Valaki cserélt már FZ6-on vezérműlánc feszítőt közületek? Ha igen, hány km után?Gyári automatára gondolok, nem manuálisra. Mennyit kellene elviekben bírniuk?
Akkor pöccintsd át a váltókart, amikor épp tehermentesül a hajtáslánc (kb a gázvisszaengedés pillanata ez). Pofon egyszerű.. le is lehet szokni a kuplungolásról az indulás után, így tovább bírja a bowden is , a váltás meg sokkal gyorsabb és simább mint kuplunggal.
Olyat még nem csináltam. vissza felé már többször is váltottam kuplung nélkül.
Felfelé még csak simsonnal mertem megcsinálni. Igaz azzal ment. De hát nem ugyan az a kettő
Próbáltam de ahogy írták jobb kézzel kéne.Menet közben megoldom de az indulás kicsit nehéz. Lehet hogy marad az utánfutó :(
szerencsére épp parkolóba beálláskor történ.
annyit gondolom nem enged hogy "össze kössem" valahogy.
Csak arra gondoltam, hogy ezt benyomva már tudja indítani a motort, utána én (is) el lennék veszve, mert nem tudom, hogy lehet üresből egyesbe rakni vagy leváltani kuplung nélkül.
Ezt így natúran nem nehéz egy kicsit húzogatni? Meg ott van még a probléma, hogy ez jobb kézre esik, ahogy a gázkar is, szóval nekem elég lehetetlen vállalkozásnak tűnik ezt meg a gázt is kezelni egyszerre.
Mennyi elektronika szavatolja a biztonságot az FZ-6nál? Csak mert nekem a Divi nem indítható sebességbe rakva.
Ha az FZ6-ot be lehet indítani sebességben is, akkor bátorság és haza lehet vele menni. Anno a GS-sel én úgy csináltam, hogy egyesbe beraktam nyomtam az önindítót és húztam is hozzá a gázt.. bakkecskézve ugyan, de elindult. Utána fel meg leváltások sima ügy volt. Lámpa előtt meg igyekeztem úgy menni, hogy ne kelljen teljesen megállni..
Lehet nem lesz túl praktikus a tanács, de ha a kábel elszakadt, elvégezheted a műveletet kézzel is, ezt a kart benyomva. Elég arra, hogy beindítsd a motort.
Aztán valaki biztos tudja, hogy kell berakni egybe, meg vissza, mert olvastam már róla, hogy kell túlélni kuplung nélkül a piroslámpákat.
Sziasztok!Lenne egy kérdésem a tapasztaltabbakhoz.Észrevettem hogy letört az egyik kilométeróra tartó csavar teteje.Kicserélném a csavart de nem lóg ki belőle egy centi sem.Ötlet valakinek esetleg hogy otthoni szerszámokkal esetleg ki tudom e venni?
Felfelé még csak simsonnal mertem megcsinálni. Igaz azzal ment. De hát nem ugyan az a kettő
szerencsére épp parkolóba beálláskor történ.
annyit gondolom nem enged hogy "össze kössem" valahogy.
Ha az FZ6-ot be lehet indítani sebességben is, akkor bátorság és haza lehet vele menni. Anno a GS-sel én úgy csináltam, hogy egyesbe beraktam nyomtam az önindítót és húztam is hozzá a gázt.. bakkecskézve ugyan, de elindult. Utána fel meg leváltások sima ügy volt. Lámpa előtt meg igyekeztem úgy menni, hogy ne kelljen teljesen megállni..
Aztán valaki biztos tudja, hogy kell berakni egybe, meg vissza, mert olvastam már róla, hogy kell túlélni kuplung nélkül a piroslámpákat.
Mobilrol nehez.
Sziasztok!
2006-os FZ1-en van, milyen olajat tegyek bele és mennyit?
Igazából, már akkor is sokkal előrébb vagyok, ha a szerelőnek elmondom, hogy hol kezdje.