Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez hogy?
A#
Nekem az idei szezonban volt a leghosszabb túrám, 10nap 3e km felett.A vége kicsit nyaralósra sikeredet, de nagyon faxa volt
En is iden mentem a legtobbet a Fazerrel 7-8000 kozott . Mondjuk ahoz kepest, hogy regen 15000-et mentem es volt 25000-is nem sok, de ezt vettem eszre a barataimon is, hogy a munka sokat elvesz, es meg nincs is csalad
Hááátööö igazság szerint nem annyira. Ha FZ6-tal is annyit mentem volna, mint a Cb-vel, akkor 18 lenne a vége... :D A Fazerrel ez 4 hónap alatt jött össze a 6K, a CB-t csak 2 hónapig használtam.
ez testvériesen sikeredet
10+2 ezret mentem idén, tavalyihoz képest jól sikerült a szezon, ott csak 6e mentem, de az se volt rossz
6K FZ6-tal, 6K CB1300-mal.
Elvileg.
Igen gondoltam, de ezek az értékek tuti stimmelni fognak a kúpgörgőshöz is?
Pici okos ferdeszemű mérnök nem ír a levegőbe dolgokat.
A 9 ezret most hagytam el..
Lánc, lánckerék, féktárcsák, fékbetétek, olajnívó, gumik..
A próbaúton feltétlenül elengedni a kormány!
Sziasztok!

Kormánycsapágy cseréhez lenne kérdésem, golyós volt benne, most kúpgörgőset vettem, ezt is érdemes összerakni a szervizkönyvben írt értékekkel (első anya 52 Nm, második anya 18Nm) vagy csináljam meg érzésre hogy ne lötyögjön de ne is szoruljon? Amíg nem néztem a szerviz könyvet nem is tudtam hogy ez így meg van adva, ezért kételkedek is benne.
En csereltem tps-szenzort fzs-en.
Bontobol 4000 forint volt Es mondjuk nekem karbis a fazer, igy csak kicsi fogyasztasnovekedes volt, teljesitmenyvesztes nem. Viszont a kocsinknak is volt tps problemaja es kb 2500 alatt doglott volt, szoval lehet ez a gond nalad is.

Ez a szenzor egy potmeter. Vedd le es merd ki, hogy jo-e. Neten tuti van leiras rola. En most mar nem emlekszem pontosan mit kellett nezni, de egy multimeter eleg volt hozza es en is meg tudtam csinalni a kocsinal is.
Üdv!

-1+2 az már elég vad utcára,de ha szereted hogy könnyen tudsz kerekezni no problem Éppen kedden vitt haver a 2006 os R1 ével amin ugyanilyen áttétel van és 4 ikbe is simán feljött kerékre kuplung nélkül
Sziasztok!

A napokban remélhetőleg tulajdonosa leszek egy 2005-ös FZ6S-nek. A kérdésem, hogy miket érdemes megnézni rajt vásárlás, kipróbáláskor?

Köszi előre is.
Nem, csak olyat akartam kérdezni, mint még soha senki.

Ezres gép mennyire lehet vad -1 első, +2 hátsó fogaskerékkel? Ha nem oldja meg a dolgot a trafó csere, 120-140 Eurót nem akarok adni új TPS-ért (német eBay; ráadásul az is csak egy tipp). Most a gép kicsit lomha 3.000 alatt, kb. ha nem machináltam volna a szénmonoxid kibocsátás felülírásával és alapból nem lenne elöl eggyel kisebb fogaskerék, szerintem úgy indulna, mint egy 600-as Fazer.
most már végképp össze zavartál eladtad az FZ1 et
Bocsi, lehet félre értettél. Nekem már van olajam, ahhoz szeretnék motort venni.
motul7100 vagy 5100 vagy bármelyik minőségi olaj is lehet,
Én fuchs ot használok.
DE mehet repsol,castrol...
megbízható helyről vedd,
Én rá szoktam állni egy fajtára és kész,nem kell ezt túl misztifikálni....
Még mindig nem tudom, milyen motort vegyek az olajamba... Valaki?

Ki hogy fogja zárni a szezont, hány km-rel? Nekem alig gurult valamit a kerekem idén (3500 km), inkább csak A-ból vitt B pontba.
ITT NÉZTED MÁR
sziasztok
elsőkereket keresek fazerbe 3he tipusut
Csaba
06209238057
Kisteherrel haza vittem végül. Mostantól motor mentést vállalok Győr és környékén :D
A két legtöbbet hallott válasz: TPS vagy trafó.
Valamelyik nap elnezek egy szerelohoz vele.