzőm... Kocsira könnyebb gumit venni b.ameg...
Hello! Azt szeretném kérdezni, hogy a castrol 4t 10w40 ACTEVO és POWER termék között mi a különbség? Egyáltalán van valami? Köszi a választ előre is! :)
Hát ja, hamarabb fog elöregedni szerintem mint elkopni, bár a fene se tudja. Akkor a kettő között ahogy én is gondoltam kb annyi a különbség hogy a sport elvileg jobban kopik, jobban tapad, a sport túra kevésbé kopik, kevésbé tapad. Ami persze érthető. Akkor mondjuk úgy hogy igazából bármelyik jó, ha viszont az árat is nézem (miért is ne nézném), akkor 54-ért teljesen jó a Metzeler 3M is. Gondolom az is elmenne alattam vagy 3-4 szezont.
Úgy néz ki le kell cseréljem a gumit a mocin (Fz6S).
Eddig Dunlop Roadsmart volt rajta, gond nélkül elment 10000 Km-t (szinte 0 a kopottsága) csak úgy néz ki megöregedett.
Elég kevesett használtam sajna az állandó munka miatt a vasat (6 év alatt 10000 km), a gumi viszont nagyon kemény lett 6 év alatt és tavaly is észrevettem, hogy nagyon nehezen melegedett fel (szinte csak langyos lett csak akkor is). Érezni is lehetett is a kanyarokban.
Általában kevesett, de tempósan kanyarogva megyek (bár idén már be van tervezve egy Erdélyi körút és a Garda-tó is) egyszóval nem a tartósság lenne a fontos hanem a minnél jobb tapadás.
Mit ajánlanátok?
Szemezgetek DUNLOP QUALIFIER 2 - vel. Van valakinek tapasztalata vele vagy hasonló nem túra hanem sportgumival?
Érdekes kérdés. A sport gumi előnyei megcáfolhatatlanok, a sporttúrával szemben, ha igazán ki van használva a gumi. Én úgy olvastam, hogy leginkább az ezres sport(os) gépek tulajai szeretik, mert ad nekik annyi extrát, amennyiért elfogadják, hogy gyorsabban kopik.
Másik oldal, hogy mivel tied 600-as, csak A-ból B-be utazol, néha kerülsz egyet, sokkal kevésbé kopna, mint náluk (~10.000+++ km), viszont a sporttúra meg esetedben lehet kibírna ~18.000-et is és lehet nincs is szükséged a másik gumi plusz előnyeire. Ez elég fura helyzet, mert általában vagy túrázik valaki túra/sporttúra gumival, vagy száguldozik sporttal, de te valahol fura pozícióban helyezkedsz el. :D
Én PR szériánál maradnék a helyedben. Németh0507 javaslata is jó, ha árban nem jársz rosszabbul.
Jóóóvagymááá!
Amúgy is a PW3 nálad mit takar?
70-nél többet nem adok értük akárhogy is kombináljuk, és annak nagyon jónak kell lennie.
Nem igazán tudom hogy sport/sporttúra között nekem mi lenne a különbség napi használatban. Leginkább minden nap 30 km-es út melóba, nagy ritkán meg tekeregni egyet Pilis stb. helyeken. Ezért jött szóba az a Metzeler m3 is. Évi kb 5000-et megyek vele max, 10 fokban is motorozok kb március áprilistól november végéig.
Sziasztok!
Csak inkább olvaslak titeket,ritkán írok. FZ6n-em volt ez előtt és két szezon alatt 20000km-et mentem vele. Yamaháknak a váltója amúgy is kicsit más a többi márkához viszonyítva,de szerintem sem lehet baja.
Ez is játszik (PR2).
Én több mint 22 000km-t használtam vegyesen túra, sportos kanyarok, eső stb.
Tapasztalatom hogy minden időben és helyzetben parádésan helyt áll.
Most egy Fjr-re váltottam (jan 16.-án, azóta 1300km mentem vele) amin új Pirelli Angel van, nagyon nem tetszik a Michelin után.
Én azt mondom hogy halgass meg másokat, olvass gumi teszteket és szűrd le a neked megfelelő ár/érték arányú gumira amit majd meg veszel.
Úgy néz ki le kell cseréljem a gumit a mocin (Fz6S).
Eddig Dunlop Roadsmart volt rajta, gond nélkül elment 10000 Km-t (szinte 0 a kopottsága) csak úgy néz ki megöregedett.
Elég kevesett használtam sajna az állandó munka miatt a vasat (6 év alatt 10000 km), a gumi viszont nagyon kemény lett 6 év alatt és tavaly is észrevettem, hogy nagyon nehezen melegedett fel (szinte csak langyos lett csak akkor is). Érezni is lehetett is a kanyarokban.
Általában kevesett, de tempósan kanyarogva megyek (bár idén már be van tervezve egy Erdélyi körút és a Garda-tó is) egyszóval nem a tartósság lenne a fontos hanem a minnél jobb tapadás.
Mit ajánlanátok?
Szemezgetek DUNLOP QUALIFIER 2 - vel. Van valakinek tapasztalata vele vagy hasonló nem túra hanem sportgumival?
Köszi.
Másik oldal, hogy mivel tied 600-as, csak A-ból B-be utazol, néha kerülsz egyet, sokkal kevésbé kopna, mint náluk (~10.000+++ km), viszont a sporttúra meg esetedben lehet kibírna ~18.000-et is és lehet nincs is szükséged a másik gumi plusz előnyeire. Ez elég fura helyzet, mert általában vagy túrázik valaki túra/sporttúra gumival, vagy száguldozik sporttal, de te valahol fura pozícióban helyezkedsz el. :D
Én PR szériánál maradnék a helyedben. Németh0507 javaslata is jó, ha árban nem jársz rosszabbul.
Amúgy is a PW3 nálad mit takar?
70-nél többet nem adok értük akárhogy is kombináljuk, és annak nagyon jónak kell lennie.
Nem igazán tudom hogy sport/sporttúra között nekem mi lenne a különbség napi használatban. Leginkább minden nap 30 km-es út melóba, nagy ritkán meg tekeregni egyet Pilis stb. helyeken. Ezért jött szóba az a Metzeler m3 is. Évi kb 5000-et megyek vele max, 10 fokban is motorozok kb március áprilistól november végéig.
Gumivásárlás... egy napja nézegetem hogy mit vegyek de már unom...
Metzeler Sportec M3 54.000.-
PR2 60.000.-
PR3 70.000.-
PPower 68.000.-
S(z)avazzunk!
Csak inkább olvaslak titeket,ritkán írok. FZ6n-em volt ez előtt és két szezon alatt 20000km-et mentem vele. Yamaháknak a váltója amúgy is kicsit más a többi márkához viszonyítva,de szerintem sem lehet baja.
FZ6-om volt három évet, FZ1-em van idén második éve.