A pályagumi lassan melegszik és alapvetően gyorsan hűl. Akivel eddig beszéltem és tényleg megbíztam a szavában, azt mondta, csak akkor, ha az illető nagyon tud motorozni. Sokan csúsznak el vele, mert pályakörülményekhez van tervezve, hidegen "nem működik".
...jah...ami kimaradt: Yamaha Harmati (Budapest) a beszerzési hely (vagy bármelyik Yamaha bolt) és az anyával együtt volt ~5400 Ft (az alátét 1-2000 Ft lehetett, sajnos már nem emlékszem)
Én egy pakkban vettem az anyával, mint eredeti Yamaha cucc.
A száma: Yamaha 90215-21290-00 WASHER, LOCK; 902152129000
Méret? Huh...talán a csatolt kép segít:
Sziasztok,
mellékelt képen lévő típusú gyári yamaha dobozhoz (2 sisakos) keresek prízmákat.
Van valakinek esetleg törödd dobozról?
Tudja valaki hol lehet ilyet szerezni?
üdv.
Levi
Így pláne elismerésem, hogy lenyomtál / lenyomtatok ekkora túrát!
Idén nekünk "csak" az Alpok kapujára volt idő és pénzmag (Wildalpen és Hallstatt - videó alább, pár hsz-el ezelőtt), de az is magával ragadó volt!
Nekem nagy álmom Grossglockner és a Stelvio-hágó
Jövőre, ha sikerül, mi is egy nagyobb karistot dobunk!
Ha tehetitek akkor ne hagyjatok ki egyszer az eletbe el kell erre a reszre is jutni.
En 8 eve tuztem ki celul csak kozbe volt egy balesetem de nem adtam fel meg igy is (reszleges jobb kar benulassal) is megcsinaltam utassal /fiammal csomagokkal.
Igen az elso 2 napon vegig csendes kitarto eso esett.Egy kicsit a csapatot lelombozta az eso, de aztan a 2. 3. 4. 5.-ik napon megjott nap es mindenki csak ugy vigyorgott. Igen sajnos a mi csapatunkbol csuszott ki elottem 2m-rre volt a srac de semmi baja nem lett neki. Olyannyira hogy meg az eso ruhaja se szakadt ki mert aranylag lassan ment csak nagyon ledontotte a vasat es nagyon csuszos is volt az ut. Egy regebbi meg karuratoros R6-os volt ot jobban megviselte az eses mert beesett az arokba kb 3m melyen landolt fejteton. A bal tukor es a jobb fekkar torott le neki meg az oldalidom serult meg. Hosszas ujraelesztes es a kanyal mellett parkolo osztrak kezseges segitsegenek koszonhetoen sikerult hazaernie labon.
Üdv nektek Fazeres testvérek
Az augusztus 20.-i hosszú hétvégén és még megtoldva 3 nappal jártunk mi is Ausztriában. Felsorolni se könnyű hogy merre jártunk bár pár hely eszembe jut: Glokner, Maltatal elötte a porsche múzeum, Sölkpass, Hallstadt +sóbánya, Dachstein 3000M, Berchstesgarten+sasfészek, Wörthersee.... Összesen 2700km műszaki és semmi probléma nélkül, túl a 100 000.-ik Km-en.
Mert valahogy érdekes módon figyelnek a motorosokra és sokkal előzékenyebbek és türelmesebbek az autósok. Ja és az utak minősége az kérem pazar. Kedvcsinálönak a képek: https://goo.gl/photos/uYypCxS9...
üdv mindenkinek, széles utat
Biztos te is voltál már olyan úton/helyen, ahol élvezet volt eltévedni, mert bármerre mentél, érdekes volt és egy percig sem bántad volna, ha 20 km-t rossz irányba mész, de itthon jobb meggyőződni mindenről.
Tegnap ettem egy hatalmas igazimarhahúspogácsás hamburgert. Az út kicsit segített az emésztésemen, minden bukkanónál böfögtem. Légy pozitív!
A válaszokat pedig köszönöm, megnéztem térképen is őket!
Értem. Én szoktam arrafelé motorozni, mondom, amit tudok.
Bajától elindultok Bátaszék felé. Itt az út Pörbölyig elég rossz minőségű, nem lehet és nem is érdemes tempósan menni. Pörböly és Bátaszék között jó minőségű az aszfalt, lehet kenni neki. A Bátaszék előtti körforgalomnál vagy délnek kanyarodtok Mohács felé és onnan Pécs irányába; vagy mentek tovább Bonyhád felé. Mohács felé fasza az aszfalt, Dunaszekcsőig lehet neki húzni, onnan nem igazán. Aztán Mohács és Pécs között elég változó az útminőség, de inkább rossz...
Ha Bátaszéknél Bonyhád felé mentek, akkor a körforgalom után kb. 5 km még fasza, de onnan Bonyhádig (kb. 15km) elég döcögős, nyomvájús, ámbár kellemesen kanyargós.
