Történt már olyan valakivel, hogy Givi oldaldoboz tartó konzólról leestek, letörtek a kis gombák, amik a monokey dobozok aljába kapaszkodnak? Konkrétan azok, amik a keresztmerevítőbe vannak becsavarozva.
Nekem az egyik oldalon eltört a csavar feje, a másikon kitekeredett a keresztmerevítőből. Még jó, hogy maga a merevítő nem tudott menet közben kiesni a sárvédőből, mert akkor azt is elhagytam volna az meg nem szerezhető be utólag.
Amikor menetjavítás pótlás után összeraktam, azt láttam, hogy van benne statikus terhelés rendesen, amin gondolom az sem segít ha megpakolt dobozok himbálóznak rajta.
Akinek ilyenje van nézzen rá néha a csavarokra, hogy nem lazultak-e fel vagy nem kezdett-e beletörni a menetbe.
A 4.5 és 5.4 között voltam eddig mindig. A 4.5 hosszú távú túra volt két személlyel, az 5.4 már nagyon sietős módban sikerült. Az idei év (elmúlt kb. 4 ezer km) áltlaga 4.9.
Az 1000-es motorblokkal (Thunderace) nekem is 5 körül fogyasztott
Akár hogy is nézzük a 600-as mégiscsak 1 l-el kevesebbet iszik, a vezetési stilus, körülmények viszont kitesznek 1,5-2 litert.
Nekem az egyik oldalon eltört a csavar feje, a másikon kitekeredett a keresztmerevítőből. Még jó, hogy maga a merevítő nem tudott menet közben kiesni a sárvédőből, mert akkor azt is elhagytam volna az meg nem szerezhető be utólag.
Amikor menetjavítás pótlás után összeraktam, azt láttam, hogy van benne statikus terhelés rendesen, amin gondolom az sem segít ha megpakolt dobozok himbálóznak rajta.
Akinek ilyenje van nézzen rá néha a csavarokra, hogy nem lazultak-e fel vagy nem kezdett-e beletörni a menetbe.