Ezt nem tudom! Bajáig tuti csak, utána elmondás alapján a legrövidebb úton haladunk tovább. De a legrövidebb ugye nem mindig a legjobb, ezért kérdeztem, hátha valaki ismerős arrafele.
Hát..........Hetvehely-et elhagyva a Sormás patak ahogy van levágsz jobbra........simán eljutsz azon a csini egysávoson Kaposvár felé de inkább Péter terepigényeit elégíthetné ki.
Kihagyhatatlanul szép offroad szakasz némi zúzott-töredezett aszfaltal.
De járható lépésben bármiféle motorral ez előny.
Nem sokára mennénk egyet motorozni Kaposvárra (nem csak motorozás a cél), mire lehet számítani út-ügyileg? :) Szeged - Baja - stb. útvonal van kijelölve. Gondolom a Bajáig felújított út nem adhat panaszra okot.
Minden vagyok de sovany nem.
Egyszeruen nem megyek olyan sebesseggel.hogy gondot okozzon a szel.
160 ig egesznap jo.
Bar ma mar huvi volt 8.kor a nullason.
Nálam eddig a prímet az MT09 viszi
az egy faxa motor
pedig most volt alkalmam a KTM1190 adventure hoz, meg a BMW R1200Gs hez is, ez mind egy napon a V Strom1000 el.
nekem bejött. nem rossz motor.
Három problémám volt vele:
1. hogy 120 felett elégé ráncigálta a fejemet a szél, de ezen csak lehet változtatni
2.kicsit magas volt nekem, de lehet kapni hozzá alacsonyabb ülést
3. ami kicsit zavaró volt, amikor leraktam a lábam, a lábtartó valahogy mindig útba volt ,de ez lehet azért van, mert kicsit magas nekem
Blokkja nem rossz, 4-5e ig, ahol használod szerintem igazán, ott tol olyat, hogy hátracsúszol az ülésen, utána kicsi torpanás, majd felül is megy...
összességében tetszett
ha végig ugy menne mint 4e ig, akkor űber fasza lenne.
mondjuk az elejét meg kell szokni
Mint egy erdei csapás.
Kihagyhatatlanul szép offroad szakasz némi zúzott-töredezett aszfaltal.
De járható lépésben bármiféle motorral ez előny.
Mehet a nyél gáz.
Jo volt csak az aszfalt nelkuli zergebaszra ut nem hianyzott.
össze raktad a motort
Egyszeruen nem megyek olyan sebesseggel.hogy gondot okozzon a szel.
160 ig egesznap jo.
Bar ma mar huvi volt 8.kor a nullason.
Szelvedelem benn a garazsban.
Gastra kombi.
4 hengeresek lesznek a Triumph-ok
En megvarom hogy igazak lesznek a pletykak.
az egy faxa motor
pedig most volt alkalmam a KTM1190 adventure hoz, meg a BMW R1200Gs hez is, ez mind egy napon a V Strom1000 el.
Három problémám volt vele:
1. hogy 120 felett elégé ráncigálta a fejemet a szél, de ezen csak lehet változtatni
2.kicsit magas volt nekem, de lehet kapni hozzá alacsonyabb ülést
3. ami kicsit zavaró volt, amikor leraktam a lábam, a lábtartó valahogy mindig útba volt ,de ez lehet azért van, mert kicsit magas nekem
Blokkja nem rossz, 4-5e ig, ahol használod szerintem igazán, ott tol olyat, hogy hátracsúszol az ülésen, utána kicsi torpanás, majd felül is megy...
összességében tetszett
ha végig ugy menne mint 4e ig, akkor űber fasza lenne.
mondjuk az elejét meg kell szokni