Bonyhádról érdemes Komlót célba venni, a Magyaregregy és Komló közötti rész motorosoknak való, egész jó minőségű, normál szélességű, viszonylag kis forgalmú szakasz. Komló után érdemes Pécs felé egy kitérőt tenni, a szerpentines szakasz után jönne Pécs, de ide nem érdemes bemenni, inkább vissza Komló felé és Mánfánál kanyarodás Kaposvár felé. Ez lesz a 66-os út. Itt Sásdig nem túl jó az útburkolat minősége, onnan már jobb, a nyomvonal viszont sirály végig.
Kaposvár előtt van még egy pár km-es szakasz, ami tényleg veretős, jó minőségű, egybefűzött kanyarokkal. Visszefelé esetleg érdemes Szigetvár felé menni, arra is élvezetes motorozni. Szigetvárnál balkanyar Pécs felé, itt egy unalmas rész következik Pécsig a 6-os úton, onnan irány Mohács, aztán vagy komp vagy irány észak felé, Bátaszék, aztán jobbkanyar Baja felé.
ezekből mit ajánlotok? előre-hátra, utcai slicket szeretnék, ebből visszajön az áfa! Köszi!
Én egy pakkban vettem az anyával, mint eredeti Yamaha cucc.
A száma: Yamaha 90215-21290-00 WASHER, LOCK; 902152129000
Méret? Huh...talán a csatolt kép segít:
mellékelt képen lévő típusú gyári yamaha dobozhoz (2 sisakos) keresek prízmákat.
Van valakinek esetleg törödd dobozról?
Tudja valaki hol lehet ilyet szerezni?
üdv.
Levi
Idén nekünk "csak" az Alpok kapujára volt idő és pénzmag (Wildalpen és Hallstatt - videó alább, pár hsz-el ezelőtt), de az is magával ragadó volt!
Nekem nagy álmom Grossglockner és a Stelvio-hágó
Jövőre, ha sikerül, mi is egy nagyobb karistot dobunk!
En 8 eve tuztem ki celul csak kozbe volt egy balesetem de nem adtam fel meg igy is (reszleges jobb kar benulassal) is megcsinaltam utassal /fiammal csomagokkal.
Jövőre remélem nekünk is sikerül egy hasonló mértékű Alpok-túrát abszolválnunk!
Közületek kellett valakit kihúzni az árokból
Az augusztus 20.-i hosszú hétvégén és még megtoldva 3 nappal jártunk mi is Ausztriában. Felsorolni se könnyű hogy merre jártunk bár pár hely eszembe jut: Glokner, Maltatal elötte a porsche múzeum, Sölkpass, Hallstadt +sóbánya, Dachstein 3000M, Berchstesgarten+sasfészek, Wörthersee.... Összesen 2700km műszaki és semmi probléma nélkül, túl a 100 000.-ik Km-en.
Mert valahogy érdekes módon figyelnek a motorosokra és sokkal előzékenyebbek és türelmesebbek az autósok. Ja és az utak minősége az kérem pazar. Kedvcsinálönak a képek: https://goo.gl/photos/uYypCxS9...
üdv mindenkinek, széles utat
Tegnap ettem egy hatalmas igazimarhahúspogácsás hamburgert. Az út kicsit segített az emésztésemen, minden bukkanónál böfögtem. Légy pozitív!
A válaszokat pedig köszönöm, megnéztem térképen is őket!
Bajától elindultok Bátaszék felé. Itt az út Pörbölyig elég rossz minőségű, nem lehet és nem is érdemes tempósan menni. Pörböly és Bátaszék között jó minőségű az aszfalt, lehet kenni neki. A Bátaszék előtti körforgalomnál vagy délnek kanyarodtok Mohács felé és onnan Pécs irányába; vagy mentek tovább Bonyhád felé. Mohács felé fasza az aszfalt, Dunaszekcsőig lehet neki húzni, onnan nem igazán. Aztán Mohács és Pécs között elég változó az útminőség, de inkább rossz...
Ha Bátaszéknél Bonyhád felé mentek, akkor a körforgalom után kb. 5 km még fasza, de onnan Bonyhádig (kb. 15km) elég döcögős, nyomvájús, ámbár kellemesen kanyargós.
Bonyhádról érdemes Komlót célba venni, a Magyaregregy és Komló közötti rész motorosoknak való, egész jó minőségű, normál szélességű, viszonylag kis forgalmú szakasz. Komló után érdemes Pécs felé egy kitérőt tenni, a szerpentines szakasz után jönne Pécs, de ide nem érdemes bemenni, inkább vissza Komló felé és Mánfánál kanyarodás Kaposvár felé. Ez lesz a 66-os út. Itt Sásdig nem túl jó az útburkolat minősége, onnan már jobb, a nyomvonal viszont sirály végig.
Kaposvár előtt van még egy pár km-es szakasz, ami tényleg veretős, jó minőségű, egybefűzött kanyarokkal. Visszefelé esetleg érdemes Szigetvár felé menni, arra is élvezetes motorozni. Szigetvárnál balkanyar Pécs felé, itt egy unalmas rész következik Pécsig a 6-os úton, onnan irány Mohács, aztán vagy komp vagy irány észak felé, Bátaszék, aztán jobbkanyar Baja felé.
link