Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Igen igen!ujra fazer csak most a nagyobb!:)tegnap elvitték a hondàt ma meg màr yamahás lettem!:)
hogy hogy újra fazer vagyis hogy hogy elment a hondááá
Hát, nekem 2006-os van, szóval ne vedd a tanácsom készpénznek, de 7100-et tennék bele. Nem tudom, mi ez a 3000-es (talán teljesen ásványi?), de nem sokáig hagynám benne.
Nem villog az immobiliser sem ! A gyújtást ráadom és a benzin szivattyú sem indul! A vezetékeket szerintem már teljesen átnéztem de semmi rendellenesség nincs! teljesen kifogytam az ötletekből! valami ötlet hogy mi lehet?
Még a hátso doboztarto érdekelne fz1 hez mert a givi 2 tipust ir.mi a különbség? 359 és 365 öt?
Sziasztok.Milyen olajat javasoltok 2007 es Fz1 be?Kinek mi vált be?Jelenleg Motul 3000 van benne.
Ha még a gyári van benne vegyél egy újat,mert valahol ott ragadsz vele és tolhatod.
13.9V,
Kicsit sokallom jó lesz az 12,9-nek is.
Erre még nem jöttem rá. De van rá esély hogy méh a gyári (2006 vége gyártásu a motor)
(mondjuk az autómé is gyári 2007 elejei, de az túldméretezett mert diesel)
Még a gyári van benne?
Persze kiszerelem, megmérem, de nem rizikózom, csere lesz.
Sajna ezeket nem lehet berugni
Szeva Piet barátom,

8 volt alatt kuka...

De én azt mondanám inkább kérj magadtól Karira egy újat, mert ha már lepukkan rövid idő alatt, akkor csak múltja lehet már jövője biztos nem!
"Egy jó állapotú akksi kapcsain mérhető feszültség olyan 13,5 és 13,9 V között mozog. Ha már 12V környékére csökken az akkumulátoron mérhető feszültség -terhelés nélkül - a töltést követően...akkor jó eséllyel hamar kukában fog landolni."
Igen az lesz, de tudod milyen macerás kihalászni az aksit.
Mennyinek kell lenni az aksinak min.12 Volt megvan akkor még (fel)tölthető?
mérj rá az aksira, ha gatya, akkor jöhet az új, lehet megoldodik minden egy kalap alatt
Halli!
Mostanában már elég ritkán és rövid utakra megyek. Pár km-re mentem vásárolni, mikor újraindítottam volna , gyujtásra világítottak a lámpák, de nem indult és minden elsötétedett. Végül egy srác megtolt, vagy 5 m után azonnal indult. Szoval valószinű gyenge az aksim!. Hazafelé viszont kigyulladt a narancs(motorblokk) lámpa, de megálláskor elaludt, pár km-után meg végképp nem világított (lehet, hogy az injektornak nem tetszett a betolás? ) ?
A exup szelepről lent a bovdeneket lekapcsolni, majd ki kell szedni a egyesítőből a exup szelepet
És mindjárt jobban szól, legalábbis nálam így van már évek óta
Sziasztok! Kérdés! Ha fzs1000-re sportdobot raktok cserélitek a leömlőt is vagy ki lehet nyitni a fojtószelepet állandóra? Nem lett nagyobb a hangja GPR dobbal, csak fordulaton egy kicsit.
És a pirossal sem?
Azt írják, hogy valami elektromos probléma, de sok minden okozhatja.
angol találatok
Üdv mindenkinek! lenne 1 kérdésem! "yamaha fz6n" A villogó vízhőfokmérő mit jelent, mert nem indul egyik kulcs-al sem! A yamaha szervizbe nem szeretném vinni, mert legutóbb kigyulladt a motorom náluk akkora zárlatot csináltak! A válaszokat várom itt vagy emailbe is : torok.sandor.tamas@freemail.hu
Üdv!

Rég nem jártam erre, gondoltam benézek. Túl sok időm nem volt idén motorozni, de remélem mindenki nyara azért km-ben gazdagon telt és baleset mentesen, és nem csak melóbajárósan ahogy nekem. Viszont megszületett nyáron a kisfiam, szóval van azért élmény azóta rendesen, csak nem ilyen jellegű Amúgy a géppel minden rendben, teszi a dolgát, semmi extra nincs vele. Még mindig napi szinten járok vele, majd ha mínusz lesz, talán leteszem...